Ha már végsebesség. Óra szerint 225-öt, GPS szerint 216-ot mentem valamelyik nap egy 16 éves, közel 80-ezret futott hatszázassal. Talán egy kicsit még ment volna. Nem is rossz.
Nem is gondoltam volna, hogy egy igazán jó sisak mennyit képes dobni az egész motorozási élményen... Mondom ezt annak kapcsán, hogy sosem volt "igazán jó" sisakom, noha árban elmerészkedtem egyszer 60, egyszer 80.000 Forint környékére is. Marushin RS2-m van, de mivel ki volt mosva a bélése, kölcsönvettem egy Schuberth C3-at. Autópályán mentem egy ingyenes szakaszon, mert így közelebb volt a célpont. A sisakban sokkal nyugodtabb volt a 240-es tempó, mint RS2-vel a 160 és nem túlzok! RS2-vel a széltől függően, de 160 körül van a holtpont, akkor le akar szakadni a fejem, billeg jobbra-balra, brutál hangos, befúj a szél mindenhonnan, még a szemem is könnyezik. Ahogy egyszer 200-hoz közeledtem benne, halálfélelmem volt, mert annyira extrémnek tűnt az egész. Nem szoktam száguldozni, de most (Subiban) benne voltam egy előzésben és csak az tűnt fel, hogy a csíkok szokatlanul gyorsan mennek és mikor lenéztem, az óra ütötte a 200-at. Gondoltam miért ne, még húztam neki kicsit. Amellett, hogy a sisak jól zár, a fejbúbomon, a hajszálaim között éreztem, hogy áramlik a levegő, ahogy az a leírásban (razjban) benne is volt. A sisak súlya alapvetően nagy, de a súlyközéppontja is annyira jól el van találva, hogy nem éreztem azt, hogy leszakítaná a nyakam. Az aerodinamikája csúcs volt, nem véletlen volt benne meglepően nagy biztonságérzetem. RS2-ben a sebességgel exponenciálisan nő a hang, C3-ban viszont 120 és 220 között nem volt jelentős decibel növekedés. Legközelebb gyúrok egy használtra, mert az új kellemetlenül drága, de ehhez a szinthez viszont gyorsan hozzá tudnék szokni. Van egy olyan érzésem is, hogy az RS2-ben az egyetlen értékadó dolog az anyagszerkezete (karbon) és az abból adódó súlya, de ennyit alles zusammen nem ér a sisak.
Nekem meg erős első fékre elkezd jobbra-balra mászkálni az eleje... Hétfőn megyek megnézetem mi a fax van Felhívtam Horit azt mondja hogy lehet tárcsa is elgörbülve, meg futómű is na de majd hétfőn kiderül. Ha eddig nem volt baja kétlem hogy valahogy is elgörbítettem volna a tárcsát...
Köszi a segítséget. Végül Fancsi motorhoz vittem a 3. Kerületbe. Telefonon mondta a srác, hogy vihetem, megcsinálja. Felvittem, fél óra alatt meg is csinálta. Ahogy néztem, jó munkát végzett, ezt is max a rozsda fogja megölni, ha megint bejut oda a víz. 3000 pénz volt.
Holnap 5-kor indul a menet!
Íme az útvonal: Hegyalja út - Erzsébet híd- Március 15. tér - Jane Haining rakpart - Széchenyi István tér- Lánchíd-Alagút- Attila út- Széll Kálmán tér- Szilágyi Erzsébet fasor- Hűvösvölgyi út- Hűvösvölgy- Hidegkút- Solymár- 10-es úton Pilisvörösvár
VÉGCÉL: Pilisvörösvár Emil cukrászda(2085 Pilisvörösvár, Fő utca 132)
Sziasztok! Tud valaki 2005-ös modellhez hűtő ventillátort? Sajnos az enyém egy koccanás miatt eldeformálódott és sehogy sem akar forogni. Kiegyenesítés esélytelen... :/
Ma utolért az első "hiba" a motoron: elszakadt a szivató bowdenem. Kihúztam a belsőt, el volt középen rohadva a rozsdától. Valahogy bement a víz, aztán szép lassan elcsócsálta a vasat.
Szóval a kérdés, hogy hol érdemes bowdent keresnem vagy esetleg megjavítatnom (a héj hibátlan)? Az se baj ha Székesfehérvárhoz közel van a megoldás.
Íme az útvonal: Hegyalja út - Erzsébet híd- Március 15. tér - Jane Haining rakpart - Széchenyi István tér- Lánchíd-Alagút- Attila út- Széll Kálmán tér- Szilágyi Erzsébet fasor- Hűvösvölgyi út- Hűvösvölgy- Hidegkút- Solymár- 10-es úton Pilisvörösvár
VÉGCÉL: Pilisvörösvár Emil cukrászda(2085 Pilisvörösvár, Fő utca 132)
Pesten lenne szükségem megbízható és nem horror áron dolgozó szerelőre. Tudtok ajánlani valakit?
Előre is köszi!
Ma utolért az első "hiba" a motoron: elszakadt a szivató bowdenem. Kihúztam a belsőt, el volt középen rohadva a rozsdától. Valahogy bement a víz, aztán szép lassan elcsócsálta a vasat.
Szóval a kérdés, hogy hol érdemes bowdent keresnem vagy esetleg megjavítatnom (a héj hibátlan)? Az se baj ha Székesfehérvárhoz közel van a megoldás.
Köszi a tippeket.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...