Ha megszoktad az Fz1 erejét akkor már nem olyan vészes az pár paci a bmwhez képest. Természetesen felül rátesz az fz1-re még vígan:) Azért nem mindegy az 50 vs 150 ló :D Múlt héten voltam esküvőn és én vittem a férj motorját hogy legyenek motoros képek. Kawasaki er 5 a moci. Hát megéreztem én is hogy hiányoznak a lovak pedig már kétszer körbecsavartam a gázkart rajta de semmi
Úgy emlékszem van többféle HH, én csak azt jegyeztem meg, hogy GoldStuff jelölésűt rendeltem. Most nem régen kicsit elkezdett lötyögni, tologatásnál, lassú gurulásnál és padkára fel-legurulásnál hallatszik, de fékhatásra eddig nincs panaszom miatta.
Nem én voltam, ma csak Szegeden motoroztam. Egy idomos ezüst FZ1-et láttam én is BP-n, meg szerintem ugyanazt az urat véletlen megtaláltam egy nemzetközi FZ1-es FB csoportban, szóval rajtam kívül legalább még egy biztos van.
Szintén HH van elől, nem kopik se a tárcsa, se a betét, de nagyon jól fog.
Igaz, hogy én a fékezések túlnyomó részében csak a hátsót használom, ami meg valami XY márkájú. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ha nem zavarja meg semmi az aktuális útvonalat, ami néhány másodpercre előre már összeáll fejben, akkor nem húzom az elsőt. Kivétel persze, ha tempósabban próbálok haladni.
Ma balról kifordult elém egy nagyokos, utána rögtön befékezett a 6 méterre érkező gyalogosnak a zebra előtt. Utas, full csomagok. Menekülőút nincs, jobbra járdaszegély, balra járdasziget. Jól vizsgázott a PR. A hátsó (1) csinált gumiszagot, az első (4) meg se nyikkant. Fékerőt egy picit előrébb kellett volna hozni.
Phase-R, nem Te jöttél ma szembe velem a Pesti alsó rakparton 15 óra körül?
hát bakker, az 1000 fazerét én sem tudom,
Még fiatal koromban a 600asét néztem, de ott se a legvégét,
De mostanában már nem is érdekel,,,
kurva nagyot lehet onnan esni
Egy sima 600 as negy masodperc alatt van szazon.az enyem biztos.
Aki ennel gyorsabban akar menni kozuton annak valami hibadzik.
Fura mikor megkerdezik mennyi a vege......mert nem tudom.
Hulye akinek nem jon be a narancs.
Es eszrevettem azt a görcsös torekvest hogy mindenkepp gyari motort akarnak a legolcsobban majd megvetel utan azonnal keresik a doboztartot sportdobot fokozatkijelzot kis karokat meg mindent.
De ugyanezekkel a cuccokkal felszerelt gepre ami csak kicsit dragabb a kopasz gyari gepnel ra se neznek.lirracionalis.
Nekem eleg fullos sv re aszondtak nem er annyit.
Ja mondom 900 ra feltettem nyolcert lealkudva viheto.
Fraszt kopasztva hatnyolcvanert ment el hatvanert a kipufogo harmincert a fekek es talan meg husz a maradek.es meg van egy ket dolog.
Kb 790 ert elment.
Ennyit is akartam erte.vicces.
Ha már kategória váltás... Már egy 200 km-et levezettem GS500-zal, előtte pár ezret FZ6 és FZ1-gyel is és mindegyiken meglehetősen erősen lehetett érezni a teljesítménykülönbséget (48 - 98 - 150 lóerő), kíváncsi lennék, hogy pl. a 200 lovas S1000RR szintén + 50 lóereje mennyire lenne sokkoló, vagy inkább csak "pályakörülmények" között üt gyomron a teljesítménye; tekintve, hogy szerintem kevesen tesztelik hány másodperc alatt van 100-on vagy 200-on a motorjuk országúton. Valakinek tapasztalat?
Én például tuti levenném róla a túrafelszerelést, mert külön jó áron eladható és a dobozok plusz konzolok teljes eladási árával nem is kellene csökkenteni az árat, de kicsivel lejjebb lehetne venni. Az kelendő a piacon.
Nem én voltam, ma csak Szegeden motoroztam. Egy idomos ezüst FZ1-et láttam én is BP-n, meg szerintem ugyanazt az urat véletlen megtaláltam egy nemzetközi FZ1-es FB csoportban, szóval rajtam kívül legalább még egy biztos van.
Igaz, hogy én a fékezések túlnyomó részében csak a hátsót használom, ami meg valami XY márkájú. Inkább úgy fogalmaznék, hogy ha nem zavarja meg semmi az aktuális útvonalat, ami néhány másodpercre előre már összeáll fejben, akkor nem húzom az elsőt. Kivétel persze, ha tempósabban próbálok haladni.
Ma balról kifordult elém egy nagyokos, utána rögtön befékezett a 6 méterre érkező gyalogosnak a zebra előtt. Utas, full csomagok. Menekülőút nincs, jobbra járdaszegély, balra járdasziget. Jól vizsgázott a PR. A hátsó (1) csinált gumiszagot, az első (4) meg se nyikkant. Fékerőt egy picit előrébb kellett volna hozni.
Phase-R, nem Te jöttél ma szembe velem a Pesti alsó rakparton 15 óra körül?
kinek mi ... ennyi
lényeg ,hogy motorozzunk
Tiger 800,speed,13 as street.
Csak leírtam a tapasztaltakat....
Ezt a kisebbek jobban tudjak.
pedig 30 le a különbség...mégis biciklinek tünt..
egy 200 le motor 150nm nyomatékkal félelmetesen erős az fz1-hez képest( vagy akár az xx-hez képest is)
Még fiatal koromban a 600asét néztem, de ott se a legvégét,
De mostanában már nem is érdekel,,,
kurva nagyot lehet onnan esni
Aki ennel gyorsabban akar menni kozuton annak valami hibadzik.
Fura mikor megkerdezik mennyi a vege......mert nem tudom.
kivétel ha nem száguldozol közúton...
Es eszrevettem azt a görcsös torekvest hogy mindenkepp gyari motort akarnak a legolcsobban majd megvetel utan azonnal keresik a doboztartot sportdobot fokozatkijelzot kis karokat meg mindent.
De ugyanezekkel a cuccokkal felszerelt gepre ami csak kicsit dragabb a kopasz gyari gepnel ra se neznek.lirracionalis.
Nekem eleg fullos sv re aszondtak nem er annyit.
Ja mondom 900 ra feltettem nyolcert lealkudva viheto.
Fraszt kopasztva hatnyolcvanert ment el hatvanert a kipufogo harmincert a fekek es talan meg husz a maradek.es meg van egy ket dolog.
Kb 790 ert elment.
Ennyit is akartam erte.vicces.
és tényleg pöpec állapotban volt.
http://www.agomotors.hu/websho...
Itt megkeresed a neked valót és a színt.