Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem is érdekelne FZS600-ra, Givi platnim az van.
Nekem van ilyen tartóm.....GLB ha kell szívesen átadom valami jelképes áron.
Ezen a fotón jobban látszik miről beszélek:

http://www.motobuykers.com/pro...

amúgy a Givi e101-es soft baghez nekem is ilyen van, mert enélkül nem állt meg rendesen.
Nem kell az egész givi 351fz topcase tartó. elég ez a kipufogót átölelő bizbasz:

http://www.ebay.co.uk/itm/kit-...
Csinálsz egy tartót.
Ebben az esetben van valami ötlet miként lehetne rögzíteni egy ilyen oldaltatyót? Azért 30-40e-et nem akarok költeni csak egy tartóra ha 15ből megvan a táska Egymagában viszont nem tudom mennyire stabil, na meg ülés alatti kipufogó eléggé korlátozza az alulról rögzítést is.
Kell hozzá a doboztartó.
Egy kis segítséget szeretnék kérni motor oldaltáska témában.
Ez az oldaltartó magában is felszerelhető vagy kell hozzá a teljes GIVI doboztartó, illetve ehhez a táskához szerintetek jó e, vagy egyáltalán kell e hozzá, nem e rögzíthető nélküle. Köszi előre is
Ha elvitték, akkor sem.
Ma még nem néztem rá a garázsra... ha nem vitték el, akkor nem én voltam. Egyébként UJU.
Jól sejtem, hogy most reggel 9-kor nem te voltál az az arany FZS600-as, akivel ma reggel összenéztem az Október huszonharmadika utcán? Csak mert gondoltam köszönök.. de az értetlen tekintetből azt vettem le, hogy ez talán még se te vagy

Azt hiszem UBU- volt a rendszáma.. innen is üdvözlöm
Alapbol finoman fogaomazva tavol allok az atlagos japok altal vizionalt atlagmotorostol.
Siman pumpalt osszevissza a gyari.
Nem mondom hogy eg es fold de egy 30% al jobb feszesebb lett.
A streete mas picit ott nem pumpalt de siman gyenge volt fennakadt az olajtekno a padkakon.
Daytonaet alavagva lenyegesen feszesebb........puhitanom kellett a gyari ertekeket kulomben lett voln dolgod a protkommal.
Viszont igy a gyari street setuppal egy kenyelmesen feszes konfigom lett.
Amugy az sv eleje remiszto feknel ahogy osszerogyott alattam.......az gaz volt.
Ugyhogy en nem allnek meg a hatsonal.egy rugoszett es olajcsere nem akkora osszeg mint amennyit javit.
Miét tetted az SV-be?
Nekem a legkeményebbre van tekerve az XJ-ben, üresen használva talán túl kemény is..de fullra pakolva azért rendesen érződik rajta, meg az egész motoron hogy nem kifejezetten sportolásra született (mondjuk szeretek erről nem tudomást venni ), de lehet hogy egy könnyebb motornál az XJ gátlójával lehet valami kis javulást elérni.. de úgy gondolom hogy a gyári specifikáció megbontása, egy elem kicserélése nem fog hatalmas pozitív változással járni, mert mégsem teljesen hülyék állították össze a gyári konfigurációt, jelentős javuláshoz valószínűleg komolyabban és több helyen is bele kellene nyúlni a dologba. Bár szerintem egyszerűbb akkor már motort cserélni.. és lehet olcsóbb is
R6hoz vagyok szokva csak lecseréltem és ez nem túl feszes. Olyan mint egy hajó hinta. De köszönöm a segítséget. Nem akarom még feladni.
őőőőő.............prdig de.............jobb lett...............mind az sv.nél mind a mostaninál.
Bár a triple egyszerübb............daytonáé házi tuning.

De az SV.nek jót tett.
Szia! Bár nem sportmotor, úgy tudom, csak az XJ900-asé megy bele (talán) változtatás nélkül az FZS600-ba. Egyébként akármilyen sportmotorét, ha bele is sikerül raknod, vélhetően nem lesz jobb, sőt. Annál bonyolultabb dolog ez rugózás/lengéscsillapítás...

Ha tutira akarsz menni, olyan rugóstagot veszel, amit konkrétan a típushoz gyártanak. Keresőszavak: Hyperpro, Öhlins, Nitron, Hagon, YSS
Üdv mindenkinek!Abban tud nekem valaki segiteni, hogy 2000es yamaha fazer 600-ba mlyen hátsó gátlót lehet különösebb nehézség nélkül belefaragni ami állítható tehát sportmotorról való? A gyárival nagyon sétál kanyarokban...
Vrsic hágó (csak vigyázz a macskaköveken)
Mostanában az eső szinte természetes , múlt héten 4 napos túrából 3 végig esőben
Attol meg jo........nekem kell ilyen.
ez már egy hónapja is ennyi volt
Ha valaki epp lancolajozon torpolne: https://www.louis.de/en/artike...
Illetve amugy is erdemes ranezni a Lajos oldalara, mert egesz sok mindent araztak most le (nem vagyok benne biztos, de a tavalyi 75 eves evfordulos cuccaikat arazzak le...)
link - Ha keresnéd, akkor "Kellék, felszerelés, javítás, rögzítés" kategóriában van.
Motoralkatesz.eu, 3.000,-Ft.
115 dB-es. Még van a Hellának egy 118-asa is, de az kevesebb helyen kapható és drágább, aztán pedig jönnek a még erősebbek, de azok kevésbé esztétikusak, és méretben nagyok, lehet nem is fért volna el egy olyan.