Sajnos ilyen sok kacat kell, hogy beférjen/közrefogjon 150 lovat.
Múltkor láttam KTM SuperDuke R-t, amibe belepakoltak 180 lóerőt és csak 189 kg. Rövid is, alacsony is, alig van rajta idom, merugye' naked... félelmetes. Mondjuk egy RSV 1000 sem nagy, de ez még kisebbnek tűnt.
Muhaha! Ha-hahahahaha! Épp ma szedtem szét, felbuzdulva azon, hogy FZ1 Facebook csoportban a lusta amerikaiakat is zavarta, elkezdetek utánajárni és jöttek az infók. Több minden kijött a probléma forrásának lehetőségeként, de nálam egyik sem jött be. Szóval lebontottam a motort és minden nagyobb alkatrész levétele után beindítottam a mocit és pörgettem egyet. Mindaddig rezonált, míg magát a fejidomot és az órát levettem. Gyönyörű hangja volt. Elkezdtem visszapakolni mindent és ahogy feltettem a fejidomot és az órát, visszajött. Az a BAJ, hogy mind az óra, mind a fejidom gumipadra fekszik, tehát az érintkezési pontoknál nincs mi rezonáljon. Megnéztem külön az órát; nem ér hozzá semmihez és a fejidom sem, csupán a rubber pad-os csavar rögzíti a fejidom tartó konzolhoz,... Káosz. Ha kéred, elküldöm a csoport linkjét, felveszlek és elolvashatod ki hogy oldotta meg. Hátha neked segít.
Köszi, újabban azt produkàlja, hogy nem indul el a venti csak akkor amikor nagyon meleg a motor, nemrèg a biztijèt is kinyomta, a hegyekbe vizet is köpött, valami nem okè....
Az 54-esen jászárok sállás után van Magyarország makettje.
Igaz 1.5km offroad út vezet be!
Kecelen van a hadtörténeti múzeum kiállítása, de akkora, hogy arra legalább fél napot kell szánni.
Sziasztok.
Köszönöm a tanácsokat, sajnos Erdély irányában az egy nap kevés, így elvetettem az ötletet. Eredetileg a Felvidékre mentünk volna,link de holnapra rossz időt mond északra.Így ezen irányban gondolkodunk:link
Simontornya-vár, Pörböly- öko központ, Soltvadkert-fagyi. Ha bárkinek bármi ötlete, tanácsa van, amit érdemes még beiktatni köszönettel veszem.
Valami ilyesmi meggondolásból mentem én is inkább nyugatra.
Ha siettetnek, akkor még ez a szakasz is idegesített... de amikor a magam tempójában mentem, akkor úgy tűnt, még ez a normálisabb táv sem vészes. A negyedik napra pedig már kezdtem megunni a kanyarokat
Mindenesetre, elég feltűnő volt az osztrák és az M1-es magyar "autópálya" minősége közötti különbség. Egyből tudtam, hogy átléptem a határt
Ez nem teljesen igaz. Az egy szar út..jó burkolattal se lenne túl jó, de így félig felbontva tényleg rossz.. főleg, hogy sok helyen lámpával irányítják a váltakozó forgalmat, és vagy ignorálja az ember ezeket a lámpákat, vagy ott őszül meg amíg végigvárja mindet.
Mondjuk nekem a szigethegység se jött be annyira utca motorral.. biztos nem mennék még egyszer oda, csak azért hogy ott motorozzak. Viszonylag kevés a hosszú, kanyargós út, ami nélkülözi az egymás hátába érő kilométeres falvakat... de a keleti kárpátok is hasonlóan élvezhetetlenek ha a motorozás az elsődleges cél. Vannak jó helyek is kint, de oda meg érdekes mód, az átlag magyar, függetlenül attól, hogy turistáskodni megy ki vagy erdélyt visszafoglalni (hogy aztán beszámoljon itthon a bunkó románokról ) nem nagyon jut el.. motorral sem.
Sajnos én papírkutya vagyok, nekem nagyon bejött az osztrák útminőség, bár a 2-3. nap környékén már ott is kezdett zavarni, ha beleszaladtam 1-2 csatornafedélbe vagy útfelújításba
Te nem vagy mérvadó ebből a szempontból, az olyan út, ami nyomokban aszfaltot is tartalmaz, neked már megfelel - vagy még az se kell, elég a patakmeder is
Ha olyanra sikerül, mint amilyen a Varfurile (Halmágycsúcs) - Gyula szakasz, akkor lehet, hogy én sem tartom be a 10 évet.
Mindenesetre bobalya útvonal-tippjeire akkor hallgatok legközelebb, ha nem csak 3 évente jár arra
Májusban jártam arra, bobalya javaslatára. Utána először is tájékoztattam, hogy milyenek a viszonyok (ő meg csodálkozott, hogy hát két éve kezdték el, hogyhogy még nem végeztek), másodszor pedig eldöndöttem, hogy a következő 10 évben nem kísérletezek azzal a szakasszal.
