Hali!
Hidd el ér azért még meglepetés! Aug. 9-én voltam a Route82 túraklub szervezésében egy vezetéstechnikai képzésen, hát mit mondjak?! Láttam aki fél kézzel megcsinálja azt, amit én vízverés közepette sem mindig. El kell ismerni, nem az a motorozási tudás, mikor valaki 200 fölé küldi a gépet. Sajna ez a szezon nem igazán kedvezett a motorozásnak. Szlovén, olasz, osztrák túra négy napjából 3-on szakadt az eső Azt tapasztaltam, az esőruha szuper, de az élmény azért nem ugyan az. Gumi szinten is próbálgatom, Dunlop Sportmax-al vettem, most Michelin Pilot Road 3-at rakattam elöl-hátul, nekem jobban bejön. Egyébként mi a tapasztalatotok, kb. mennyit futnak el átlagos használatnál?
Szia, üdv a fórumon! Egy szezon alatt azt a 9000 km-t sokan megirigyelik, ez alatt azért már meg lehet barátkozni mind a motorral, mind magával a motorozással.
Phaser kolléga saját tapasztalata alapján dícsérte az Osram Night Breaker Unlimited típusú izzót. A xenont én kipróbáltam, de projektor nélkül semmivel sem volt jobb, mint a sima halogén. Egyébként a foncsornak nem lett baja, legalábbis párszáz kilométer alatt nem.
Nem régóta vagyok Fazer tulajdonos, egyenlőre még ismerkedőben vagyok a géppel. Na meg a motorozással, ugyanis még egy éve sincs joggsim "A"-ból. A télen lettem tulaja egy 2003-as FZS 600-nak. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve! A teljesítménye, megbízhatósága (9000 km eddig), kezelhetősége nekem bejön. Viszont a világítással (a két lámpa ellenére, nekem át van kötve, együtt világít) nem annyira. Olvasgatom a fórumot rendszeresen, de nem találtam a világítás javításról mást, csak xenont. Viszont azt hallottam, hogy az tönkreteheti idővel a foncsort. Próbálta már valaki az alábbi izzót (kép mellékelve), javít valamit, vagy csak reklám. Esetleg tud valaki magyar beszerzési forrást, mert csak e-bay-n találtam.
Köszi a segítségeteket!
Még valami: Ti állítatok a középső telón ha egyedül vagy utassal használjátok?
Le azért kapásból ne vágd, szerintem csak hajlítsd ki, hogy ne ütközzön. Lehet, hogy az első ütköző 25 kW, a második 78 le. De az is lehet, hogy a második már 98. Ugyanis a 98 lovason is van ütköző, lehet, hogy ezt majd valahogyan pótolnod kell, mert ha "túlhúzod" a gázkart, lehet, hogy a pillangószelep a másik irányba 90° után elkezd bezárni.
Végülis a lényeg, hogy legyen egy olyan ütköződ, aminél teljesen ki van nyitva a szelep.
Köszi a kimerítő választ, most néztem az enyémben két ilyen kis ütköző is van (lehet tényleg csak 25kw-os, mert a forgalmiban az van). Viszont amit linkeltél ha jól értem ott arról beszél a srác, hogy nem is kell oda ütköző, meg ott eleve csak egy van.
Ezek szerint mind a kettőt levágjam?
Nézetem egyébként nekem jelenleg full gáznál a foljtószelepek csak félig vannak nyitva, viszont az a fura, hogy érzésre (meg a valóságban is) a mocim még így is erősebb és jobban húz mit a barátom Honda CBF 600-as gépe, ami szintén 78 lőerős.
Ma délután szerintem lekapom és megnézem, sajna úgy is esik.
Én viszont pont azt hallottam és olvastam több helyen is, hogy elég a gázbowden végénél azt a lemezes alkatrészt átalakítani. Viszont úgy emlékszem, nem csak a hajlított fül különböző a két verzió esetében, hanem maga az ütköző is rövidebb/hosszabb, illetve két 78 lovas is lehet különböző.
Egyszerű vizsgálat: tank fel, légszűrő ki, gáz elcsavar, pillangószelepet figyel. Ha koppig tekered és a szelep nincs 90°-nál, akkor a fent említett módon van korlátozva.
Ebben a topikban éppen egy magyar tulaj kérdezett rá, és többen is arra a konklúzióra jutottak tapasztalati úton, hogy a lemez levágása/elhajlítása vagy a komplett alkatrész 98-lovasból származóra való cseréje megoldotta ezt a kis "problémát".
