A 100 km esőben és csúcsforgalomban vezető hazautat leszámítva teljesen megérte a balatoni körút Főszezon előtt vagy után szerintem teljesen korrekt túraútvonal, szóval nem bántam meg hogy a pilis helyett erre tettem a voksot
Ebben is van igazság, mert ugye a hangnyomás nem konstans. Elvileg - ha jól emlékszem - 3 dB növekedés már kétszer olyan hangos, mint az előző "hang". Ezért is találtam elviselhetetlennek az amúgy nyertes GSX-R1100-et, pedig "csak" ~121 dB környékén volt a digitális mérő.
U.i.: a kép nem saját.
Múltkor motoros találkozón beszálltam a hangerőmérésbe is, 118,7-et tud az Akrapovic db killer nélkül, de még a motorban van az egyik kati.
FZ6-os Leok majdnem 120-at nyomtak ugyanolyan mérési körülmények között. Persze teljesen házi bajnokság volt, a mérési távolság nem hivatalos, viszont a mérő egy nagyon komoly kölcsönkapott cuccli volt.
Vmi olyasmit magyaráztak, hogy hasonló mint az exup rendszer, a hídvázasokról beszélek, 2004-től.
S az hajlamos a lerakódásra, s akkor nem nyit rendesen.
Csökken a teljesítmény, s a végsebességen veszed észre leginkább.
Az egyik Nekem óra szerint 257-t futott, a másik 232-nél elfogyott, de az állt egy évet előtte
2000kmként olajcsere az elején, új gyerka bele, s nyél gáz, most már szépen fut :)
Néhány észrevétel az fz1 vs fz6, mind a kettőből az idomos "S" változatom van. A 600 akár tanuló motornak is tökéletes, jó indulatú, kezes, forog, s ha húzod, 8000 felett még tűzijátékra is képes...kissé skizó motor mind a kettő, ha nem forgatod, akkor egy simulékony motor mind a kettő, de a fordulatszámmal csodákra képes.
A hatszázasból volt kettő, az egyik helyett lett egy idomos 1000-s, fz1s...hát...gyerekek, bazári a cucc!
Ha hiszitek, ha nem, jobban fordul mint a hatos kis tesó, de ez már nem kezdőmotor...konkrétan nem sebességet, hanem dimenziókat váltasz vele, szinte bármilyen fordulaton, kellemes hörgéssel (gyári teljesen) indul meg, ha meg motorfék, s meleg már minden egy kiadós jövés-menéstől, akkor durrog ahogy kell!:)
Amire érdemes odafigyelni náluk, az a gyertya csere! CSAK ÉS KIZÁRÓLAG IRIDIUMOS gyertyákat érdemes beletenni. Az egyik megvásárlása után, a gixerekbe "rendszeresített" sport gyertyával jött, de az irídiumos egészen más. A hangja, a járása kisimul. Sajnos a hatos hajlamos némi dugulásra a kipuff pillangó szelepénél, ezért érdemes megrángatni, hogy ezt elkerül. (s csak min 98-s benzint kap mindig)
Fogyasztás...hát: 600-s Nálam a minimum volt 4,8, a plafon 8,9, de akkor végig 240 felett pályán.
Ha gyorsan mész, s hosszú útra, tempósan, akkor az 1000-s hihetetlen, de megáll 7 körül...vicces, de mivel nem forog, erőlködik annyit, 200 utazóval is élvezhető, s kevesebbet fogyaszt.
Az ezrest bár városban munkába járásra is használom, meg kell szokni, hogy szélesebb a nyuszifüle mint a hatosé, így hát, ahol a hatossal gond nélkül elhúzol, ezzel könnyen fennakadhatsz...erre érdemes figyelni, s a városozást nem szereti...nagy melegben 110 fokig elmegy a vize, de 90-100-s tempótól szépen beáll 90körlre...hiába, literes :)
Elég sok hadak útja volt már ezekkel, de imádom, hatalmas szerelem mind a kettő :)
Igen tudom, de megmondom őszintén, vagy én vagyok érzéketlen erre, vagy a sportkipufogó nyomja el, de nem hallottam semmi extra zajt. ~2800 km-rel ezelőtt cseréltem láncot fogaskerekekkel, de a sportkipufogó kicsit elvett alulról (viszont elég szépet rakott felülre), és egy eggyel kisebb első lánckerékkel kompenzálni szeretném ezt. Szóval pár napot már vezettem nem gyári fogaskerékkel, azonban nekem nem tűnt fel ez a dolog. Pont a lánccserém tájékán olvastam fórumon erről "panaszokat" és csak akkor hallottam erről elsőre is.
