Sziasztok.
A keddi napról átkerült az egy napos gurulásunk csütörtökre, amit nem bántunk meg, mert nagyon jó időnk volt.
Végül felvidékre mentünk:link fő uticél, az árvai vár megtekintése volt.
Áttétel-csere, kipufogó (teljes leömlővel), Power Commander, plusz fékpadon beállítás, sportlégszűrő kombó dobna rá 7-11%-ot, de ennek az egésznek az árából meg az FZ6-éból már lehet olyan motort venni, ami sok szempontból jobb. Még Hayabusára is lehet venni Yoshimura főtengelyt, szóval bármilyen piacon lévő gépre van tuning, csak pénztárca kérdése.
Üdv! Fz6-S és az R6 blokkja között mi az érdemleges változás? (elektronika, veztengely?!, gondolom) vagy esetleg olaj furatok is? A kérdés az lenne hogyan lehetne erősíteni a 98 pónit? Illetve a 234 gyenge-e tőle? mert neten láttam nagyobb számokat is, bár igaz ez nem pályán volt! köszönöm! ( Fazer találkozó/túra van-e kis hazánkban?) :)
Ez pl speciel maganapartman volt.
Mint itt a zart lakoparkok.csak ez nyaralo.
Csak az ottlakoknak.
Nyujtogatta a berzsaru a csiagacsapjait a bodejabol hogy mit keresnek itt nem idevalo motorosok.
El tudom kepzelni magam itt.
De a belso reszen rengeteg ilyen elhagyatott tipikus regi olasz erodszeru tanya vagyfarmepulet volt.
Gyanitom a fiatalok elmentek varosba konnyebb megelhetesert az oregek kihaltak.de nem mostanaban.....talan a hatvanas evekben.
Eleg gyenge a fold es keves a csapadek igy kemeny lehet ott a foldbol elni.
Viszont szerintem fillerekert lehet nagy teruletet venni.
Es elhagyatott.Nagyon.
Ha lenne egy saját ilyen partom (Atlantic City környékén voltak olyan házak, amikhez saját kis kikötő és tengerpart-szakasz járt), még tetszene is, de a publikus jó helyeken általában heringparti van. Inkább el tudnám képzelni magam egy őszies-tavaszias hűvös erdőcske közepén egy kellemes és nagy faházban.
Egy ilyen gagyin photoshoppolt képpel azt kell mondjam, elég szerény vagy. Tipikusan ilyeneket tesznek az 1490,-Ft-os termékbemutatós tengerparti üdülős meghívókra.
Az első szériás FZS-eken még cső a gyári kapaszkodó is, aztán 2000 körültől már a kockalámpásakra is az új fajtát rakták. Ezt cseréltem én le a doboztartóra, aminek az oldalsó kapaszkodó is része. Elég ritka fajta, vélhetően angol gyártmányú, egy törött angol motorról vadásztam le. Megnéztem, az angol ebay-en nem árulnak most ilyet.
Yamaha FZ1 csoport - nem vagyunk ismerősök FB-on, felvenni mégse nem tudlak. Ha be akarsz lépni, perceken belül valaki jóváhagyja. Johnny Walker kezdeményezte a rezonálós beszélgetést, aránylag a posztok tetején van, meg fogod találni.
Néztem a motorod, szabad tudni, hogy került rá az oldalsó kapaszkodó? (melyik típusé, hogy rögzítetted) Bár látom neked a hátsó is cső. Hosszabb úton kényelmesebb lehet, mint kitekert kézzel. Már én is sokat agyaltam rajt, de csak az újabbakon láttam, meg a FZ1-eseken. Rakott már valaki esetleg 2003-ra?
A keddi napról átkerült az egy napos gurulásunk csütörtökre, amit nem bántunk meg, mert nagyon jó időnk volt.
Végül felvidékre mentünk:link fő uticél, az árvai vár megtekintése volt.