Ilyen kilométer-megkötéssel legföljebb ez a határon túli szakasz az, ami szerintem szóba jöhet, annak is leginkább a vége. Ezen például mentem tavasszal, és a legutóbbi, osztrák karikán tapasztalt utak minőségével bátran összevethető, a látvány sem túlzottan rossz, viszont nem valami sok.
Ha egy napba akarsz jó minőségű, elérhető távolságú kanyargászást belesűríteni, én inkább a Felvidéket javaslom. Odafelé is féltáv már "hegyvidék", ott meg főleg.
Ezt a szakaszt például kifejezetten ajánlom, bár azt meg kell mondanom, hogy tehénszar és átázott fahíd és betonlap nem volt, viszont ahol aszfalttal találkoztam, ott mintha egy sereg vakond akart volna kijönni alóla (csak nem sikerült, ezért folyton továbbmentek), ahol pedig ez a helyzet már tűrhetetlenné vált, ott a hatóságok már eljutottak oda, hogy fél méter mélyen fölbontották az egyik sávot, csak még elfelejtették visszatemetni és leaszfaltozni (a másik sávról ne is beszéljünk, azt jellemzően előkészítették = fölmarták hosszant csíkokkal, esőben kitűnő lehetőség a motoros szteppelésre és a rövidke, velős káromkodások fogak közötti kipréselésének gyakorlására)... ahol pedig már volt szép széles aszfalt, ott még a sávelválasztók és az oldalcsíkok festése hiányzott, de az út maga legalább kellemesen csúszott esőben.
Végül is, főútvonal...
Szia! Vagyis a határon túlra 300 km jut? Ez elég szűkös keret. Kérdés, hogy városi nézelődést vagy természeti látványosságokat szeretnétek. Ha az előbbit, Nagyvárad, Arad, Temesvár gyorsan elérhető a határtól. Ha az utóbbit, az Erdélyi-szigethegység nemzeti parkja a határtól kb. 150 km-es táv. Az útviszonyok itt viszont igen változatosak, az igazi látnivalók pedig többnyire nem sportmotornak tervezett utak mentén vannak. De, ha nem zavar a tehénszaros, vízátfolyásokkal és átázott fahidakkal tarkított betonlapokból lerakott út, szólj, ajánlok valamit.
Múltkor láttam KTM SuperDuke R-t, amibe belepakoltak 180 lóerőt és csak 189 kg. Rövid is, alacsony is, alig van rajta idom, merugye' naked... félelmetes. Mondjuk egy RSV 1000 sem nagy, de ez még kisebbnek tűnt.
A feszítőn tényleg lehet állítani?
Állítanák, de hogyan kell?
Nem akarnám elcseszni..
Igaz 1.5km offroad út vezet be!
Kecelen van a hadtörténeti múzeum kiállítása, de akkora, hogy arra legalább fél napot kell szánni.
Köszönöm a tanácsokat, sajnos Erdély irányában az egy nap kevés, így elvetettem az ötletet. Eredetileg a Felvidékre mentünk volna,link de holnapra rossz időt mond északra.Így ezen irányban gondolkodunk:link
Simontornya-vár, Pörböly- öko központ, Soltvadkert-fagyi. Ha bárkinek bármi ötlete, tanácsa van, amit érdemes még beiktatni köszönettel veszem.
Ha siettetnek, akkor még ez a szakasz is idegesített... de amikor a magam tempójában mentem, akkor úgy tűnt, még ez a normálisabb táv sem vészes. A negyedik napra pedig már kezdtem megunni a kanyarokat
Mindenesetre, elég feltűnő volt az osztrák és az M1-es magyar "autópálya" minősége közötti különbség. Egyből tudtam, hogy átléptem a határt
Mondjuk nekem a szigethegység se jött be annyira utca motorral.. biztos nem mennék még egyszer oda, csak azért hogy ott motorozzak. Viszonylag kevés a hosszú, kanyargós út, ami nélkülözi az egymás hátába érő kilométeres falvakat... de a keleti kárpátok is hasonlóan élvezhetetlenek ha a motorozás az elsődleges cél. Vannak jó helyek is kint, de oda meg érdekes mód, az átlag magyar, függetlenül attól, hogy turistáskodni megy ki vagy erdélyt visszafoglalni (hogy aztán beszámoljon itthon a bunkó románokról ) nem nagyon jut el.. motorral sem.
Mindenesetre bobalya útvonal-tippjeire akkor hallgatok legközelebb, ha nem csak 3 évente jár arra
Ha egy napba akarsz jó minőségű, elérhető távolságú kanyargászást belesűríteni, én inkább a Felvidéket javaslom. Odafelé is féltáv már "hegyvidék", ott meg főleg.
Végül is, főútvonal...