Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bontó?
Üdv!

Keresek 2db gyári első indexet FZ6-N-re(szerintem az S-esé is jó), amihez megvan minden a felszereléshez. Van esetleg valakinek elfekvőben a polcon?
Hello!

Bocs, hogy beleszólok de ha jól értem GPS tartót keresel. Nekem van egy eladó (GIVI S950) ha érdekel megegyezhetünk.
A GPS tartó egy régi törött tükör és egy kerékpáros mobiltartó házasítása.
Szerintem talán a legideálisabb megoldás az elhelyezésre.
Nem takarja a műszereket, tanktáskával is használható, szemmagasságban van, nem kell lenézni.
Én a mobilomat használom, sajnos napsütésben nehezen olvasható a kijelző, kezemmel szoktam árnyékolni.
Köszönöm a tippet, már láttam ilyen megoldást, de nem szeretném az idomot megfúrni. Legfeljebb szereznék egy bontottat, és azt átalakítani.
A GPS tartód milyen tipusú, és jónak tarod e az oda történő elhelyezését?
Köszönöm. Ha egy hétig ütnek akkor sem jöttem volna rá magamtól, hogy azok a beállítási pontok, este a garázsban belövöm.
Köszönöm, hogy segítettél......Rendelek egy ilyen készletet.

Üdv: István
Mielőtt azonban pálcát törnénk a Shox fölött, most megnéztem a tied 1-el régebbi, elvileg nincs különbség a lámpa környékén, de ki tudja. Mindenesetre az enyém ez:

http://www.motoshock.it/moto/i...
Köszi a választ, hm.....ez érdekes. Esetleg valami típus számot a konzolról tudsz adni ( ha még megvan a csomagolás), mert gondolom külön is meg lehet venni.

Lehet, hogy nekem is Miskolcon kellett volna megvennem....nem sokkal van messzebb Gyöngyöstől, mint Pest , meg szeretem is a várost, ott végeztem az egyetemet.
Nem láma a kérdés, de vagy balfaszok, vagy átcsesztek. Én is a Shox-tól vettem, így, kompletten. Miskolcon.

A Givi-re amúgy sem jellemző a fél megoldások gyártása. Legalábbis nekem semmihez nem kellett még barkácsolni utólag.

Valami megoldást majd találunk.
Üdv,

Más témában kérdeznék Tőled.....Nézegettem az adatlapodon a mociadat, és adódott egy kérdésem: A rajta lévő GIVI plexi felfogatás az gyári, vagy te oldottad meg "maszekban"?

Azért érdekel mert én is ezt a típusú plexit vettem a SHOX-nál, de ott nem kaptam rögzítő kittet, mert állítólag nem gyárta a gyártó hozzá a Yamaha N-es verziókhoz valót. Megoldottam én is egy lakatossal a konzolt, de nem olyan igényes mint a Te motorodon. Esetleg tudnál segíteni, vagy infót adni, hogy honnan tudok egy olyat beszerezni amikyen a tiéden van, azt megköszönném.

Bocs a láma kérédésekért...köszi előre is.....
Egy alternatív megoldás GPS tartóra!
A szivargyújtó foglalatot beépítettem az idomba, Homasitánnál 1500- 2000ft között lehet válogatni.
FZS1000 lámpa beállítás
ebből a gyűjteményből

Hűtőfolyadék legyen szilikátmentes, alu-kompatibilis. Az autósboltokban kapható fajták túlnyomó része ennek megfelel, a legolcsóbbak is.
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy az 1000-es fazer-en hogyan lehet beállítani a lámpát mert az eget világítja, és folyamatosan refiznek éjszaka az arcomba.-kezelési könyv nem írja.
Továbbá milyen hütőfolyadék a megfelelő bele, mert a kezelési útmutató ezt sem írja, és a min. szint alatt van.
És még egy kérdés: milyen szivargyújtós töltőt ajánlotok, és hová a legcélszerűbb felszerelni ahol nem lesz útba -tapasztalataitok alapján, valamint érdemes e gps tartós tanktáskák venni vagy csak a kormányra szerelehető ami jó.
A válaszokat előre is köszönöm.
Én tudom miről beszélsz, engem is idegesít...
Sokat járok a 4-esen és sokat járok Erdélyben is, csodálkozom, hogy még élünk, de Pesten se jobb a helyzet: nem indexel, kanyart levág stb.
Magyarországon és Romániában nem módi szabályosan közlekedni, mégis mindenki mutogat a másikra, hogy hogyan közlekedik, meg kúltúra stb., csak épp ritka az, aki normálisan vezet.
A legrosszabb szerintem az, hogy nem tanulnak a sok balesetből vagy meleg helyzetből sem.
Ez van sajnos, túl kell élni valahogy.
Szerintem túldramatizálod. A lényeg, ha nem tudsz gyorsabb lenni a forgalomnál, akkor le kell nyelned, hogy sávon belül fognak előzni, a seggedben fognak jönni, sorra jönnek a balesetveszélyes helyzetek. Egyetértek Dipshittel: sokkal biztonságosabb előzni, mint hagyni, hogy téged előzzenek.

