Ebben az esetben van valami ötlet miként lehetne rögzíteni egy ilyen oldaltatyót? Azért 30-40e-et nem akarok költeni csak egy tartóra ha 15ből megvan a táska Egymagában viszont nem tudom mennyire stabil, na meg ülés alatti kipufogó eléggé korlátozza az alulról rögzítést is.
Egy kis segítséget szeretnék kérni motor oldaltáska témában. Ez az oldaltartó magában is felszerelhető vagy kell hozzá a teljes GIVI doboztartó, illetve ehhez a táskához szerintetek jó e, vagy egyáltalán kell e hozzá, nem e rögzíthető nélküle. Köszi előre is
Jól sejtem, hogy most reggel 9-kor nem te voltál az az arany FZS600-as, akivel ma reggel összenéztem az Október huszonharmadika utcán? Csak mert gondoltam köszönök.. de az értetlen tekintetből azt vettem le, hogy ez talán még se te vagy
Azt hiszem UBU- volt a rendszáma.. innen is üdvözlöm
Alapbol finoman fogaomazva tavol allok az atlagos japok altal vizionalt atlagmotorostol.
Siman pumpalt osszevissza a gyari.
Nem mondom hogy eg es fold de egy 30% al jobb feszesebb lett.
A streete mas picit ott nem pumpalt de siman gyenge volt fennakadt az olajtekno a padkakon.
Daytonaet alavagva lenyegesen feszesebb........puhitanom kellett a gyari ertekeket kulomben lett voln dolgod a protkommal.
Viszont igy a gyari street setuppal egy kenyelmesen feszes konfigom lett.
Amugy az sv eleje remiszto feknel ahogy osszerogyott alattam.......az gaz volt.
Ugyhogy en nem allnek meg a hatsonal.egy rugoszett es olajcsere nem akkora osszeg mint amennyit javit.
Nekem a legkeményebbre van tekerve az XJ-ben, üresen használva talán túl kemény is..de fullra pakolva azért rendesen érződik rajta, meg az egész motoron hogy nem kifejezetten sportolásra született (mondjuk szeretek erről nem tudomást venni ), de lehet hogy egy könnyebb motornál az XJ gátlójával lehet valami kis javulást elérni.. de úgy gondolom hogy a gyári specifikáció megbontása, egy elem kicserélése nem fog hatalmas pozitív változással járni, mert mégsem teljesen hülyék állították össze a gyári konfigurációt, jelentős javuláshoz valószínűleg komolyabban és több helyen is bele kellene nyúlni a dologba. Bár szerintem egyszerűbb akkor már motort cserélni.. és lehet olcsóbb is
őőőőő.............prdig de.............jobb lett...............mind az sv.nél mind a mostaninál.
Bár a triple egyszerübb............daytonáé házi tuning.
Szia! Bár nem sportmotor, úgy tudom, csak az XJ900-asé megy bele (talán) változtatás nélkül az FZS600-ba. Egyébként akármilyen sportmotorét, ha bele is sikerül raknod, vélhetően nem lesz jobb, sőt. Annál bonyolultabb dolog ez rugózás/lengéscsillapítás...
Ha tutira akarsz menni, olyan rugóstagot veszel, amit konkrétan a típushoz gyártanak. Keresőszavak: Hyperpro, Öhlins, Nitron, Hagon, YSS
Üdv mindenkinek!Abban tud nekem valaki segiteni, hogy 2000es yamaha fazer 600-ba mlyen hátsó gátlót lehet különösebb nehézség nélkül belefaragni ami állítható tehát sportmotorról való? A gyárival nagyon sétál kanyarokban...
Ha valaki epp lancolajozon torpolne: https://www.louis.de/en/artike...
Illetve amugy is erdemes ranezni a Lajos oldalara, mert egesz sok mindent araztak most le (nem vagyok benne biztos, de a tavalyi 75 eves evfordulos cuccaikat arazzak le...)
Motoralkatesz.eu, 3.000,-Ft.
115 dB-es. Még van a Hellának egy 118-asa is, de az kevesebb helyen kapható és drágább, aztán pedig jönnek a még erősebbek, de azok kevésbé esztétikusak, és méretben nagyok, lehet nem is fért volna el egy olyan.
http://www.motobuykers.com/pro...
amúgy a Givi e101-es soft baghez nekem is ilyen van, mert enélkül nem állt meg rendesen.
http://www.ebay.co.uk/itm/kit-...
Ez az oldaltartó magában is felszerelhető vagy kell hozzá a teljes GIVI doboztartó, illetve ehhez a táskához szerintetek jó e, vagy egyáltalán kell e hozzá, nem e rögzíthető nélküle. Köszi előre is
Azt hiszem UBU- volt a rendszáma.. innen is üdvözlöm
Siman pumpalt osszevissza a gyari.
Nem mondom hogy eg es fold de egy 30% al jobb feszesebb lett.
A streete mas picit ott nem pumpalt de siman gyenge volt fennakadt az olajtekno a padkakon.
Daytonaet alavagva lenyegesen feszesebb........puhitanom kellett a gyari ertekeket kulomben lett voln dolgod a protkommal.
Viszont igy a gyari street setuppal egy kenyelmesen feszes konfigom lett.
Amugy az sv eleje remiszto feknel ahogy osszerogyott alattam.......az gaz volt.
Ugyhogy en nem allnek meg a hatsonal.egy rugoszett es olajcsere nem akkora osszeg mint amennyit javit.
Bár a triple egyszerübb............daytonáé házi tuning.
De az SV.nek jót tett.
Ha tutira akarsz menni, olyan rugóstagot veszel, amit konkrétan a típushoz gyártanak. Keresőszavak: Hyperpro, Öhlins, Nitron, Hagon, YSS
Illetve amugy is erdemes ranezni a Lajos oldalara, mert egesz sok mindent araztak most le (nem vagyok benne biztos, de a tavalyi 75 eves evfordulos cuccaikat arazzak le...)
115 dB-es. Még van a Hellának egy 118-asa is, de az kevesebb helyen kapható és drágább, aztán pedig jönnek a még erősebbek, de azok kevésbé esztétikusak, és méretben nagyok, lehet nem is fért volna el egy olyan.