Fél 12 magasságában érkeztem a kereskedésbe.Láttam, hogy kint áll egy 800xc,így sejtettem, hogy 1050 sportból nem lesz tesztmotorjuk
Okmányok másolása után megkaptam a motort teli tankolva.Kérdeztem az emberünket, hogy hogy zajlik ez a próbamotorozás, naívan rákérdeztem,hogy meddig vannak nyitva, gondoltam az előtt visszahozom.1 órát mondott, amikor leesett az állam és mondtam neki,hogy egy Esztergomi körre gondoltam. Nagy nehezen belement.Durván 150 km-ről beszélünk és már a legelején mondtam nekik,hogy visszatankolom a benzint, kicsit furcsállottam ,mert komoly szándékokkal mentem...
Induláskor az ülés legalacsonyabbra volt állítva, de nekem jónak tűnt, kényelmes is volt.
Ami először feltűnt,hogy az első fékek nem olyan harapósak.Kicsi városi lavírozás után elindultam Dobogókőnek,eredeti célhoz tartva magam.Városban alacsony sebességnél nagyon könnyen kezelhető az XC, jól lehet irányt váltani,döntögetni.Fazerhez képest kicsit nagyobb gázzal kellett indulni, de hát gondoltam minden motornak megvan a sajátossága. Városban nem kergettem, gondoltam először kicsit hozzászokunk a motorhoz... Menet közben kicsit hiányoltam az érzést, amit mindenhol hallani, olvasni.A sor2, sor 3 így húz alulról, meg úgy húz alulról, vártam a nagy karszaggató húzásokat, de valahogy nem jött össze, gondoltam én vagyok a béna vagy túl sokat "gondoltam bele",de a nagy fazer után nem éreztem semmi extrát, amire azt mondtam volna húúú apám, ez odabasz
Pomázra beérve, megtapasztaltam az ABS előnyét, kicsit nagyobbat kellett fékeznem, amit a megszokott módon is tettem, csak hát a Triumph hátsó féke kicsit jobban fog, mint a fazer-é,így kattogott is alattam a fékpedál.A motor vezethetősége, futóműve, üléspozíciója továbbra is tetszett.A szélvédelem viszont nem volt ilyen tökéletes, pont a sisakom tetejére verte a szelet és rázta a fejem, bár ezen biztos lehet segíteni.Pomázról kijutva már kicsit jobban próbálgattam a motort (nagy meglepetések nem értek) és egy dolog még feltűnt, ami számomra elég zavaró volt..A blokkja nagyon hangos, legalább is az én megszokott 4 hengeres motorom után. Még közép tartományban is úgy tűnt, mintha 10e fordulaton "kergetném" a motort. Aztán elfogadtam, hogy ez ilyen.Meg azt is, hogy nem is lesz az enyém. Pedig nagy ábrándokat fűztem a motorhoz. Meg is érkeztem Dobogókőre, ahol kicsit lemerészkedtem murvára is, még is csak túra endúró... Majd megálltam a büfénél,ettem egy Balaton szeletet és vissza vittem.
Ettől függetlenül, még a 1050es tiger sportra nagyon kíváncsi lennék, de ahogy látom a fazer meg fog maradni
A kedved nem akarom megszegni, azért érdemes volt kipróbálni,nem bántam meg.
Régebben én is nézegettem ezeket, de nem tudtam kitalálni esztétikus felfogatási pontot. Ezért döntöttem a beépíthető mellet.
A bekötése pofon egy szerű!
Kell mellé venni egy lehetőleg vízmentes lengő biztosíték foglalatot és bele egy 2-4A-s biztosítékot, a tank alatt megkeresed vastag piros vezetéket, ez az állandó + a szivargyújtó alsó érintkezőjére kötöd.
- bármelyik csavar a vázon, mondjuk a duda felfogató csavar alá.
Nekem bevált, volt hogy éjjel a kupakot elfelejtettem rátenni és csurom víz lett a párától, túlélte. Annyi tanács ehhez, a szivargyújtóval szemben, hogy ezt mindenképp a gyújtásra érdemes kötni (egyszerű amúgy a bekötése), mert ez leszívja az akkumulátort akkor is, ha nincs terhelve.
Sziasztok.
Szivargyújtót nézegetek, és ezt találtam:link vagy link ezt.
Van e valakinek ilyen, ha nincs, kinek milyen van? Megfelelőnek tartjátok e, valamint az elektromos beszerelése mennyire bonyolult, és hogyan történik. Válaszokat előre is köszönöm
Az az igazság, hogy marhára nem. Megtarthatod, kidobhatod vagy eladhatod belátásod szerint. Mondjuk, hogy megörökölted. ;-)
Én kipróbáltam a gyárit, azt a duplabubis nagyot, ami Nálad van, de eddig a gyári túra a legjobb, ha nem is tökéletes.
BTW, érdemes a mienkben rugót cserélni progresszívre?
