Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igaz FZ1 de nehogy már egy ilyen apróság nehézségekkel járjon
Sziasztok! Tudtok esetleg ajánlani motoros kesztyűt max. 15e-ért? Nincsen extra elvárásom, de vagy 30 fajta van ebben az árszegmensben Pl.: 1 2 illetve Mugen racing-ből van több alternatíva amit nem tudok linkelni
Ahhoz nem kell leszedni a tankot. Fogsz egy gumipókot vagy madzagot. Elől a nyaknál 2 csavart kiszedsz. Majd felnyitod a tankot és a hátsó kapaszkodóba beakasztott pókkal megtartod és szerelsz. Annyit engednek a kábelek.
hali

felmásoltad a videókat jók lettek
Köszönöm szépen
Jól látom, FJR, igaz?
Ismerem a helyszínt,sok baleset történik itt,köztük sok motoros is......az út minősége is nagyon kifogásolható.A le-felhajtó részen sokan azt gondolják,hogy már az autópályán vannak és így választanak sebességet is!
Azért a képeket nézve nem járhatott messze a 160-tól,bár sok fele esés és sérülés létezik,szinte nincs kettő egyforma.
http://www.baon.hu/galerialp/6...
Koszi a valaszt!
A rugot lehet, hogy nem bantom mert amugy is feszesre van allitva, de a gumikat felnyomom...
meg a hátsó rugóra vagy kettőt ráfeszítek
hali
én általában 2,4 et hátra meg 2,8 at fújok
vagy a gyári megadott: 2,5 és 2,9
Kicsit elfogultan nyilatkozol, de azért néhány dologban igazad van, a többit meg eldöntik a szakértők. Fontosabb, hogy nem halt meg senki és reméljük, hogy a motoros társunk hamar felépül. Addig is vigyázzon magára mindenki, mert "belőlem csak egy van, a többiek viszont sokan vannak"
Remélem Én is hamarosan húzhatom a gázt.
Az első bejátszáson felröhögtem: "160-nál akadt ki a mutató, ennyivel csapódott..."... Ugyanezzel a fergeteges logikával a fordulatszám meg nulla volt. Szakértelem és jóindulat. Ezért nincs TV-m.
Üdv eladó egy rendszámtartó 09évj-ú fz6-ról.Ár:4e ft.Érd:zoli_motor@freemail.hu
Akkor elmagyarázom szájbarágósan. Történt egy baleset. Láttak egy számot a számlapon, ami lényegében lehetett volna bármilyen nagy is, és eldöntötték hogy 160-al csapódott be a motoros. Tényként közlik. A riportban nagyjából percenként kiemelik, hogy száguldozott a motoros. Egyszer sem említik, hogy a kisbusz vezetője, háta mögött gyerekekkel nem elég elővigyázatosan, közlekedett és nem adta meg az elsőbbséget a motorosak. Kiemelik, hogy gyorsasági motor, holott nem az, de ezzel megint egy lapáttal tehetnek a tűzre.
Ez egészen egyszerűen gyűlöletkeltés. Ellenünk, motorosok ellen.

Ezek idáig tények.

És akkor lehet elemezni, hogy egy ilyen sebességű ütközésnél egy erősebb karosszériájú járműből ennyi marad: http://www.keptelenseg.hu/kozl...

Ennél a sebességnél már leszakadnak a belső szervek mondjuk úgy 99%-os eséllyel.

Ha 160al ütközött volna akkor mennyivel kellett volna haladnia? 200 felett bőven? Vagy kamikaze, és full gázzal hajt bele járművekbe. Ez a hobbija.


Azért gondolkodni szabad...
De nem is 160-al ment amikor beleszállt, ahogy a hírekben szerepelt...
Lehet, hogy többel ment mint 60, ezt majd a rendőrségi szakértők véleményezik. (Remélem nem azok, akik ki akarták venni az egyik tolvajkergető iPhone-jából a memóriakártyát, vagy Rezesova telefonjából nem tudták a híváslistát kimásolni, mert véletlenül hat hívást kezdeményeztek közben...)

Ami viszont nem szerepelt sehol a híradásban, hogy _szabálytalanul_ kifordult a motoros elé. Lehet hogy gyorsabban ment mint hatvan, de én még nem úgy tanultam a KRESZ-t, hogy ha valaki vét az előírásokkal szemben körülöttem az már feljogosít arra, hogy nekem is lehet.
Ha megnézed a kisbuszt akkor láthatod hogy nem 60-ről fékezve csapódott bele.
Ez kölcsönös!
Tehát nem. Akkor nem értem miről beszélsz.
Nem 90-nel előztem egy autót ami szépen nekem jött oldalról mivel nem nézte, hogy mellette vagyok. Tudom, hogy teljesen más szitu, de azért nem hiszem, hogy a Kecskeméti balesetnél 60-nal ment volna a motoros, de lehet Én gondolom rosszul, Te pedig mint profi szakértő megállapítod egy roncskupacból, hogy mi történt.
Tehát te 90-el ütköztél egy álló járműnek?
Babulu-val kell egyet értsek! TooCool szerinted a motornak viszonylag kevés baja? Láttad a fotókat? Az első tengely kiszakadt a kerékből, a felni összetört, a féktárcsa darabokra szakadt, villa 28 felé hajlott. Szerintem ez nem 60km/h-s ütközésre utal.
Engem 2 hónapja előzés közben löktek fel 90km/h körül, igaz, hogy nagyrészt a füvön landolt a motor is meg Én is, de azért koránt sem tört össze a motor ennyire. Az eleje lett kuka, de szerkezeti baja nincs, csak a műanyagok.
Lehet hogy nem szent, de két dologban egyezzünk meg. Az egyik a vétkes azt aki nem adja meg az elsőbbséget. A másik pedig az, hogy fizikai képtelenség hogy 160-nal csapódott be. A mutató mozgási energiája (lendülete) oda vitte a számlapon, ahhoz az értékhez. Ha az adott motoron oda éppen 500mp/h óra szerepelt volna a számlapon akkor ott "akadt" volna ki a mutató. Köze nem volt a motoros sebességéhez. Viszont abból, hogy a motoros túlélte, és a motornak továbbá a kisbusznak is viszonylag kevés baja lett, egyértelműsíthető, hogy még 60km/h-val sem haladt az ütközéskor.
Nem mondom rémhírkeltésben ott vannak a kereskedelmi csatornák. Elém is simán kifordulnak, előttem kanyarodnak be, biztos a kerek lámpa miatt csak MZ-nek néznek. Zacky is pórl járt nemrég. Az viszont, hogy 160-nál akadt ki az óra (valószínű azért fékezett is, tehát még többel mehetett) arra engedtet következtetni, hogy igaza lehet a kisbusz sofőrjének. Mondjuk mindig erre hivatkoznak, hogy a motoros a semmiből bukkant elő, meg hogy össze-vissza cikázunk. Szóval nem védeni akarom a hirszerkesztő, szövegíró, akármit, mert valóban túlzások azért akadtak, de nem mindig a motoros a szent és vétlen. Peace
Sziasztok.
Elől két csavart kikapod, valamint a tank alján lévőt kiveszed, s ezután hátrafelé mozdítod(az idom miatt)és fel tudod emelni, majd kitámasztod vagy a csöveket lekapod és kész. Ha tele a tank csak óvatosan csináld, a túlfolyó és a súly miatt.