Sziasztok! Találkoztatok olyannal a hogy a "refi" visszajelzőtök pislákolt,és inditásko is egy percre bevillan. pedig tompitottra volt állítva, ? Azt tudni kell hogy át van alakítva "két szeművé", de rendesen relével stb. Azt még észre vettem hogy a ezt akkor csinálta amikor a GPS a tartójába van(tőltődik)de nincs bekapcsolva. Viszont amikor bevan kapcsolva vagy nincs a tartójába akkor nem produkálta ezt... Lehet hűlyeség de engem zavar.
Villa kifli, utána motor balra dőlt, bukócső is kapott egy szépet, de védett szerencsére. Kormány kapott egy ütést, jobbra elcsúszott a befogóban, gázbowden feszül, tank KO. (sárvédő, plexi szintén törött, lábtartó is lefittyedt)
Pesten tudtok ajánlani korrekt helyet, ahol gyári alkatrészekkel visszaállítják a gyári állapotát? Biztosító fizeti. (2008 FZ6N)
Kérdés még a tréler is, ilyen állapotban nem igazán lehet gurulni vele sehova, de ezt majd gondolom lebeszélem a szervízzel.
Sziasztok!Üdv mindenkinek!
Zöldfülünek számitok a motorozás és e forum terén is.
De bizalommal fordulok hozzátok a bajommal.
Július óta vagyok büszke tulajdonosa egy 2004 fz6s-nek.Azota nem sok mindössze 1500km tölthettem a nyergébe és elsö nagymotorként imádom!
De a minap elindulás után észrevettem a kijelzön az"Err_1"-es hibakódot és hogy a vizhöfok fullon van és villog(kb 1km után).Fordultam is vele haza azonnal...
Kérdezném,hogy járt e már valamely márkatárs ebben a cipöben?Esetleg van valakinek hibakód "gyüjteménye" a tipushoz?Vagy valami jó tanács merre hogyan,mit csináljak?
Válaszaitokat elöre is köszönöm!
Üdv.:egy lelkes,kezdö márkatás...
Nekem 10e km volt a gyertyában, amikor beszart az egyik egy mosást követően. Nem releváns a km. Nekem úgy nézett ki, mintha tök új lenne. Viszont rossz helyen adta a szikrát. Kicseréltem, azóta tökéletes.
Hazafelé a köd is leszállt és még áthajtottam egy fél rókán is!
Tudom itt szinte mindenkinek ilyen motorja van, de ha esetleg mégsem vagy ismer valakit aki keres, akkor ajánlom figyelmébe:
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Hibátlan, tökéletes műszaki állapotban valós kilométerrel. Eladás oka: nem lett szerelem .
azért az üldözés túlzás messziről próbáltalak követni
jó volt!
Tehát valaki ?
yoshida jobbulást Neked is meg a gépnek is....
Harmati Yamaha,
Yamahaworld,
és Postaautó.
Ezekből a Yamahaworld ami a legközelebb van, holnap felcsörgöm akkor, ha nem ajánlotok mást :) .
Szerintem ha gyári állapotba akarod, akkor beviszed egy yamahaba és eredeti alkatrészekkel felújítják...
Sajna volt egy balesetem, kijöttek elém főútra...
Villa kifli, utána motor balra dőlt, bukócső is kapott egy szépet, de védett szerencsére. Kormány kapott egy ütést, jobbra elcsúszott a befogóban, gázbowden feszül, tank KO. (sárvédő, plexi szintén törött, lábtartó is lefittyedt)
Pesten tudtok ajánlani korrekt helyet, ahol gyári alkatrészekkel visszaállítják a gyári állapotát? Biztosító fizeti. (2008 FZ6N)
Kérdés még a tréler is, ilyen állapotban nem igazán lehet gurulni vele sehova, de ezt majd gondolom lebeszélem a szervízzel.
y
Diagnostic Code: --
Symptom: No signals are received from the ECU.
Probable cause of malfunction:
Open or short circuit in wiring sub lead.
Malfunction in meter.
Malfunction in ECU.
Zöldfülünek számitok a motorozás és e forum terén is.
De bizalommal fordulok hozzátok a bajommal.
Július óta vagyok büszke tulajdonosa egy 2004 fz6s-nek.Azota nem sok mindössze 1500km tölthettem a nyergébe és elsö nagymotorként imádom!
De a minap elindulás után észrevettem a kijelzön az"Err_1"-es hibakódot és hogy a vizhöfok fullon van és villog(kb 1km után).Fordultam is vele haza azonnal...
Kérdezném,hogy járt e már valamely márkatárs ebben a cipöben?Esetleg van valakinek hibakód "gyüjteménye" a tipushoz?Vagy valami jó tanács merre hogyan,mit csináljak?
Válaszaitokat elöre is köszönöm!
Üdv.:egy lelkes,kezdö márkatás...
Egyébként pontosan 25 ezer kilométer van benne a gyertyákban.
Csak az az érdekes, hogy az elktróda vége nincs annyira lekerekedve.
Egyébként akkumulátort is kivettem, de annak nem hiszem hogy van jelentősége.