Sziasztok!
Egy olyan kérdésem/kérésem lenne az FZ6(S) tulajokhoz, hogy az első fékkarnál (a fékolaj tartály alatt) lévő két késes csatlakozókra az odavezető két drót hogy van bekötve (melyik van közelebb kötve a tankhoz)? Van egy fekete-piros csíkos és egy fekete zöld csíkos.
Előre is köszi!
Tartósság szempontból nem lesz gond...........volt 50-ezres zeszt keresd ki.
Hogy mért adják el...............ki tudja.
Német piac drága.............de eléggé tartják az árukat...........mikor kerestem magamnak KB 1,5 millától indultak,most is ugyanígy állnak.............persze léteznek kivételek...........de kevés.
KB 2,2 milla egy 12ezres példányért nem kevés de két-3 évesek max.Új listaár 3,5 milla.
Csak akkor vedd ha biztos vagy magadban..............csak ezt tudom mondani.
Volt már aki kérdezett nem erre sprintre nálam ugyanezt mondtam neki.
Ez az ismeretlensége miatt nem a megveszem nem jön be elpasszolom ugyanennyiért kategória.Szopni beszopott egy félgurigás buktát.
Amennyire eddig rá voltam izgulva az XT660Z-re a kipróbálása után, kétszer annyira rá vagyok most a Tiger XC-re. Igazából azt nem tudom, a Triumph bravúrja, hogy háromhengeres és 210 kiló, vagy a Yamaha szégyene, hogy egyhengeres és 210 kiló. Ráadásul a papíron kétszer akkora teljesítmény a valóságban is kőkeményen érződik. Azon már csak sírtam, amikor itthon megnéztem a részletes specifikációt. A rugóút elől 10, hátul 25(!) mm-rel hosszabb, mint a Ténérén. Elől-hátul állítható az előfeszítés, hátul a csillapítás is. Na nem mint, ha lenne valami gyakorlati fogalmam a terepmotorozásról, de ha már adatok... Viszont a Triumph tankja 4 literrel kisebb, a 19 literes adat egy kicsit csorbít a "világutazó" imidzsen. Ennyi az enyémbe is belefér.
Használtan a németeknél kicsivel drágább a Triumph, mint a Yamaha. Nem tudom, mi lehet a háttérben, de az eladó példányok nagyrésze 10 ezer kilométert vagy még annyit sem futott. Lehet, hogy nem jön be a tulajoknak?
Köszönöm a motorral kapcsolatos hozzászólásokat. A villa tényleg kicsit csalós a képen, élőben kiderül majd mi van,ha ennek a megnézése mellett döntünk. A markolat is tényleg fura. A kilóméteróra állása az valóban az utált 30 meg egy kicsi nepperekre jellemző adat. No majd kiderül. Még egyszer köszi.
Persze, PS! Amikor leírtam, hogy jól mutatna kettő, gondoltam egyet és nagyon alap PS ismerettel gyorsan kivágtam a kipufogót és beillesztettem a másik oldalra is, kíváncsi voltam én is. Alapvetően a lengővilla bal oldala szélesebb, szóval nagyon sok munka lenne szimmetrikusan két csövet rárakni (igényesen).
Egy olyan kérdésem/kérésem lenne az FZ6(S) tulajokhoz, hogy az első fékkarnál (a fékolaj tartály alatt) lévő két késes csatlakozókra az odavezető két drót hogy van bekötve (melyik van közelebb kötve a tankhoz)? Van egy fekete-piros csíkos és egy fekete zöld csíkos.
Előre is köszi!
Hatha nincs benn probagep.
Hogy mért adják el...............ki tudja.
Német piac drága.............de eléggé tartják az árukat...........mikor kerestem magamnak KB 1,5 millától indultak,most is ugyanígy állnak.............persze léteznek kivételek...........de kevés.
KB 2,2 milla egy 12ezres példányért nem kevés de két-3 évesek max.Új listaár 3,5 milla.
Csak akkor vedd ha biztos vagy magadban..............csak ezt tudom mondani.
Volt már aki kérdezett nem erre sprintre nálam ugyanezt mondtam neki.
Ez az ismeretlensége miatt nem a megveszem nem jön be elpasszolom ugyanennyiért kategória.Szopni beszopott egy félgurigás buktát.
Viszont ha bejön sokáig jó cucc.
Használtan a németeknél kicsivel drágább a Triumph, mint a Yamaha. Nem tudom, mi lehet a háttérben, de az eladó példányok nagyrésze 10 ezer kilométert vagy még annyit sem futott. Lehet, hogy nem jön be a tulajoknak?
Hosszútávú túrára ki milyen gumit ajánl FZ6-N-re ? (98lovas) Metzeler Z8-asban gondolkodom.
van fz6 alkatrész is olcsó, bár téged nem hinném,hogy izgat
FZ6 ALKATRÉSZEK