Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.
A keddi napról átkerült az egy napos gurulásunk csütörtökre, amit nem bántunk meg, mert nagyon jó időnk volt.
Végül felvidékre mentünk:link fő uticél, az árvai vár megtekintése volt.
A gomba ellenàllàst ad, ezt egy egység feldolgozza majd kapcsolja a ventit is és a visszajelző ledet is...
Köszönöm,akkor marad érintetlen :D
Áttétel-csere, kipufogó (teljes leömlővel), Power Commander, plusz fékpadon beállítás, sportlégszűrő kombó dobna rá 7-11%-ot, de ennek az egésznek az árából meg az FZ6-éból már lehet olyan motort venni, ami sok szempontból jobb. Még Hayabusára is lehet venni Yoshimura főtengelyt, szóval bármilyen piacon lévő gépre van tuning, csak pénztárca kérdése.
Olcsobb ha lecsereled a menest egy nagyobbra.
Üdv! Fz6-S és az R6 blokkja között mi az érdemleges változás? (elektronika, veztengely?!, gondolom) vagy esetleg olaj furatok is? A kérdés az lenne hogyan lehetne erősíteni a 98 pónit? Illetve a 234 gyenge-e tőle? mert neten láttam nagyobb számokat is, bár igaz ez nem pályán volt! köszönöm! ( Fazer találkozó/túra van-e kis hazánkban?) :)
Ez pl speciel maganapartman volt.
Mint itt a zart lakoparkok.csak ez nyaralo.
Csak az ottlakoknak.
Nyujtogatta a berzsaru a csiagacsapjait a bodejabol hogy mit keresnek itt nem idevalo motorosok.
El tudom kepzelni magam itt.
De a belso reszen rengeteg ilyen elhagyatott tipikus regi olasz erodszeru tanya vagyfarmepulet volt.
Gyanitom a fiatalok elmentek varosba konnyebb megelhetesert az oregek kihaltak.de nem mostanaban.....talan a hatvanas evekben.
Eleg gyenge a fold es keves a csapadek igy kemeny lehet ott a foldbol elni.
Viszont szerintem fillerekert lehet nagy teruletet venni.
Es elhagyatott.Nagyon.
Ha lenne egy saját ilyen partom (Atlantic City környékén voltak olyan házak, amikhez saját kis kikötő és tengerpart-szakasz járt), még tetszene is, de a publikus jó helyeken általában heringparti van. Inkább el tudnám képzelni magam egy őszies-tavaszias hűvös erdőcske közepén egy kellemes és nagy faházban.
Egy ilyen gagyin photoshoppolt képpel azt kell mondjam, elég szerény vagy. Tipikusan ilyeneket tesznek az 1490,-Ft-os termékbemutatós tengerparti üdülős meghívókra.
Namégegyszer.
A telet .http://mosaicon.hu/wallpapers/..." target="_blank">igy kepzelem.

De en oregszem. l
Így (ezzel) könnyű lenne kibírni a téli időszakot.
szerintem hoerzekelo sgomba
Tudja valaki, hogy Fzs 1000nèl mi kapcsolja a hűtőventit?
FZ 6 N 2008 alsó idom-3 pici helyen műanyagossal szakszerűen javítva(fényezni lehet ha valakit zavar)-tartó konzoljaival eladó.15.000-tel:06302093728
Az első szériás FZS-eken még cső a gyári kapaszkodó is, aztán 2000 körültől már a kockalámpásakra is az új fajtát rakták. Ezt cseréltem én le a doboztartóra, aminek az oldalsó kapaszkodó is része. Elég ritka fajta, vélhetően angol gyártmányú, egy törött angol motorról vadásztam le. Megnéztem, az angol ebay-en nem árulnak most ilyet.
Köszi, hétvége körül érek haza, utána szétkapom én is.
Yamaha FZ1 csoport - nem vagyunk ismerősök FB-on, felvenni mégse nem tudlak. Ha be akarsz lépni, perceken belül valaki jóváhagyja. Johnny Walker kezdeményezte a rezonálós beszélgetést, aránylag a posztok tetején van, meg fogod találni.

ezisfézercsopi
Azt megköszönném ha felvennél a csoportba.
üdv.FZ 6 N-2008 kék színű alsó idom tartó konzoljával(picit egyengetni-műanyagozni kell)eladó:15.000-tel:06302093728
Néztem a motorod, szabad tudni, hogy került rá az oldalsó kapaszkodó? (melyik típusé, hogy rögzítetted) Bár látom neked a hátsó is cső. Hosszabb úton kényelmesebb lehet, mint kitekert kézzel. Már én is sokat agyaltam rajt, de csak az újabbakon láttam, meg a FZ1-eseken. Rakott már valaki esetleg 2003-ra?