Kérdezném a hozzáértőket arról, hogy a 78 lóerős FZ6 és a 100 lóerős között csak annyi a különbség, hogy azt a kis fém ütközőt le kell vágni a gáz rudazat végéről ( ettől ugye a markolaton nagyobb gázt lehet tekerni)?
Ezt ma hallottam és nem akarom elhinni......most nem az egyéb műszaki újdonságokra gondolok, kizárólag a teljesítményre.
Köszi!
A feszítőn lehet állítani. És már állítottam is rajta. Ezért gondoltam a láncra. Egy másik ember pont azt írta, hogy ne használjam mert átugrik a vezérlés
Semmi baja. Mehetsz vele túrázni nyugodtan.
Egyébként valószinű semmi baja a láncnak. Szerintem a feszitőnek lesz baja. Én a helyedbe azt cserélnék, javitanák. Bár javitani nem biztos hogy lehet/tudják. De ez csak az én véleményem. Sajnos tapasztalatból...
Sziasztok!
A motoromon elkezdett ciripelni a vezérműlánc. 2004-es a paripa (fz6s) 34000 km van benne óra szerint. Mennyire problémás ha ciripel a vezérműlánc? Kibírja a szezon végéig, vagy csere most azonnal? Régebben csak melegen és 5000-es fordulat környékén ciripelt. Mára már beállt egy állandó ciripelésre, hidegen melegen. Főleg akkor hallom amikor elveszem a gázt és motorfékkel gurulok. Sokan azt mondják, hogy bőven elmegy még, de tartok attól, hogy átugrik a vezérlés vagy elszakad. Jövőhéten lesz egy kisebb túránk vigyáznom kell a magas fordulattal vagy a kétszemélyes motorozással?
Előre is köszi!
Ausztria lavamund ferlach podljubej fele vagy bad esenkappel zgornje mittomenmi.
Mindketto garantalt a ferlach feloli jokis alagutas atkelos leereszkedos a masik meg csapatos szeles kellemes.
Ausztria meg jo.
A gép az adatlapomon megtalálható az eladó holmik között.
Mailba tudok nagyfelbontású képeket is küldeni ha szükséges.
Elérhető vagyok mailon és telefonon is.
Bekiss2@gmail.com
06703734137
Sziasztok. Szeretnék venni egy fzs 1000 fazert. Mire kell odafigyelni vásàrlàskor? Van valami trükk? Mennyi km az ami nem sok benne? Van valakinek megbîzható gépe eladó amire nemm kell költeni? Idom sérülés nem gond. Köszönöm
Hidd el ér azért még meglepetés! Aug. 9-én voltam a Route82 túraklub szervezésében egy vezetéstechnikai képzésen, hát mit mondjak?! Láttam aki fél kézzel megcsinálja azt, amit én vízverés közepette sem mindig. El kell ismerni, nem az a motorozási tudás, mikor valaki 200 fölé küldi a gépet. Sajna ez a szezon nem igazán kedvezett a motorozásnak. Szlovén, olasz, osztrák túra négy napjából 3-on szakadt az eső Azt tapasztaltam, az esőruha szuper, de az élmény azért nem ugyan az. Gumi szinten is próbálgatom, Dunlop Sportmax-al vettem, most Michelin Pilot Road 3-at rakattam elöl-hátul, nekem jobban bejön. Egyébként mi a tapasztalatotok, kb. mennyit futnak el átlagos használatnál?
Phaser kolléga saját tapasztalata alapján dícsérte az Osram Night Breaker Unlimited típusú izzót. A xenont én kipróbáltam, de projektor nélkül semmivel sem volt jobb, mint a sima halogén. Egyébként a foncsornak nem lett baja, legalábbis párszáz kilométer alatt nem.
A tiédben a tompított izzó H1 vagy H7?
Nem régóta vagyok Fazer tulajdonos, egyenlőre még ismerkedőben vagyok a géppel. Na meg a motorozással, ugyanis még egy éve sincs joggsim "A"-ból. A télen lettem tulaja egy 2003-as FZS 600-nak. Eddig nagyon meg vagyok vele elégedve! A teljesítménye, megbízhatósága (9000 km eddig), kezelhetősége nekem bejön. Viszont a világítással (a két lámpa ellenére, nekem át van kötve, együtt világít) nem annyira. Olvasgatom a fórumot rendszeresen, de nem találtam a világítás javításról mást, csak xenont. Viszont azt hallottam, hogy az tönkreteheti idővel a foncsort. Próbálta már valaki az alábbi izzót (kép mellékelve), javít valamit, vagy csak reklám. Esetleg tud valaki magyar beszerzési forrást, mert csak e-bay-n találtam.
