Sziasztok!
Ti milyen gumit ajánlotok következőnek az FZ6n S2-re? Igencsak népes a gumik tábora és hátha tudtok segíteni, mert én nem tudok dönteni. Most Conti Road Attack van rajta elől hátul.
Dunsztom sincs, komolyan.
Valami nissin.
De kurva jól fogott................a sima kétdugós úszó fék balos tárcsáján a telóolaj miatt semmit nem fogott csak a jobb felével lenyomtam fél évet és észre se vettem.
A radiálissal még én is tudok stoppie-zni.
Direkt két ujjal a tövénél húzom mert különben a sisakplexin csattan a szemem olyat harap.
Na jó, de a gyárid orgazmikus vagy szinteres? Mintha azt olvastam volna, hogy a gyári Nissin-ed az szinteres s akkor már érthető, hogy a tárcsád arra lett kiképezve.
Megerősítve. - Viszont a horvát-bosnyák határon mind a két belépéskor be kellett mutatnom a bosnyáknak a zöldkártyát, a többi papír nem nagyon érdekelte.
Csomagban kaptam az első szettet kér féknyereggel patika tisztaságban.
Felraktam és tavaly mentem vele 8000.-et.
Még megvan van a betétekben élet KB 4-5e Km.És azóta az újba is volt 5000 beletéve.
A tárcsán semmi jele a Kb 13000 km használatnak.
Nem hinném hogy drámai különbség lenne egy fazer meg az enyém közt tárcsa anyagában.
A hátsóféknek inkább az irányitásban van szerepe!
Vészfékezés, nagyot hátúl, hogy megüljön a gép utánna fokozatosan az elsőt. Mikor már morzsolod a az első fékkart semmit nem jelent a hátsó.
A gyors kanyalvételnél, szerpentinen nagyon jól lehet irányitani, stabilizálni, megsüllyeszteni a súlypontot a hátsó fékkel.
6000 km. alattt sikerült elkoptatni EBC organikus betétek, szinteresen gondolkozom csak félek, hogy nagyon koptatná a tárcsát.
Nem rég hazahoztam meg szervizre szaladgáltam egy GS500-zal és érzésre annak erősebb a hátsó féke, mint az FZ1-emnek, de ez (főleg) azért van így, mert a Fazeré szinteres és melegen fog igazán. Városi forgalomban elég a motorfék, illetve az első. 200-ról lassítva viszont jó munkát tudna végezni a hátsó is. Nem tudom, 600-as FZS-ekben mi működik.
"necces"
Milyen finoman fogalmaztál!
Véleményem szerint inkább a lehetetlen kategóriába tartozik.
Tudjuk, hogy kib*szott megkímélt és karbantartott, ha az apuka is olyan gondosan ápolta a vasat, mint a fia, de ez az ár akkor is túlzás .
Lehet, hogy ennyit ér, de nem adnak érte ennyit.
Ez a rideg, cudar valóság.
jobbára elsőt használom ,csak olyan megfontoltságból zavar,ha egyszer vészfékezésre lesz szükség akkor elég-e ez .szerintem a fékkel más gond nincsen ,csak kevésbé érzem szabályozhatónak a fékerőt ezzel a betéttel -de lehet csak rosszul mérem fel
elég erősen kell taposnom ahhoz hogy megcsússzon a kerék -tudom ez valahol normálisnak kell hogy legyen mivel fékezéskor előre megy a súlypont és könnyebbé válik a hátulja ,így ha már kevés erőhatásra is megcsúszna akkor kitörne oldalra de ennél több kellene egy picivel én úgy érzem .
hátsó fékbetét cserélt mostanában valaki ? én tavaly cseréltem de nem érzem valami jónak a hátsó fékem -pedig fékfolyadék is cserélve lett. Azt már nem tudom sajnos milyen fékbetétet vettem ,de valamiért Lucas rémlik .
Hibátlanul működik.
Ti milyen gumit ajánlotok következőnek az FZ6n S2-re? Igencsak népes a gumik tábora és hátha tudtok segíteni, mert én nem tudok dönteni. Most Conti Road Attack van rajta elől hátul.
Valami nissin.
De kurva jól fogott................a sima kétdugós úszó fék balos tárcsáján a telóolaj miatt semmit nem fogott csak a jobb felével lenyomtam fél évet és észre se vettem.
A radiálissal még én is tudok stoppie-zni.
Direkt két ujjal a tövénél húzom mert különben a sisakplexin csattan a szemem olyat harap.
Felraktam és tavaly mentem vele 8000.-et.
Még megvan van a betétekben élet KB 4-5e Km.És azóta az újba is volt 5000 beletéve.
A tárcsán semmi jele a Kb 13000 km használatnak.
Nem hinném hogy drámai különbség lenne egy fazer meg az enyém közt tárcsa anyagában.
Vészfékezés, nagyot hátúl, hogy megüljön a gép utánna fokozatosan az elsőt. Mikor már morzsolod a az első fékkart semmit nem jelent a hátsó.
A gyors kanyalvételnél, szerpentinen nagyon jól lehet irányitani, stabilizálni, megsüllyeszteni a súlypontot a hátsó fékkel.
6000 km. alattt sikerült elkoptatni EBC organikus betétek, szinteresen gondolkozom csak félek, hogy nagyon koptatná a tárcsát.
EBC HH betétet tegyél hátra, na azzal kedvedre farolgathatsz
Milyen finoman fogalmaztál!
Véleményem szerint inkább a lehetetlen kategóriába tartozik.
Tudjuk, hogy kib*szott megkímélt és karbantartott, ha az apuka is olyan gondosan ápolta a vasat, mint a fia, de ez az ár akkor is túlzás .
Lehet, hogy ennyit ér, de nem adnak érte ennyit.
Ez a rideg, cudar valóság.
Sokat allsz rajta vagy csak neha?
Mozog a csuszka rendesen meg a dugo meg volt e rendesen pucolva?
En ruhellrm a hatsot ha blokkol szal nekem jo lenne.