Tudom, hogy elvileg minden motoron sokat javít, de hallottam olyant js, hogy a Fazerben gyárilag is az van..
Hmmm, eddig azt hittem komoly tanácsokat adsz. Ez a szivató = nagy gáz komment kicsit megingatott ebben. Már meg ne haragudj. És a.majom, banán hasonlatot is ismertem, de azért az se áll meg minden helyzetben. Van egy olyan mondás is, hogy mérnökök vagyunk nem hülyék. Ez kb annyit jelent, hogy nem kell lustának lenni, gondolkodni. Ha egy alkatrészt a gyárival egyező technológiával, kis mühelyben is le lehet gyártani, akkor miért ne?
A gyári bowden 5400 egyébkent, és 5 munkanap. Továbbra is teljesen jónak gondolom a szakszerűen feljavított szivató bowdent.
Nem sértésnek írtam. Szivató bovden helyére még a bálamadzag is jó, mivel csak az indításhoz kell. Egyébként szivató nélkül is el lehet indítani, ha gázt húzol indítózás közben. Nemtudom, én egy ilyen nagy telkesítményű motornál nem tudnék megbízni egy utángyártot gázbovdenben. Kivéve ha biztosra tudom hogy tuti.
holnapra kiderül mennyi az a kb 3000. Ha valóban annyi (mert pénteken még árat se tudtak rá mondani, nem, hogy eladni) veszek egyet és berakom a felújított helyett.
Akkor se fogom sajnálni, hogy megcsináltattam, így tudtam motorozni a hétvégén.
Köszi. Ilyen van melóban is, van aki ezt a típust használja. Lehet ledobom a francba a puigot, mert pont a sisakra tereli a szelet. Vagy döntök rajta ...
Fél 12 magasságában érkeztem a kereskedésbe.Láttam, hogy kint áll egy 800xc,így sejtettem, hogy 1050 sportból nem lesz tesztmotorjuk
Okmányok másolása után megkaptam a motort teli tankolva.Kérdeztem az emberünket, hogy hogy zajlik ez a próbamotorozás, naívan rákérdeztem,hogy meddig vannak nyitva, gondoltam az előtt visszahozom.1 órát mondott, amikor leesett az állam és mondtam neki,hogy egy Esztergomi körre gondoltam. Nagy nehezen belement.Durván 150 km-ről beszélünk és már a legelején mondtam nekik,hogy visszatankolom a benzint, kicsit furcsállottam ,mert komoly szándékokkal mentem...
Induláskor az ülés legalacsonyabbra volt állítva, de nekem jónak tűnt, kényelmes is volt.
Ami először feltűnt,hogy az első fékek nem olyan harapósak.Kicsi városi lavírozás után elindultam Dobogókőnek,eredeti célhoz tartva magam.Városban alacsony sebességnél nagyon könnyen kezelhető az XC, jól lehet irányt váltani,döntögetni.Fazerhez képest kicsit nagyobb gázzal kellett indulni, de hát gondoltam minden motornak megvan a sajátossága. Városban nem kergettem, gondoltam először kicsit hozzászokunk a motorhoz... Menet közben kicsit hiányoltam az érzést, amit mindenhol hallani, olvasni.A sor2, sor 3 így húz alulról, meg úgy húz alulról, vártam a nagy karszaggató húzásokat, de valahogy nem jött össze, gondoltam én vagyok a béna vagy túl sokat "gondoltam bele",de a nagy fazer után nem éreztem semmi extrát, amire azt mondtam volna húúú apám, ez odabasz
Pomázra beérve, megtapasztaltam az ABS előnyét, kicsit nagyobbat kellett fékeznem, amit a megszokott módon is tettem, csak hát a Triumph hátsó féke kicsit jobban fog, mint a fazer-é,így kattogott is alattam a fékpedál.A motor vezethetősége, futóműve, üléspozíciója továbbra is tetszett.A szélvédelem viszont nem volt ilyen tökéletes, pont a sisakom tetejére verte a szelet és rázta a fejem, bár ezen biztos lehet segíteni.Pomázról kijutva már kicsit jobban próbálgattam a motort (nagy meglepetések nem értek) és egy dolog még feltűnt, ami számomra elég zavaró volt..A blokkja nagyon hangos, legalább is az én megszokott 4 hengeres motorom után. Még közép tartományban is úgy tűnt, mintha 10e fordulaton "kergetném" a motort. Aztán elfogadtam, hogy ez ilyen.Meg azt is, hogy nem is lesz az enyém. Pedig nagy ábrándokat fűztem a motorhoz. Meg is érkeztem Dobogókőre, ahol kicsit lemerészkedtem murvára is, még is csak túra endúró... Majd megálltam a büfénél,ettem egy Balaton szeletet és vissza vittem.
Ettől függetlenül, még a 1050es tiger sportra nagyon kíváncsi lennék, de ahogy látom a fazer meg fog maradni
A kedved nem akarom megszegni, azért érdemes volt kipróbálni,nem bántam meg.