Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Stopperrel még nem mértem,de melegebb időben (+25°C) kb fél perc,hűvösebb időben (max.20°C) kb.1.5-2 perc

Érdekesnek találtam mikor anno megvettem...paráztam is kicsit hogy valami baja lehet a gépnek....de FZS tulajokat kérdezve ők is megerősítették,hogy el szokott indulni a venti nemsokkal az indítás után Végül ha úgy érzem hogy nincs szükség rá még,akkor általában dobok egy fokozatot majd vissza üresbe és eláll
sziasztok
még mindíg van ilyenem eladó ha kellene valakinek.
80 euro egyben
Társaságból te vagy az aki puffogtat akkor Nálam ki lett belezve azért volt hangos
Sziasztok.
Olyan segítséget szeretnék kérni, hogy a héten lenne egy napra tervezett gurulásunk, és Erdélyre gondoltam. Tudnátok valamit ajánlani ami belefér az egy napba, és az útviszonyok sem olyan rosszak. A határtól kb. 150km-re lakunk, és max. 600 km-t gondoltam. Előre is köszönöm
Ilyen popcorn-szerű puffogások nálam is vannak, de nagyon halkak, mintha valaki félve szellentgetne egy társaságban. FZ6-nál hasonló volt, mint a videón, de nem ilyen sűrűn tolta. A hosszú dobok kicsit csendesebbek, plusz nem fúrtam ki a katit a leömlőből, az még adna az élménynek!
Nekem N-es volt mégis hallottam,de szerintem közrejátszik az is hogy az enyém fele akkor dob volt vagy még kisebb
Ilyen durrogásokat csinált ímádtam

http://youtu.be/ZSgshSs55fE
Helló.
Fzs 1000 nèl hideginditàsnàl mikor kell elindulnia a ventinek?
Kinek mikor indul?
Azabaj, hogy magasabb fokozatokban a szélzaj túl nagy és alig-alig hallok valamit, sokszor nem is vagyok benne biztos, hogy az volt-e. Plusz 5 ezernél és 7,5-től felfele nagyon rezonál valami elöl és esküszöm, elnyomja a kipufogó hangját. Hétfő vagy kedden nekiállok és szétszedem az egészet. Olvastam, hogy hol lehet a bibi, de nem egyedi eset S verzióknál. Csapnám szét a mérnököket.
Még csak most jöttél rá hogy durrog. És nem csak kettesben hanem minden fokozatban motorféknél ha eléri azt a pontot Ilyen ez a 20 szelepes yamaka
Mikor mennyit adok enni neki.
Az utóbbi 1600 km-es úton, amiről nem rég jöttem haza, 5,5 körül teljesített. Ugyanazzal a csapattal, ugyanazzal a tempóval, ugyanúgy telitankkal indulva és elsőre ugyanott tankolva is ennyi jött ki (plusz-mínusz egy kicsi, mert számítási hibába annyi belefér), mikor még a gyári áttételem volt (hátha érdekes valakinek). Várossal kombinálva több, pláne hogy rájöttem; kettesben, nyolcvanról, 6 és 7 ezres fordulatról visszaengedve durrog.

Amúgy ilyenek az Osram szemek, van bennük egy kis kékség. X darab extra izzó közül (asszem' 8) az ADAC teszten ezek lettek a legjobbak.
Az enyém 5% körül.
Mennyit csal az fzs 600 km órája?
Tegnap megfeledkeztem az új nulláson a 43,48 km-nél a telepített kameráról.
Sziasztok
ELADÓ GIVI oldaltáska + tartó Fz6-ra való
http://www.kepesmotor.hu/motor...
FZ1 mennyit fogyaszt?
Szerintem elfelejtette atnyomni a Trip szamlalot az osszes megtett kilometerre.
Nem, ezt komolyan írtam.
Na igértem, hogy megírom ha végeztem....... Hát elég nagy sz.....ás délután 3-tól 6-ig szenvedtünk vele ketten, remélem megérte, sajonos az eső miatt kipróbálni nem tudtam.

Tapasztalat a szerelésénél: Csak az első ütközőt kell levágni - ahogyan Te is írtad - mivel a második az a 100LE verzióban is ott van ( ne lehessen túlhúzni a gázt). Ha valaki nekifog szerintem ne egyedül tegye, mivel a gáz rudazatot visszahúzó rugót fel tekerve tartani kell addig amíg a tengely végére az ütközőt tartalmazó elemet vissza nem csavarozzuk, ami ugye azért nem egyszerű mert a váz takarja. Röpke másfél óra alatt sikerült is helyre csavarozni és visszakasztani a gáz bowdeneket . Remélem megérte, azt már most is érzem, hogy kétszer annyit tudok csavarni a gázon mint előtte.

Más.... Nekem is csak jó tapasztalatom van az Osram Night Breaker Unlimited izzóval, szignifikáns különbség van a gyári és e között. Én a szezon elején cseréltem, azóta 3600 kilmétert motoroztam, eddig nincs gondom vele nem gyengült a fényereje, megérte az árát.
Ami volt a polcon?
Az enyémben H1, láttam már H7 tompítottat is. Ezek szerint H4-es is van...
Hello!

rhinoeli társunk irányított a hozzászólásodhoz, ugyanis elég light-osnak tartom én is a Fazer világítását. Én átkötve vettem a mocit, együtt világit a két szem, de éjszaka azért nem az igazi. Élettartamban van már tapasztalatod? Nekem a Night Racer Plust (vibration resistant) ajánlották, mivel hogy a motoron jobban rázkódik az égő?! (de magyar oldalon nem is találom)
FZS 600-ban H4 mindkettő!
Nekem az Osram SilverStar vált be.
Akkor elég egyszerű dolgod van, tudsz dupla szettben venni izzót. A kockalámpásban a távolsági szintén H4, de a tompított egyikben H1, másikban H7...