Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. Egy FZS 600 ról lenne szó. A jelenség pedig az, hogy tegnapi tankolás óta világít (nem aludt el) az üzemanyagszint jelző lámpa és a műszer is összevissza mutat. Volt már valakinek ilyen problémája? Ha igen hálás lennék, ha megosztaná velem a megoldást. A tankot fejhajtottam a csatlakozókat befújtam holnap pedig megnézem az óráknál a csatlakozókat. A tankban lévő műszert hagynám a végére.
Üdv.: melyotom
A barátnőmmel voltam, más is szokott kirándulni kettesben. Miért baj az?
Vasut elotti elso utcaba akart bekanyarodni. En meg ugye mentem ki a falubol. Ficko beismerte h levagta a kanyarjat. Ezvan. 40es ott a tabla se en se o nem hajtott gyorsan. Ez a makunk.
Rogton ez a keped ugrott be: link Itt ot kerted meg, hogy vigyazzon ra, mig elugrasz vizert?
Mellesleg ha gyanús a környék, akkor magát a motort sem hagyom ott őrizet nélkül.
Lehet resetelni a hibakodokat. Talan a sok ellenorizgetes es semmire jutas utan hibakoddal lezarta a dolgokat. Legtisztabb a kis exup box (ules alatt) eltavolitasa lenne, ami ugyan a motorhiba led felvillanasaval jar, de 10-15 ezerert egy kis dugo megoldja azt is. Egy az, hogy draga, ketto pedig, hogy maceras visszatenni mindent, ha ugy alakulna.
Visszaraktam, de valószínű beszart az exupom agya, nem csinál semmit, csak folyton nyitva van. Meg is kérdeztem egy szerelő ismerősömet, aztán ő mondta, hogy egy z750el jártak így, mentek vele külföldre, visszarakatta a tulaj gyári dobot, de nem tudták rendesen működésre bírni az exupot. Arra gondoltak, hogy állandóan ellenőrizgeti magát az exup nélküli dobbal és egy idő után meghülyül. De már néztem a service manualba, hogy le tudom ellenőrizni a működését a szerviz menübe vagy mi a neve. Holnap még azt kipróbálom.
Bakker, sajnálom még egyszer, de honnan kanyarodott ki, a vasúttól vagy a stop táblás kereszteződéstől?
Nem elég nekünk a csatornázók hadserege, még ilyen vezetőket is be kell kalkulálnunk.
Visszatekerted az Exup kabelet is? Kivancsi vagyok a gyari dob + Exup + elol kisebb fogaskerek kombo mennyire madafaka erzest ad.
És még a doboz se kell hozzá, Nekem a konzol elég volt. Csak a hátsó doboztartó konzol volt fenn a motoron amikor felborítottak vele, alig látszott rajta, hogy földet ért, de a segédvázat 1 napig tartott vissza igazítani.
Voltam par helyen....lopas nem jott szoba.Nyugaton szeretik a turistakat.
Bar nem is a nevezetessegek erdekeltek.
Jó, nekem is csak ruhák vannak benne. De azért szar, ha első nap kipakolják, mikor megállsz valami nevezetességet megnézni. Persze lehet soha se vinnének el belőle semmit, de én akkor se szeretem otthagyni. Eséstől meg nem tartok, elég lesz akkor szívni vele ha megtörténik, addig nem stresszelek miatta.
Nekem azért nem lesz fent mindig. Pesten sorok között akkor nem tudok előre menni. A tartó vasakra gondoltam, azért nem akartam fixet, mert szerettem volna gyáriként hagyni. De jól néz ki nagyon a vasakkal is, ha nincs rajta a doboz.
A budoszoknit,izzadtpolot es vizesallott torolkozot nem sajnalom egy tolvajtol sem.
Ertekeset nem viszek nyaralaskor.
Szar nezni hogy buktakor mennyire szetszallnak a dobozok es viszi magaval a segedvazat.
Szemelyes tapasztalat.a kereszttartobol en buvoltem ki a torott csavart.

Bocsi hogy süt. Belolem az optimizmus.
van egy ismerősöm és mindig fent van a doboz a varadero-ján .azt mondja jobban tisztelik és jobban látják - lehet hogy igaza van valahol.
Tudom, más bejárja a világot vászontáskákkal. Nekem valamiért annyira nem jöttek be, sose mertem sokáig otthagyni sehol se a motort, mikor megálltunk vele valahol, attól tartottam kipakolnak belőle. Úgyhogy lecseréltem őket kemény dobozokra. A drágább szétszerelhető konzolt vettem a motorra, 3-3 csavar kitekerésével teljesen levehető a konzol, de kár volt ezt venni, mert jól néz ki a motor vele, jó lett volna a fix is. Meg visszaraktam a gyári dobot, megyek 1hétre Németország/Ausztriába, jobb a békesség...

Volt/lett kép.
ui.: a képen szarul néz ki a kemény doboz, élőbe sokkal jobb.
Epp Farmosnal. Ah laksz :) A vasuti atjaro elott. Ott volt a motor betolva egy piros haz udvarara. A holgy segitett, egy masik no pedig itallal kinalt amikor epp el akartam ajulni. Ot meg mindenkepp megkell keresnem.
Sziasztok.
Röviden talán annyit tudnék róla mondani, hogy amit az fz6 esetlegesen nem tud, vagy számomra hibája volt, azt ez a gép mind tudja. Nagyon szeretem, bár még szoknom kell.
(Futómű, nyomaték, váltó kezessége, üléspozíció-kényelem)
Van azért amiben az fz6 jobb volt számomra, az meglepő módon a szélvédelem.
Fogyasztást direkt nem említem.
De legalább van benne E betű. Az enyémben nincs és rendesen működik 30-nál, meg 130-nál is.
holnap valaki kakucs
Szerintem a mögöttem lévő unatkozó autósok számolgatják, míg zöld nem lesz a lámpa. Úgy, mint alvás előtt bárányokat. Kínosan sokat villog. Arra szoktam gondolni, hogy hátam mögött mosolyognak, hogy megőrült a motorom. De aztán 3 másodperccel később már nincsenek is a tükörben,... én nevetek a végén!
Csodásak ezek a ledes dolgok Téged nem őrjít meg?
Mikor szét volt szedve a fara, úgy láttam, hogy van benne ellenállás, legalább is, amit venni akartam, az szinte ugyanúgy nézett ki, mint ami benne van, mégis 120-at villog másodpercenként 30km/h alatt! Felette jó!
Bocs az off-ért, de megkérdem másodszor is:
a motolog-os oldal nem működik?
(jó, tudom, hogy most épp nem, de ez így is marad?)