Tuning 3290,-ért!
Szia, azt ugye tudod, hogy az ott kapható lánckerék nem gyári, és ezért nincs rajta a "hangtompító" műanyag rész. Arra számíts, hogy lesz egy alap "csörgő" hangja. Középstander-en forgasd meg a hátsó kereket majd csináld meg ugyanezt a csere után is.
Múltkor motoros találkozón beszálltam a hangerőmérésbe is, 118,7-et tud az Akrapovic db killer nélkül, de még a motorban van az egyik kati.
FZ6-os Leok majdnem 120-at nyomtak ugyanolyan mérési körülmények között. Persze teljesen házi bajnokság volt, a mérési távolság nem hivatalos, viszont a mérő egy nagyon komoly kölcsönkapott cuccli volt.
(Ár-érték arányban ezt találtam a legjobbnak, és nem csalódtam.)
Vmi olyasmit magyaráztak, hogy hasonló mint az exup rendszer, a hídvázasokról beszélek, 2004-től.
S az hajlamos a lerakódásra, s akkor nem nyit rendesen.
Csökken a teljesítmény, s a végsebességen veszed észre leginkább.
Az egyik Nekem óra szerint 257-t futott, a másik 232-nél elfogyott, de az állt egy évet előtte
2000kmként olajcsere az elején, új gyerka bele, s nyél gáz, most már szépen fut :)
Néhány észrevétel az fz1 vs fz6, mind a kettőből az idomos "S" változatom van. A 600 akár tanuló motornak is tökéletes, jó indulatú, kezes, forog, s ha húzod, 8000 felett még tűzijátékra is képes...kissé skizó motor mind a kettő, ha nem forgatod, akkor egy simulékony motor mind a kettő, de a fordulatszámmal csodákra képes.
A hatszázasból volt kettő, az egyik helyett lett egy idomos 1000-s, fz1s...hát...gyerekek, bazári a cucc!
Ha hiszitek, ha nem, jobban fordul mint a hatos kis tesó, de ez már nem kezdőmotor...konkrétan nem sebességet, hanem dimenziókat váltasz vele, szinte bármilyen fordulaton, kellemes hörgéssel (gyári teljesen) indul meg, ha meg motorfék, s meleg már minden egy kiadós jövés-menéstől, akkor durrog ahogy kell!:)
Amire érdemes odafigyelni náluk, az a gyertya csere! CSAK ÉS KIZÁRÓLAG IRIDIUMOS gyertyákat érdemes beletenni. Az egyik megvásárlása után, a gixerekbe "rendszeresített" sport gyertyával jött, de az irídiumos egészen más. A hangja, a járása kisimul. Sajnos a hatos hajlamos némi dugulásra a kipuff pillangó szelepénél, ezért érdemes megrángatni, hogy ezt elkerül. (s csak min 98-s benzint kap mindig)
Fogyasztás...hát: 600-s Nálam a minimum volt 4,8, a plafon 8,9, de akkor végig 240 felett pályán.
Ha gyorsan mész, s hosszú útra, tempósan, akkor az 1000-s hihetetlen, de megáll 7 körül...vicces, de mivel nem forog, erőlködik annyit, 200 utazóval is élvezhető, s kevesebbet fogyaszt.
Az ezrest bár városban munkába járásra is használom, meg kell szokni, hogy szélesebb a nyuszifüle mint a hatosé, így hát, ahol a hatossal gond nélkül elhúzol, ezzel könnyen fennakadhatsz...erre érdemes figyelni, s a városozást nem szereti...nagy melegben 110 fokig elmegy a vize, de 90-100-s tempótól szépen beáll 90körlre...hiába, literes :)
Elég sok hadak útja volt már ezekkel, de imádom, hatalmas szerelem mind a kettő :)
Széles utat midednkinek!:)
Email címet tudsz adni?
Az enyém : laciszarka@gmail.com
Helyileg merre vagy?
Üdv:laci
Igen tudom, de megmondom őszintén, vagy én vagyok érzéketlen erre, vagy a sportkipufogó nyomja el, de nem hallottam semmi extra zajt. ~2800 km-rel ezelőtt cseréltem láncot fogaskerekekkel, de a sportkipufogó kicsit elvett alulról (viszont elég szépet rakott felülre), és egy eggyel kisebb első lánckerékkel kompenzálni szeretném ezt. Szóval pár napot már vezettem nem gyári fogaskerékkel, azonban nekem nem tűnt fel ez a dolog. Pont a lánccserém tájékán olvastam fórumon erről "panaszokat" és csak akkor hallottam erről elsőre is.
Tuning 3290,-ért!