"motorral oda soha többet" Motorosok ezrei járnak vissza évről-évre Erdélybe. Úgy érzem, ebben az esetben neked volt túl alacsony az ingerküszöböd.
Amit én láttam, hogy a záróvonal mintha csak azért lenne, hogy az út közepét jelezze. Más szerepe nincs. A dupla záróvonalat hellyel-közzel tiszteletben tartották. Viszont a jelzőlámpa nélküli vasúti átjárókban a stop-táblánál mindíg megálltak. Ha be lehetett látni a kereszteződést, ha nem. El is csodálkoztam.
Akkor Pajero, az is tud 70el menni. .-)
Nyilván nem gond, ha jelzi az előzést, de ha fél méterre a seggemben van, és úgy nyomja, miközben már amúgy is gyorsabban megyek mint szeretnék, az már zavar. Előzzön meg ha lehetősége lesz rá (a kanyar, és a záróvonal nem lehetőség), de ne hajszoljon bele még nagyobb szabálysértésbe, mert gyökérnek fogom tartani. Szerintem nem alaptalanul.
És továbbra is az a véleményem, h jól tudnak vezetni, mert érzik a járműveket, de közlekedési kultúrájuk az nincs.

Nem véletlenül halálút a 4-es főút, mivel beszabadulnak ide az állatok, és a magyar sofőr nincs erre felkészülve.

Ezzel együtt a helyzetet megváltoztatni nem tudom, ezért írtam azt már a legelső megszólalások valamelyikében, hogy motorral oda soha többet.

No és úgy sem akarok járni ezek miatt a kamionos/buszos/stb Schumacherek miatt, mint szerencsétlen motoros, aki a cigány gyereket elcsapta, aztán agyonverték.
ja meg még annyi, hogy romániában ha nem eszeveszett a sebességtúllépés, akkor az nem ügy.. a záróvonalat viszont halálosan komolyan veszik, azt illik tabunak venni, ha jót akarsz.
Előbb még Pajero volt..de ez lényegtelen.

Rómában viselkedj úgy mint a rómaiak.. a szabályokhoz való görcsös ragaszkodás nem sok jót tud szülni... pláne Hegyeshalomtól keletre.

Ha dudál nyilván azért teszi mert valami zavarja.. addig jó amíg dudál, mert akkor tudod, hogy lesz valami. Nem tudom mi gáz van abban, ha valaki noszogatásra is használja a dudát... egyébként előzés előtt lehet dudával is jelezni a szándékot lakott területen kívül. Nem kell személyes sértésnek venni ha valaki ledudál.. elég tudomásul venni, és igyekezni elősegíteni a helyzet megoldását.

"Autó is volt velünk" Ebből bátorkodom arra következtetni, hogy nem csak az általatok fontosnak tartott szabályok betartására ügyeltetek kínosan, hanem a konvoj egyben tartására is..ami ritka idegesítő tud lenni a külső szemlélőnek, pláne ha az a konvoj lassabb is mint amit elvárna a másik.
Nézd, én mint mondtam idegen helyen nem szeretem játszani a Jani-t. Ha lakott területen 30-as tábla van, mert ásnak akkor úgy gondolom a 65 máris sok. Sőt, alapvetően 50 helyett is elég a 65-70. És itt talán nem illendő ledudálni a másikat. Legalábbis az én kultúráltsásgi szintemen.

Volt velünk egy autó is, ha láttunk útközben valami érdekeset megálltunk.

A Range/Land Roverek (nem tudom már melyik volt) azért odakinn sincsenek olyan rossz állapotban, hogy 70-nél gyorsabban ne tudnának haladni, és sávon belül előzni...
Nem, mert elmentünk a szállásig, és onnan csillagtúra jelleggel meglátogattunk ezt azt. Az hogy aznap 2x40 vagy 2x140 km volt az attól függött, h épp mit néztünk ki célnak.
Nem egy feszitett hosszu km es tura volt.
Motorral teljesen máshogy érdemes közlekedni mint autóval... országfüggetlenül.
Ha nem az aktuális forgalom +20 - +40 km/h közötti tartományban mész (függetlenül a megengedett sebességtől) akkor jönnek a bajok.. persze fölötte is, de még akkor is kevésbé, mintha teljesen szabályosan mész a forgalommal, kvázi sodródsz az árral, akkor általában valaki biztos figyelmen kívül hagy, mert vagy nem veszed észre hogy már megint valakinek a holtterébe kerültél (amiből szabálykövető magatartással ki se fogsz jönni, mert ahhoz gyorsítani kéne..ha lassítasz akkor meg ott a következő konfliktus forrás, hogy letolnak vagy rád előznek..az meg tök stresszes dolog), vagy csak simán átnéz rajtad..észre se vesz. Meg kell előzni a necces szituk kialakulását, és előre kell menekülni a forgalomban, mindig..és sokkal nyugodtabb lesz mindenki.


Az azért külön vicces hogy kanyarban motorost tud előzni egy terepjárós.. azt hiszem, ilyen esetben sem a terepjárósban van a hiba
8 nap volt, kb 2k Km összesen. De, egyébként valószínűleg velem. Nekem lett közlekedési kultúrám, és alapvetően nem törekszem idegenek kinyírására.

De sebaj, megváltozik ez is, legközelebb nem stresszelekek, csak leslagozzuk a Kraz elejéről a vért meg az agyvelőt. .-)