haverom említette, hogy erősek a kigyorsírásaim, de nekem nem tűnt fel :D
De neked is elég izmos géped van, te használni is tudod a nyomatékát. Ha kihasználnád, te is gyorsan leradíroznád, nem egy 1000es, aminek bivaly nyomatéka van.
gumiárussal beszéltem és a pr4 nek van 3 változata, a sima az egy az egyben pr3, picit más mintázattal, van még gt meg még egy fokkal jobb. De az utóbbiak nem nagyon elérhetőek nálunk így én a pr3 mellett döntöttem.
Mert te grizliből nyomod nem begyógszerezett koalából mint én.
Egy apró adalék.............számítani kell rá ha sok a külföld és nyugat más az aszfalt...........joval érdesebb pláne a hegyekben.............jobban kopik mint itthon.............legalábbis nekem.
Én Michelin-párti vagyok. Végre megvették az FZ6-ot és műszakira meg ide-oda hoztam-vittem, Pilot Road 4-ről átülve 2-re éreztem, hogy a 4-es tényleg igazi fejlesztéseken esett keresztül. Viszont elöl mindkét motornál jól szolgálatot tesz a Pilot Power 2CT. Még valamelyik Z-t nézegettem anno, Z6 v. Z8, de nagyon megoszlottak a vélemények. Az is jónak tűnt, de a PR-ekkel szemben a felhasználók véleménye sokkal egybehangzóbb.
Ja és ha cél a közrli országok a vágott slicet kihagynám..................tudom hogy szinte minden öreg motorosnak kell a pályagumi extra tapadása annyira karcolja 140-el a helyi szerpentint de egy kevésbé profi simán hasmánt csúszik mikor leesik az ótópályáról lavamündnél az első lámpánál visszahülő slic miatt.
És száz százalék hogy vehet gumit murauban hazafelé.
A lényeg hogy viszonylag uj fejlesztés legyen e ilyen mult évtized közepi.
Jelenleg egy michelin pilot road2-pilot power 2ct kombo van fenn és ez vált be tapadás/tartósság szempontjából.
Persze ez kb annyira személreszabott kérdés mint a halászlékészítés ezért örök érvényű mindenkinek jó cucc nincs.Pl fisi koma szerint a power szar és csúszós én meg akár igánykereket is tudok hányni fékerőből az elsőtengely körül úgy megfogja az elejét.
Inkább aszondom Sporttúra szegmens Michelin pilot road széria a 2-estől felfelé 3-4 (személy szerint én a 2-esből nem raknék előre de ez még elemzés tárgya mert más meg igen)
Jó még a dunlop roadsmart 1-2
Brigit nem próbáltam pirelliből szeretik az angelt sokan
Sportgumiból a rosso 2-es pirelli tapad de fogy 8-10e-et bir.
Pilot power 2ct hasonló
Dunlop sportsmart is jó.
Ami jó volt még az a pure mert tapadt mint az állat és 6e-ret ő is birt.
Szupersportot nem igen tennék fel egy hosszútávú túrázásra nincs értelme mert lehet szikrázva jössz haza.
Nos, akkor úgy látom, hogy a "mit nem" kategória lassan körvonalazódik, valaki esetleg az "amit igen" témában? :)
Felhasználás jellege, magyarországi "hegységek", Szlovákia, idén tervben van az osztrák Alpok, tehát inkább hegyi szerpentinek, kis döntögetéssel, kerülve a túlzott egyenes szakaszokat (bár a lakóhelyemből fakadóan sajnos a kanyarokat tényleg keresni kell... :( )
Épp két hete voltam Gergely Sanyi egyik stunt-bemutatóján, amikor a GSX-R hamarabb megdöglött, mint a PR1-es gumi. Gumi bírta, motor nem. Én sem tenném fel újra.
FZ1-em van és épp gumi vásárlás előtt állok. Tudnátok segíteni, tippeket, tanácsot adni a témában? Ha jól tudom, akkor gyárilag ez a két abroncs az ajánlatos:
Én meg majd remélem egyszer kitudok próbálni egy olyat amelyiken a gyári plexi van, mert nem tudom eldönteni hogy jó-e nekem hogy magasabb vagy sem... Ami meg még mindig zavar hogy ha kicsit is fúj a szél, 90 fölött úgy dobál, hogy rendesen kapaszkodnom kell hogy fel ne borítson... nagyon gáz. LEhet hogy túl magas vagyok rá, és nagyon belémkap a szél? Vagy bőrdzsekivel kevésbbé kapna belém? Számíthat ez ennyit?
1,6 tdci-ről 145-nél dobtam le a szíjat, semmi baja nem volt.
A gyári csereperiódus 200! e km!
Még mentem volna kicsit vele, de a vízpumpa szörnyen nyühögött már, meg folyatott is.
Kérlek ne érts félre, nem a saját tapasztalatodat akartam megcáfolni, csak egy általános véleményt mondtam az összes CNC karról, amik eBay-en vannak.
Az FZS kérdést nem tudom, hozzám fűzted-e, de FZ1S-re volt lehetőség vásárolni. Úgy hallottam, egy ideje már nem árulnak külön ilyet, egyre ritkábbak lesznek.
De neked is elég izmos géped van, te használni is tudod a nyomatékát. Ha kihasználnád, te is gyorsan leradíroznád, nem egy 1000es, aminek bivaly nyomatéka van.