Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haverom említette, hogy erősek a kigyorsírásaim, de nekem nem tűnt fel :D

De neked is elég izmos géped van, te használni is tudod a nyomatékát. Ha kihasználnád, te is gyorsan leradíroznád, nem egy 1000es, aminek bivaly nyomatéka van.
gumiárussal beszéltem és a pr4 nek van 3 változata, a sima az egy az egyben pr3, picit más mintázattal, van még gt meg még egy fokkal jobb. De az utóbbiak nem nagyon elérhetőek nálunk így én a pr3 mellett döntöttem.
Mert te grizliből nyomod nem begyógszerezett koalából mint én.

Egy apró adalék.............számítani kell rá ha sok a külföld és nyugat más az aszfalt...........joval érdesebb pláne a hegyekben.............jobban kopik mint itthon.............legalábbis nekem.
Én Continental Sport Attackot használok és rendszeresen járok pályázni is. Eléggé elégedett vagyok vele.
Gumiban láma vagyok, csak a 023-as Bridzssztont ismerem.
Jó gumi, de vannak nála jobbak is!
Párszor már besz.ratott váratlan megcsúszásaival!
Én Michelin-párti vagyok. Végre megvették az FZ6-ot és műszakira meg ide-oda hoztam-vittem, Pilot Road 4-ről átülve 2-re éreztem, hogy a 4-es tényleg igazi fejlesztéseken esett keresztül. Viszont elöl mindkét motornál jól szolgálatot tesz a Pilot Power 2CT. Még valamelyik Z-t nézegettem anno, Z6 v. Z8, de nagyon megoszlottak a vélemények. Az is jónak tűnt, de a PR-ekkel szemben a felhasználók véleménye sokkal egybehangzóbb.
No, ez igen, köszönöm az értékes hozzászólásokat, már is okosabb lettem! Meglesem, mennyiért mérik kilóját a gumiknak..., széles utat mindenkinek!
"Sportgumiból a rosso 2-es pirelli tapad de fogy 8-10e-et bir."

A 600ason 8ezernél vége van. az ezres gépen az kb 5-6 ezer, vagy inkább annyi se.
Ja és ha cél a közrli országok a vágott slicet kihagynám..................tudom hogy szinte minden öreg motorosnak kell a pályagumi extra tapadása annyira karcolja 140-el a helyi szerpentint de egy kevésbé profi simán hasmánt csúszik mikor leesik az ótópályáról lavamündnél az első lámpánál visszahülő slic miatt.

És száz százalék hogy vehet gumit murauban hazafelé.
A lényeg hogy viszonylag uj fejlesztés legyen e ilyen mult évtized közepi.

Jelenleg egy michelin pilot road2-pilot power 2ct kombo van fenn és ez vált be tapadás/tartósság szempontjából.

Persze ez kb annyira személreszabott kérdés mint a halászlékészítés ezért örök érvényű mindenkinek jó cucc nincs.Pl fisi koma szerint a power szar és csúszós én meg akár igánykereket is tudok hányni fékerőből az elsőtengely körül úgy megfogja az elejét.

Inkább aszondom Sporttúra szegmens Michelin pilot road széria a 2-estől felfelé 3-4 (személy szerint én a 2-esből nem raknék előre de ez még elemzés tárgya mert más meg igen)

Jó még a dunlop roadsmart 1-2

Brigit nem próbáltam pirelliből szeretik az angelt sokan

Sportgumiból a rosso 2-es pirelli tapad de fogy 8-10e-et bir.
Pilot power 2ct hasonló
Dunlop sportsmart is jó.

Ami jó volt még az a pure mert tapadt mint az állat és 6e-ret ő is birt.

Szupersportot nem igen tennék fel egy hosszútávú túrázásra nincs értelme mert lehet szikrázva jössz haza.
Szia, én is pont ezt próbálom kideríteni, erre a motorra még nem vettem gumit, ez lesz az első alkalom :)
Üdv,

Azt esetleg elárulod, hogy akkor mit tennél fel? Nagy segítség lenne a tapasztalat megosztása az (újra)kezdő motorosokkal.....
Nos, akkor úgy látom, hogy a "mit nem" kategória lassan körvonalazódik, valaki esetleg az "amit igen" témában? :)

Felhasználás jellege, magyarországi "hegységek", Szlovákia, idén tervben van az osztrák Alpok, tehát inkább hegyi szerpentinek, kis döntögetéssel, kerülve a túlzott egyenes szakaszokat (bár a lakóhelyemből fakadóan sajnos a kanyarokat tényleg keresni kell... :( )
Épp két hete voltam Gergely Sanyi egyik stunt-bemutatóján, amikor a GSX-R hamarabb megdöglött, mint a PR1-es gumi. Gumi bírta, motor nem. Én sem tenném fel újra.
Ő lehet.................én azt mondtam soha nem tenném fel.

Elég kemény bakelit cucc...............tartós egyenesekre.
Ahogy nézem talán most is PR1 van a gépén.. Ha nincs vele gondja, akkor újrázhat is..
Ezeket fel nem tenném.
Sziasztok,

FZ1-em van és épp gumi vásárlás előtt állok. Tudnátok segíteni, tippeket, tanácsot adni a témában? Ha jól tudom, akkor gyárilag ez a két abroncs az ajánlatos:

Michelin Pilot Road vagy Dunlop D221

Köszi és üdv,
Zoli
Én meg majd remélem egyszer kitudok próbálni egy olyat amelyiken a gyári plexi van, mert nem tudom eldönteni hogy jó-e nekem hogy magasabb vagy sem... Ami meg még mindig zavar hogy ha kicsit is fúj a szél, 90 fölött úgy dobál, hogy rendesen kapaszkodnom kell hogy fel ne borítson... nagyon gáz. LEhet hogy túl magas vagyok rá, és nagyon belémkap a szél? Vagy bőrdzsekivel kevésbbé kapna belém? Számíthat ez ennyit?
Én sosem tudtam. .-) Bár kicsi plexi előttem is van.
1,6 tdci-ről 145-nél dobtam le a szíjat, semmi baja nem volt.
A gyári csereperiódus 200! e km!
Még mentem volna kicsit vele, de a vízpumpa szörnyen nyühögött már, meg folyatott is.
Köszi a CNC karokkal kapcsolatos infókat.
Ti sem kaptok emailt ha válaszolnak egy bejegyzésetekre?

Napok óta nem kapok értesítést.
Pofára eddig az ASV karok a nyerőek nálam.
De az nem a "best match".
Nem vettem magamra, sőt egyezik a véleményünk, hogy nagyon olcsót ebből sem éri meg választani.
Kérlek ne érts félre, nem a saját tapasztalatodat akartam megcáfolni, csak egy általános véleményt mondtam az összes CNC karról, amik eBay-en vannak.

Az FZS kérdést nem tudom, hozzám fűzted-e, de FZ1S-re volt lehetőség vásárolni. Úgy hallottam, egy ideje már nem árulnak külön ilyet, egyre ritkábbak lesznek.