Stopperrel még nem mértem,de melegebb időben (+25°C) kb fél perc,hűvösebb időben (max.20°C) kb.1.5-2 perc
Érdekesnek találtam mikor anno megvettem...paráztam is kicsit hogy valami baja lehet a gépnek....de FZS tulajokat kérdezve ők is megerősítették,hogy el szokott indulni a venti nemsokkal az indítás után Végül ha úgy érzem hogy nincs szükség rá még,akkor általában dobok egy fokozatot majd vissza üresbe és eláll
Sziasztok.
Olyan segítséget szeretnék kérni, hogy a héten lenne egy napra tervezett gurulásunk, és Erdélyre gondoltam. Tudnátok valamit ajánlani ami belefér az egy napba, és az útviszonyok sem olyan rosszak. A határtól kb. 150km-re lakunk, és max. 600 km-t gondoltam. Előre is köszönöm
Ilyen popcorn-szerű puffogások nálam is vannak, de nagyon halkak, mintha valaki félve szellentgetne egy társaságban. FZ6-nál hasonló volt, mint a videón, de nem ilyen sűrűn tolta. A hosszú dobok kicsit csendesebbek, plusz nem fúrtam ki a katit a leömlőből, az még adna az élménynek!
Azabaj, hogy magasabb fokozatokban a szélzaj túl nagy és alig-alig hallok valamit, sokszor nem is vagyok benne biztos, hogy az volt-e. Plusz 5 ezernél és 7,5-től felfele nagyon rezonál valami elöl és esküszöm, elnyomja a kipufogó hangját. Hétfő vagy kedden nekiállok és szétszedem az egészet. Olvastam, hogy hol lehet a bibi, de nem egyedi eset S verzióknál. Csapnám szét a mérnököket.
Mikor mennyit adok enni neki.
Az utóbbi 1600 km-es úton, amiről nem rég jöttem haza, 5,5 körül teljesített. Ugyanazzal a csapattal, ugyanazzal a tempóval, ugyanúgy telitankkal indulva és elsőre ugyanott tankolva is ennyi jött ki (plusz-mínusz egy kicsi, mert számítási hibába annyi belefér), mikor még a gyári áttételem volt (hátha érdekes valakinek). Várossal kombinálva több, pláne hogy rájöttem; kettesben, nyolcvanról, 6 és 7 ezres fordulatról visszaengedve durrog.
Amúgy ilyenek az Osram szemek, van bennük egy kis kékség. X darab extra izzó közül (asszem' 8) az ADAC teszten ezek lettek a legjobbak.
Na igértem, hogy megírom ha végeztem....... Hát elég nagy sz.....ás délután 3-tól 6-ig szenvedtünk vele ketten, remélem megérte, sajonos az eső miatt kipróbálni nem tudtam.
Tapasztalat a szerelésénél: Csak az első ütközőt kell levágni - ahogyan Te is írtad - mivel a második az a 100LE verzióban is ott van ( ne lehessen túlhúzni a gázt). Ha valaki nekifog szerintem ne egyedül tegye, mivel a gáz rudazatot visszahúzó rugót fel tekerve tartani kell addig amíg a tengely végére az ütközőt tartalmazó elemet vissza nem csavarozzuk, ami ugye azért nem egyszerű mert a váz takarja. Röpke másfél óra alatt sikerült is helyre csavarozni és visszakasztani a gáz bowdeneket . Remélem megérte, azt már most is érzem, hogy kétszer annyit tudok csavarni a gázon mint előtte.
Más.... Nekem is csak jó tapasztalatom van az Osram Night Breaker Unlimited izzóval, szignifikáns különbség van a gyári és e között. Én a szezon elején cseréltem, azóta 3600 kilmétert motoroztam, eddig nincs gondom vele nem gyengült a fényereje, megérte az árát.
rhinoeli társunk irányított a hozzászólásodhoz, ugyanis elég light-osnak tartom én is a Fazer világítását. Én átkötve vettem a mocit, együtt világit a két szem, de éjszaka azért nem az igazi. Élettartamban van már tapasztalatod? Nekem a Night Racer Plust (vibration resistant) ajánlották, mivel hogy a motoron jobban rázkódik az égő?! (de magyar oldalon nem is találom)
Érdekesnek találtam mikor anno megvettem...paráztam is kicsit hogy valami baja lehet a gépnek....de FZS tulajokat kérdezve ők is megerősítették,hogy el szokott indulni a venti nemsokkal az indítás után Végül ha úgy érzem hogy nincs szükség rá még,akkor általában dobok egy fokozatot majd vissza üresbe és eláll