Mi 30 motorral voltunk idén Romániban,de szerencsére semmi gond nem volt.A kocsik lehúzódtak elöttünk az emberek integettek az út széléről.
A lakott területen nem divat a sebesség betartása.Konkrétan egyik faluban 100-al mentem a kamion után.A rendőrök nagyobb csoportokkal nem foglalkoznak.Trafinál,ha nem állít meg azonnal nem lesz semmi következménye.
Igen lehet, de egyrészt ez volt közelebb, másrészt ide szervezték februárban a szállást, harmadrészt nem voltam még soha.
A táj gyönyörű, az ottani magyarok sokkal inkább emberek mint az itteniek. Furcsa volt, hogy kb. 400km mélységig mentünk Romániába, de szinte csak magyar szót hallottunk. A vendéglátóink is tényleg megtettek mindent értünk, le a kalappal minden szempontból.
Én csak az összes jogsit vonnám be úgy ahogy van, kapnak google vagy bármilyen automata vezérlésű járművet, és azt is felejtsék el, hogy volt valaha kormány az autókban.
Nem tudom, ki hogy van vele, de én idegen országban nem szeretem húzgálni az oroszlán bajszát. Ha 50 a lakott terület, ahol ma mondjuk kb minden faluban trafiztak, akkor nem megyek 75-el, mert nem kívánok a román rendőrrel vitázni, fizetni pláne. Ha menni akar menjen, de ne toljon le.
Jobbos kanyarban, úgy előztek meg, mint itthon a bicikliseket. Arról ne is beszéljek, hogyan húzzák rá a kormányt az emberre. Egy Pajero-nak konkretan behajtottam a tükrét, miközben engem előzött.
Egy szónak is száz a vége, én Romániába motorral soha többet.
Záróvonalnál kötelező előzni odaát... 10 kanyarból 9ben jönnek szembe a sávomban... Mert nem látnak senkit jönni szembe, hiszen kanyar jön..
Lakott területen 50 helyett 70nel megyek, és érzem a teherautó hűtőmaszkjából a hőt a tarkómon. Vagy 75nél ledudál a busz...
Nem mondom, hogy betűre be kell tartani a KRESZt, de azért ez messze messze kritikán aluli.
A házigazdáink mondták is, hogy nem sok személyi sérüléssel járó baleset van, egyszerűen megdöglenek...
Ma pl. egy Suzuki Swift-es ratyi srác "túl" gyorsan vette be a kanyart, amiben volt egy vonatsín is és majdnem elkaszált, utána nem sokkal egy napszemcsis menősrác a kabrió SL Mercijével kicsivel előttem valamit elkezdett nézni lefele és átjőve a sávomba majdnem bekopogtam az ablakán. Nem is az autó a lényeg, hanem a volán mögött (tipikus?) alakok. Múltkor beálltam egy CLS mögé kissé kötözködve, hát nem egy szőke csaj vezette? Romániában legalább a 80 lóerős Corsa is úgy erőlködött mögöttünk, mintha 280 lenne benne.
A magyarokról pozitív a véleményem...............úgy menekülnek előlem mintha a pokol angyalai 200 taggal jönne.
Pedig csak én érkeztem meg.
Talán a két lámpa miatt.
A hóeke kicsit megzavart. Én elsőre az autósforgalomra gondoltam volna. Nem olyan vészes az, második-harmadik-negyedik alkalommal hozzá lehet szokni. Ausztria - Magyarország - Románia vonalon a közlekedési kultúra között megdöbbbbentő különbségek vannak, pedig egyikmásik nem a világvégén van.
A nyolc napos Erdély-országi kiruccanásunk első lecsapódott érzelmei: akinek nincsenek szuicid hajlamai, az motorral a lábát be ne tegye oda. Esetleg Kraz vagy Platós Zil, szigorúan hóekével.
Van a motoromhoz 1 fekete és 1 piros kulcsom.
Szeretnék hozzá még egy feketét.
Ha veszek egy nyers kulcsot és lemásoltatom az elég vagy kell hozzá más is?
A lakott területen nem divat a sebesség betartása.Konkrétan egyik faluban 100-al mentem a kamion után.A rendőrök nagyobb csoportokkal nem foglalkoznak.Trafinál,ha nem állít meg azonnal nem lesz semmi következménye.
Bár túrán civilizáltabb vagyok mint egyedül.
Bár tökmindegy mert tatásan nyomom............sokat estem pofára régen.
A táj gyönyörű, az ottani magyarok sokkal inkább emberek mint az itteniek. Furcsa volt, hogy kb. 400km mélységig mentünk Romániába, de szinte csak magyar szót hallottunk. A vendéglátóink is tényleg megtettek mindent értünk, le a kalappal minden szempontból.
Én csak az összes jogsit vonnám be úgy ahogy van, kapnak google vagy bármilyen automata vezérlésű járművet, és azt is felejtsék el, hogy volt valaha kormány az autókban.
Nálam irány nyugat a jelszó.
Jobbos kanyarban, úgy előztek meg, mint itthon a bicikliseket. Arról ne is beszéljek, hogyan húzzák rá a kormányt az emberre. Egy Pajero-nak konkretan behajtottam a tükrét, miközben engem előzött.
Egy szónak is száz a vége, én Romániába motorral soha többet.
En most ingazok.......mosteztem a muszerfali kijelzon a max seb valami 170 volt.
Ugyhogy a busz nek tolnale.
Lakott területen 50 helyett 70nel megyek, és érzem a teherautó hűtőmaszkjából a hőt a tarkómon. Vagy 75nél ledudál a busz...
Nem mondom, hogy betűre be kell tartani a KRESZt, de azért ez messze messze kritikán aluli.
A házigazdáink mondták is, hogy nem sok személyi sérüléssel járó baleset van, egyszerűen megdöglenek...
Minden masra jo az angol.
Pikkpakk otthagyom a problemat.
Pedig csak én érkeztem meg.
Talán a két lámpa miatt.
Lejebb vittem az árát. Megkimélt szép állapotú gép, hívjatok megegyezünk.
Üdv
Immós már az FZ6, semmit se ér ha simán lemásoltatod.
Szeretnék hozzá még egy feketét.
Ha veszek egy nyers kulcsot és lemásoltatom az elég vagy kell hozzá más is?