Jogos, jogos! Igaz is ... elkerulte a figyelmemet, hogy irtad, egett az auto ... meg jo h kihuztad :D
irtad, hogy 150-el elozott meg, ebbol gyanitottam, hogy motorral mentel, de autoval is durva lehetett ezt szemmel verni.
Enis amikor aszfaltot fogtam, elvesztettem a latasomat egy idore. s a eszmeletemet is, ha nem kapok gyorsan vmi innivalot.
Sokkot kaptam bmeg, sokkot...
Azért egy égő (igaz, csak takarékon égő :D) autó esetében nincs sok mérlegelési lehetőség, hogy kivegyem-e vagy sem. Főleg, hogy majdnem a saját lábán jött ki végül a kocsiból. Ilyenkor az adrenalin az egekben van. Aztán ahogy leül/lefekszik a delikvens, elkezdi felfogni, hogy mi történt, akkor hagyja el magát, és jön néhány másodperc automatikus homály. A legtöbb balesetes elveszti az eszméletét egy rövid időre.
talán két hónapja írtam,hogy rendeltem a kerékpár csomagtartójára amolyan nyeregtáskát -akkor felvetettem a készítőnek ,hogy szeretnék a motorra is készíttetni egyet de sajnos nem jött válasz ,viszont a kerékpáros táskákkal nagyon elégedett voltam.Most újra felvetettem a jóembernek az ötletet és meglepetésre vállalta,sőt elnézést kért hogy legutóbb nem adott választ.Készítettem papírból sablont,majd el scanneltem és megírtam a méreteket (35x21x14,nem szerettem volna nagyot
-olyanom volt azt eladtam- és lesz egy kis oldalzseb ami még 3 cm-t szélesít a táskán.Valami habbal merevíti ,hogy ne essen össze ha üres. Postával együtt 9 ezerért vállalta ha elkészül teszek fel képeket .
Jó, hogy ott voltál! S szerencse, hogy téged nem ütött el a baromállatja...
Ilyenkor - persze én is a saját balesetemből tudom - nem szabad lefektetni az illetőt, hanem félig fekvő helyzetbe kell tenni. Feltéve HA biztosak vagyunk abban, hogy nincs nyaki/gerinc sérülése.
Engem is lefektettek, aztán a telefonba mondták a 112-ről, hogy ültessenek fel félig, különben elfogom veszteni az eszméletem. Fúdeszar volt ...............
Amikor kivettem az autóból, még magánál volt, aztán amikor már feküdt, egyszer csak se kép, se hang, de csak az eszméletét vesztette el. Nem volt szükség szó szerinti újraélesztésre. Egy erős csípés az oldalába felébresztette... , aztán utána már viszonylag magánál volt. Tarkójából patakban a vér, de ezen kívül nem volt komoly külső sérülése.
Konkrétan Szejkefürdőn nem voltam motorral. Székelyudvarhelyen hagytuk a hotelnél és Taxival mentünk le. Úton csak két nagy Fazerrel találkoztam, de egyik sem ezüst volt. Szerintem nem nekem integettél.
jesszus maris .... jól vettem ki a szavaidbol, ujraelesztetted a fickot? Le a kalappal elotted, en hozza nem mertem volna nyulni, az tutti! Halas lehet erte(d)!
Szia!
Veled talalkoztame a Szelykefurdon? A parkoloban alltal talan, es a motornak csak a szurke fejet lattam....intettem ahogy mentem el az en szurkemmel....
Egyebkent csak azt kerdeztem, hogy egyforman vane hangolva a kettonek a motra (nyomatekgorbe, stb.)
A körforgalom felől jöttem 90 körüli tempóval, a szedán BMW kb 150-nel előzött meg a kanyar elejénél. Túl élesen próbált visszatérni a sávba, elvesztette a tapadást, lecsúszott az árokba. Kb 80 méterre mögötte érkeztem. A következő pillanatban annyit észleltem, hogy ágak és levelek repkednek mindenfelé, és egy komplett kipufogórendszer esik vissza úgy 10 méter magasból az út közepére... nem sokon múlott, hogy én is az árokban végezzem. A mérőállomás fél köbméteres betontalapzatát a kocsi vagy két méterrel ellökte, megpördülve érkezett menetiránynak háttal az árokpartra. Jobb első keréknél lángok, sok füst.
Utasoldali ajtó nyílt, sofőr feje a vezetőoldali ajtónál, lábai az anyósülésen. A biztonsági övnek, a rengeteg légzsáknak és a szerencséjének köszönheti az életét. Miközben élesztgettem pár méterre az autótól, szemből jött egy betegszállító, ők segítettek. Ha nincs súlyos belső koponyai vérzése, megmarad...
Kisvártatva szintén szemből fékcsikorgás, Golf III be a túloldali árokba. Két cigánygyerek odajött pofázni, hogy miért áll a (egyébként villogó) mentőautó az út közepén... Drágáimat elküldtem a büdös pi...ba.
Amikor már jó hosszú sorok álltak mindkét irányban, már a tűzoltóság és a rendőrség is megérkezett, újabb fékcsikorgás, megrakott platós Iveco félig be az árokba. Ott is fogják a fejüket, ki tudja, honnan szerezték a fát...
Tessék: http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Mondjuk ez nem olcsó..
Monjuk én a helyedben vennék 20-30e pénzé egy gyári dobot, s azt mókolnám meg..
E bötű is megmarad, meg a zsernyákok se baxogatnak!
Mondom ezt úgy, hogy nemkishangú ebötűtlen sportkipuva járok !
kösz a felajánlást lehet, hogy egyszer még élek vele, de előbb megvárom a következő szezont. Ha megint 1000km-t megyek, mint az idén, arra nem kell új motor.
Haver kapott szinte ingyen egy full kibelezett fz6 dobot, de így nem mertük feltenni, mert előző gazdája szerint a föld is remegett a hangjától, ezért ledobta.
A végére hegesztettem rozsdamentes szűkítőt, s így príma hangja lett.
Nem ordít, de azért maradt hangja.
Nem tudom, hogy ez a PRC-s dolog működik-e még, azt hiszem Freemailpeter egyik cimborája csinálta. Nekem anno nagyon elnyerte a tetszésem. Ha végképp nem találsz semmit, akkor ez sem lenne utolsó dolog.
YT: link
Sziasztok!
Sikerült eladnom a Laser X-treme rendszeremet, így érdeklődnék, hogy helyette van e valakinek eladó, vagy ilyenről ismerete? Preferált az egyenes vég, alakra, márkára mindegy, de azért nézzen ki valahogy és fogadja a a gyári doboztartó karokat.
Egy Bódissal kibékülnék amúgy
Ezer köszönet!
Motoros üdvözlettel: Dénes
Lemertem.
Utana a következő mar repsol muanyagos volt.mindkettő 5,1 es.
Es a repsol ennyivel lett rosszabb.eddig nemertettem miert es aszittem az omv csak vagizik a femcuccal.de nem, van ertelme.
Viszont emlekszik a fene harom ev tavlatabol hogy ezer vagy ezerot volt a 250 milis omv cucc.
Csak saccra nyom.............mobilon nehezebb..........de amig el nem faradok vagy ugyerzem hulyenek nezek ki a sok ponttol nem nagyon coolnak.
Motorod sebeit ellátta a szerviz?