Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fekete-zöld csíkos van a tank felől
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem/kérésem lenne az FZ6(S) tulajokhoz, hogy az első fékkarnál (a fékolaj tartály alatt) lévő két késes csatlakozókra az odavezető két drót hogy van bekötve (melyik van közelebb kötve a tankhoz)? Van egy fekete-piros csíkos és egy fekete zöld csíkos.
Előre is köszi!
előfordulhat, de akkor ott van valami baj...
Olyan előfordulhat, hogy bizonyos fordulat alatt nem múkodik minden henger, utána meg igen'?
Majd számolj be.
Elotte emailen jelezd nekik.
Hatha nincs benn probagep.
én jövőhéten szabin vagyok, azt terveztem elugrom a Triumph Budapesthez hátha ki lehet próbálni....
Nem, ismerős tulajét. Egy tízperces kört mentem vele egy erdei aszfaltos mellékúton. Persze ez kevés, de nagyon meggyőző gép.
arra a paripára én is kíváncsi vagyok, Bp en a triumph ba próbáltad
Ádám! Küldtem mailt
Tartósság szempontból nem lesz gond...........volt 50-ezres zeszt keresd ki.
Hogy mért adják el...............ki tudja.

Német piac drága.............de eléggé tartják az árukat...........mikor kerestem magamnak KB 1,5 millától indultak,most is ugyanígy állnak.............persze léteznek kivételek...........de kevés.

KB 2,2 milla egy 12ezres példányért nem kevés de két-3 évesek max.Új listaár 3,5 milla.

Csak akkor vedd ha biztos vagy magadban..............csak ezt tudom mondani.
Volt már aki kérdezett nem erre sprintre nálam ugyanezt mondtam neki.

Ez az ismeretlensége miatt nem a megveszem nem jön be elpasszolom ugyanennyiért kategória.Szopni beszopott egy félgurigás buktát.

Viszont ha bejön sokáig jó cucc.
Amennyire eddig rá voltam izgulva az XT660Z-re a kipróbálása után, kétszer annyira rá vagyok most a Tiger XC-re. Igazából azt nem tudom, a Triumph bravúrja, hogy háromhengeres és 210 kiló, vagy a Yamaha szégyene, hogy egyhengeres és 210 kiló. Ráadásul a papíron kétszer akkora teljesítmény a valóságban is kőkeményen érződik. Azon már csak sírtam, amikor itthon megnéztem a részletes specifikációt. A rugóút elől 10, hátul 25(!) mm-rel hosszabb, mint a Ténérén. Elől-hátul állítható az előfeszítés, hátul a csillapítás is. Na nem mint, ha lenne valami gyakorlati fogalmam a terepmotorozásról, de ha már adatok... Viszont a Triumph tankja 4 literrel kisebb, a 19 literes adat egy kicsit csorbít a "világutazó" imidzsen. Ennyi az enyémbe is belefér.

Használtan a németeknél kicsivel drágább a Triumph, mint a Yamaha. Nem tudom, mi lehet a háttérben, de az eladó példányok nagyrésze 10 ezer kilométert vagy még annyit sem futott. Lehet, hogy nem jön be a tulajoknak?
Ennyire szar volt?
A minap mentem egy Tiger 800XC-vel. Még nem nagyon tértem magamhoz.
Pilot Road4
Üdv!

Hosszútávú túrára ki milyen gumit ajánl FZ6-N-re ? (98lovas) Metzeler Z8-asban gondolkodom.
most ilyen hirdetgetős időszakomban vagyok, úgyhogy lehet nézelődni
van fz6 alkatrész is olcsó, bár téged nem hinném,hogy izgat
FZ6 ALKATRÉSZEK
jah nézem, hogy van e rá kapás,,,,
Egy most nem létező rendszámvilágítást mennyire macerás bekötni?
scanneled a piacot mi? :)
a szándékom nem komoly
freepeti, hogyhogy eladó a vas?
Köszönöm a motorral kapcsolatos hozzászólásokat. A villa tényleg kicsit csalós a képen, élőben kiderül majd mi van,ha ennek a megnézése mellett döntünk. A markolat is tényleg fura. A kilóméteróra állása az valóban az utált 30 meg egy kicsi nepperekre jellemző adat. No majd kiderül. Még egyszer köszi.
Persze, PS! Amikor leírtam, hogy jól mutatna kettő, gondoltam egyet és nagyon alap PS ismerettel gyorsan kivágtam a kipufogót és beillesztettem a másik oldalra is, kíváncsi voltam én is. Alapvetően a lengővilla bal oldala szélesebb, szóval nagyon sok munka lenne szimmetrikusan két csövet rárakni (igényesen).
túlságosan szimmetrikusak még a fényvisszaverődések is