A lánc kb akkor jó, mikor az alsó láncrész lazán hozzáérinthető a lengővilla alsó részén lévő gumiborításhoz. Sőt, 1-2 szem nem árt, ha fel is fekszik.
Szép estét mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem, hogy van egy 2008. Yamaha FZ6 S2 Fazer aminek egy hete volt lánc meghúzása de mióta megtörtént ez azóta bizonyos tempónál visító hangot hallok mintha gumi lenne . A lánc feszessége 3-4 cm a motor nem pattog nem ugrál minden szuper csak egyszerűen 70-100 km/h visító hang olyasmi mintha egy kamion gumija visítani. A gumi beállítására gondoltam de azt nem tudom hogy ellenőrizzem. Segítségeteket előre is köszönöm!
Eztet írják:
Fault Code: 46
Diagnostic Code: --
Symptom: Power supply to the FI system is not normal.
Probable cause of malfunction:
Malfunction in "CHARGING SYSTEM".
Ennél nincs ilyen, de azt vennék. Láncot veszek itt, akkor már legyen benne spray is. Ezt mol-t kipróbálom, de ha látok valahol ilyen fehér spray-t, akkor veszek.
Én sokat olvastam a témában és próbáltam repsolt, motult, stb... Végülis a White Synthetic Chainlube lett a győztes. Olyan mint a ragacs és semmi nem verődik le belőle miután megszáradt. Hófehér lesz tőle a lánc és látszik mikor kell újra.
A korábbiak mind összetaknyolták a felnit és a vázat.
Nos lehet mégis igazatok lesz az akksi hibával. Otthagytam töltőn, aztán az Aldis töltő lebaszcsizta a 230V-os biztit a garázsban, meg még valahol a fogyasztásmérőnél is szerintem, mert hiába kapcsoltam vissza nem lett áram. A villanyóra viszont nem tudom hol van, mert bérelt garázs meg céges is, a világítást se nagyon szoktam felkapcsolni benn mert minek? Szóval más út kellett, ott volt a Partner, 64Ah-s akksi gondoltam elég lesz, a kölcsön Ignis-ben találtam Tesco-s bikakábelt, hátha. Ja és persze nem volt nálam a Peugeot kulcs, szóval álló motornál bikáztam, persze tudom nem úgy illik, de akkor sem volt nálam a kulcs... Szóval a jelenség az, hogy elindul az üzemanyag szivattyú, és 2-t bír fordítani a főtengelyen, aztán kakukk. Persze a bikakábel az erősen rugdossa magát, szóval ez esetben azt teszem felelőssé a sikertelen indításban. Veszek akksit, mert most 6 éves ami benne van (gyári), lehet akár szar is. És mondjuk nem Erdélyben kellene kilehelnie a lelkét, ha tényleg az döglődik...
Terhelten merd az akksit.
Most asom magam az elktromossag poklaba igy meg sok tapasztalat nincs.
Jelenleg a remeny van hogy a fesszab halt meg nem a generator.
Egyre kisebb mert ismeros szerint a csokkent toltes altalaban generatort jelent.
Sztender ugye mind1, mert üresben van, és még indítózni sem próbáltam, már a gyújtás ráadásakor kattog a relé. Leveszi a feszt a helyzetjelzőről, így kb mintha irányjelző lenne úgy villog. Illetve magas víz hőmérséklet felirat villog. Kutyafutta időm volt rá, most vagy 2 órára rajta hagytam a toltőt, majd megyek vissza ránézek még.
Nem akksi gond, a töltő szerint 12,9V és amikor rajta van a töltő, ráadom a gyujtást, akkor sem indul be az üzemanyagszivattyú, és csak ütemes kattogás, semmi más.
Nálam még mindig lánc téma van. A manual szerint ellenőriztem a 10 szem hosszt és tuti kuka. (150 mm-t meghaladja és még nem is feszítettem le)
Csak puszta kíváncsiságból mi lenne a mérés eredménye egy jó lánc esetében?
Így ezen a hétvégén nem lesz motorozás, de remélem a jövő hétvégén le tudom cseréltetni.
Sziasztok! Pár hete kb 50-nel beleszálltam egy taxi oldalába és azóta ha pölö piros lámpánál megállok, nagyritkán felvillan a műszerfalon a motorhiba visszajelző lámpa. Műszakilag és hangilag nem vettem észre változást rajta, viszont 3 hét múlva mennénk Horvátországba vele és nem tudom h bevállaljam-e emiatt. Nyugtassatok már meg, hogy minden oké
http://www.ebay.com/itm/batter...
http://www.sportbikes.net/foru...
Fault Code: 46
Diagnostic Code: --
Symptom: Power supply to the FI system is not normal.
Probable cause of malfunction:
Malfunction in "CHARGING SYSTEM".
Multkor megkaptad az emailom?
A korábbiak mind összetaknyolták a felnit és a vázat.
Viszont a bikakabelek nem a motorakksi picsanyi saruira nem jo teljesen.
Most asom magam az elktromossag poklaba igy meg sok tapasztalat nincs.
Jelenleg a remeny van hogy a fesszab halt meg nem a generator.
Egyre kisebb mert ismeros szerint a csokkent toltes altalaban generatort jelent.
Most ramdumaltak fuhs ot.....az se rossz de meg nincs sok tapasztalat.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Repsol/Moto_Chain_400ml_la
ncspray/
vagy rendeljek mol-ost? azt tudom, hogy dicsértétek.
http://motoralkatresz.eu/termekek/MOL/Dynamic_Moto_Chai
n_O_X_lancspray_400ml/
Csak puszta kíváncsiságból mi lenne a mérés eredménye egy jó lánc esetében?
Így ezen a hétvégén nem lesz motorozás, de remélem a jövő hétvégén le tudom cseréltetni.