Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is megjöttek egyszerre.
Nekem van (volt) mindkettő. A régiből lett az átalakított ülés. Más a borítása, az újabbikon fel van érdesítve itt-ott csúszásgátlás címén, de én nem vettem észre különbséget. Azon túl, hogy a régi nekem nem tetsz.
Semmi se jött.
Ha tényleg lóg, és többet, mint 1 mm, szvsz érdemes ránézni. Legvalószínűbb ok a csapágyak, de láttunk itt a fórumon már elgörbült tengelyt is. Azért mielőtt szétbontod, legyen biztos a diagnózis, hogy biztosan a villa lóg-e. Szétszerelés előtt nézd meg, a tengely jól meg van-e húzva (115 Nm). Szétszerelés közben, ha már kivetted a kereket és a rugóstagot, és szabadon mozog a lengővilla, ismét ellenőrizd, hogy lóg-e, és finom fel-le emelgetéssel vizsgáld meg, hogy valahol szorul/akad-e a mozgás. Ha igen, akkor valószínűleg tényleg van valami gond. Szétszerelés után fog látszódni a valódi oka. Nettó fél napos meló.

Csapágy: 93320-32403-00 - kb 5000 Ft/db (2 db kell)
Tengely: 4YR-22141-10-00 - kb 15000 Ft
Nem tudom, nem keresetem ilyet, nekem jó a Givi.
Vagy csak simàn nagyon sokat nyomok rà ès leköpi ami nem kell?
Nos két helyen is megnézték és először túl lett feszítve majd lazítva lett és ugyan úgy visít 80-100 km/h közötti tartománynál!
Hehe, megjöttek az elmaradt hozzászólás értesítések. .-) Kicsit beállhatott a mail szerver...
Szia. Nem tudom pontosan mire gondolsz, de nekem az fz6-on igen kényelmetlen volt az ülés, miután konfortosítottam jobb lett.
Viszont tudtommal az s2-en már jobb, kényelemesebb az ülés, és áttehető a régebbire fz6-ra.
Sziasztok.
Grat hozzá, hogy sikerült eladnod neked is a gépedet.
Nekem is van ilyen jellegű parám, bár amíg nem tudtam odaadni kipróbálni valakinek, addig vagy azt mondom hogy ez ilyen, vagy hogy én vagyok a balfasz. Egyszer majd kiderül
41000.Megmerni nem tudtam,szerintem nem tul nagy,de lathato a mozgas.
Sziasztok!
Még mindig keresek FZ1 - FZ6 első lámpát burkolatokkal együtt ! Évjárat mindegy!

Köszönöm
Lehet. A lengővilla tengelye tűgörgős. Hány km van a gépben?

Súlyos? Mekkora játéka van?
A csapágyazás lehet a hibás?
Nem baj, jó kis téma ez...... Gondolom alacsony volt a fordulat abban a körforgalomban (3.-ik ban ......) azért csúszott meg.

Én a szezon elején rakattam fel Pirelli Diablo-t, de ahogy kijöttem a gumistól először egy közepes gázra, majd egy pánik fékre úgy megcsúszott , volt ám hű b...meg bőven.....senki nem mondta, hogy az első pár kilométeren vigyázni kell, míg le nem kopik az a sz@r a gumi felületéről .

Azóta is kicsit bennem van a majré....pedig már 3.500 kilométert mentem velük.
A lengővillának NEM szabad oldalirányban mozognia. Hivatalosan 1 mm a limit a végénél mérve, de ha már akár csak ennyit mozog, szvsz érdemes utánajárni a miértjének.

Hátsó kerék tengelye jól van befogva? Az is okozhat bizonytalanságot.
fzs600-nál a hátsó villa oldalirányú mozgatása látható a láncon?Tehát,hogy mekkora holtjáták lehet? Csak azért kérdezem,mert mostanában 130 felet nem érzem stabilnak.
A gumik 1000 km-esek.elől road3,hátul road2.
Talan 3-4x csusztam meg eddig.bar nekem a csuszas azt jelenti hogy 30-40 centit mindket kereket arrebteszi.
Egyszer korforgoban olaj de a tobbi max az a hulye aszfaltbol kijovo kukacminta ami szerintem valami folyekony bitumen na az csuszik.
A legdrágább gumira ígérte a +20%-ot csak hát az is pr4. Nekem felajánlották a gt-t meg a train-t, de 1-2 hónapot kellett volna várni rá. A legyártása tuti a rendelés után lett volna. Meg elég drága is. A sima talán 40 szállítással, ezek meg 50ezerbe fájnak.

Jur.Steev, szép próbálkozás, de már nem állítod meg a lavinát Most 2 napig ezt lehet majd itt olvasni

A rosso2 nekem a végén csúszkált picit. Amikor újabb volt, akkor talán egyszer csúszott meg, az is körfogóban nem megfelelő sebesség miatt. Ha bírna 15ezre km-t, akkor ilyen ment volna vissza. De akkor valószínűleg nem így tapadna.
Pirelli Diablo (sima, nem rosso) nekem bevált a Fazeren. Haverom a Metzeler Z6-ra esküszik, annyira, hogy most a Pirelli Angel-t akarja ledobni a Tuono-ról, bár már csak Z8 létezik. Most Bridgestone-nal, BT023mal nyomom és meglepően jó. Bár hidegen csúszkál azért, ezt a Diablonál soha nem tapasztaltam, igaz más a moci is.
Hasznalom en rendesen ......a pr2 kozeleben se lesz a forumos legendaknak.
Bar miota fejreallos a fekem nem csinalom ezt a nagyfek-nagygaz cecot......azt inkabb. Csak kezdo koromban volt egy ket evig.
Köszi mindenkinek a kimerítő "gumis" válaszokat.
Üdv!

Valaki hasonlította már össze az új fz6 és a régi ülését? A 2007 után új órás S2-esek ülése felcserélhető a régebbi kerek óráséval és fordítva?
Michelin felelotlenul igergetne +20% elettartamot a PR4-re a PR3-mal szemben? A GT nehez motorokra van, pl. BMW K-khoz. Az meg, hogy van-e jo PR4 meg annal is jobb PR4 az erdekes kerdes. PR2-nel van\volt A-B-C kevereku gumi, motorod sulyahoz igazitva, bar keves helyen kinaltak fel, hogy valaszthatsz. Mikor a 4-et rendeltem csak a standard volt, meg a GT.