Köszi a segítségeteket!
Még valami: Ti állítatok a középső telón ha egyedül vagy utassal használjátok?
Végülis a lényeg, hogy legyen egy olyan ütköződ, aminél teljesen ki van nyitva a szelep.
Köszi a kimerítő választ, most néztem az enyémben két ilyen kis ütköző is van (lehet tényleg csak 25kw-os, mert a forgalmiban az van). Viszont amit linkeltél ha jól értem ott arról beszél a srác, hogy nem is kell oda ütköző, meg ott eleve csak egy van.
Ezek szerint mind a kettőt levágjam?
Nézetem egyébként nekem jelenleg full gáznál a foljtószelepek csak félig vannak nyitva, viszont az a fura, hogy érzésre (meg a valóságban is) a mocim még így is erősebb és jobban húz mit a barátom Honda CBF 600-as gépe, ami szintén 78 lőerős.
Ma délután szerintem lekapom és megnézem, sajna úgy is esik.
Egyszerű vizsgálat: tank fel, légszűrő ki, gáz elcsavar, pillangószelepet figyel. Ha koppig tekered és a szelep nincs 90°-nál, akkor a fent említett módon van korlátozva.
Ebben a topikban éppen egy magyar tulaj kérdezett rá, és többen is arra a konklúzióra jutottak tapasztalati úton, hogy a lemez levágása/elhajlítása vagy a komplett alkatrész 98-lovasból származóra való cseréje megoldotta ezt a kis "problémát".
Majd számolj be, hogy okosabbak legyünk.
Kérdezném a hozzáértőket arról, hogy a 78 lóerős FZ6 és a 100 lóerős között csak annyi a különbség, hogy azt a kis fém ütközőt le kell vágni a gáz rudazat végéről ( ettől ugye a markolaton nagyobb gázt lehet tekerni)?
Ezt ma hallottam és nem akarom elhinni......most nem az egyéb műszaki újdonságokra gondolok, kizárólag a teljesítményre.
A feszítőn lehet állítani. És már állítottam is rajta. Ezért gondoltam a láncra. Egy másik ember pont azt írta, hogy ne használjam mert átugrik a vezérlés
Egyébként valószinű semmi baja a láncnak. Szerintem a feszitőnek lesz baja. Én a helyedbe azt cserélnék, javitanák. Bár javitani nem biztos hogy lehet/tudják. De ez csak az én véleményem. Sajnos tapasztalatból...
A motoromon elkezdett ciripelni a vezérműlánc. 2004-es a paripa (fz6s) 34000 km van benne óra szerint. Mennyire problémás ha ciripel a vezérműlánc? Kibírja a szezon végéig, vagy csere most azonnal? Régebben csak melegen és 5000-es fordulat környékén ciripelt. Mára már beállt egy állandó ciripelésre, hidegen melegen. Főleg akkor hallom amikor elveszem a gázt és motorfékkel gurulok. Sokan azt mondják, hogy bőven elmegy még, de tartok attól, hogy átugrik a vezérlés vagy elszakad. Jövőhéten lesz egy kisebb túránk vigyáznom kell a magas fordulattal vagy a kétszemélyes motorozással?
Előre is köszi!
Mindketto garantalt a ferlach feloli jokis alagutas atkelos leereszkedos a masik meg csapatos szeles kellemes.
Ausztria meg jo.
Nagykanizsáról a Bledi tó-hoz melyik útvonalat javasoljátok, ami nem hulla unalmas?
A 414 és a 415-ös utakat néztem....
Vagy ezek nagyon lassúak?
Ez nem egy bontó szökevény motor. De ez látszik is majd a képeken.
Mailba tudok nagyfelbontású képeket is küldeni ha szükséges.
Elérhető vagyok mailon és telefonon is.
Bekiss2@gmail.com
06703734137
Az enyém eladó. Nem kell rá költeni! Tele van extrákkal. Előző tulaj elérhető xx fórumon le tudod informálni!
Azt meg en is kaptam.
Ezt mrg egy 5-ös inbuszkulcsot.