Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt az FZS szériában ilyen oldalidomos változat?

Azért mertem ajánlani ezt a gyártót, mert nem tapasztaltam eltérést a gyári karokhoz képest, immár két motornál sem.
Persze egy rizoma jobb lenne..
Természetesen :)
Most hogymondod kezd bejönni a kockás.
Szerintem csak azok akik otthon nem hordhatják a nadrágot
Vagy csak picit fejjebb lépnek egy agresszivebb 1050-esre.
Ja, így 40 körül ülnek át chopperre az emberek. Nem ítélkezem!
Nézőpont kérdése................már nem tudom idomosplexisen elképzelni magam.
0,39-es súlyozással.
Vigasztal ha aszondom minden plexi ocsmány?
Kevésbé fájóan nem ment volna?
Azért vettem, mert olcsó volt és tovább tudom értékesíteni, ha nem jó/ nem tetszik. Főleg a szélvédelme dönt a sorsáról, holnap tesztelem.
Ha a plexit kérdezed akkor a jobbos ocsmány
nem tapasztaltam ilyet. De ha rájössz a hibára, megosztanád majd velünk?
Van noname karjaim.
Hulyen allt,nem lehetett elegge a nagy kezhez allitani mig a gyarit igen,es volt gond az r1 fekkel is.
Tenyleg nem mindegy hogy melyik dzsunkan gyartjak.
@CNC karok: vannak extrém olcsón, meg méregdrágán is. Múltkor odasunnyogtam egy másik FZ1-hez, amin ilyen CNC karok voltak - márkajelzés nélkül = hong kongi termék - és baromira lötyögött. Enyém sem a legjobb (középáras volt), egy V-Trec párról van szó, de sokkal különbnek érzetem, mint azt, amit fogdostam. Német gyártás és eBay.de-n árulta a készítő. Nem akarok lebeszélni róla senkit és lehet, hogy vannak jobb no-name karok és gyengébbek, de nem tudhatod, milyet fogsz ki.

@Más:
Hogy áll neki?
Oldalról - Szemből

Köszi!
Szerintem sokkal többet bírnak ezek a szíjak, mint amit a gyártó általában bevállal.

Ugyan nem meghajtó szíj, nyilván más jellegű igénybevétel is kap, de...
...a vw 1.9 pd tdi motorjánál is a gyári ajánlás a vezérlés (szíjas) cserére 90 000 kilométer volt még az ezredforduló környéki évjáratoknál.. majd ezt a későbbi sorozatoknál először 120, majd 150k kilométerre emelte a gyár. Ami egyébként még mindig sok biztonsági tartalékot rejt magában, lévén hogy mi egyszer nagyon túlhúztuk a cserét (90k-s ajánlás helyett), egészen addig amíg el nem szakadt.. na ehhez 320 ezer kilométert kellett menni..és nem teljesen a szíj volt a ludas, mert a vízpumpa is belejátszott a dologba, mert eléggé kivolt már az is a végére..

Szóval én az ilyen jellegű intervallumokon olyan nagyon nem aggódnék.. az olajcsere intervallum meg a bemelegítés, hűtés az más, azok merev szabályok.
jol mondod. 40.000-et vallalnak. Olvastam olyan angol fickorol, aki sajat maga szervizelte a gepet, s 80.000-nel cserelte a szijjat.
S van olyan ismerosunk Babuluval, aki az F650CS-jen szijjat es tarcsakat IS cserelte 60 korul, mert 40.000-nel nem dobta le a szijjat idobe, s 'megette' a szijtarcsakat. :(
Én is ilyent használok tökéletes semmi gond nincs vele.
Sziasztok! Egy kis segítségért fordulnék hozzátok... Nemrég vettem egy yamaha FZ6n-t (2004) és egy kicsit megtréfál.. Nagyjából 2000km mentem vele amióta nálam van és kétszer előfordult, hogy menet közben hiába húzom a gázt nem megy, lehörög viszont kicsi gázon(tartva mondjuk a 100km/h-t) illetve alapjáraton vígan megy! Amint nagyobbat húzok meg akar állni, olyan mindtha nem kapna megfelelő mennyiségű üzemanyagot... Megállok, leállítom, beindítom és mintha nem történt volna semmi újra csodálatos! Hasonló tapasztalata van valakinek? Vagy ötlet? Előre is köszönöm a válaszokat! Széles utat, szép napot!
Már a második párt használom. Faszául illeszkedik, szerintem megér 10k-t.
Innen rendeltem.
Ebayen lehet látni CNC esztergált elég profin kinéző fék/kuplung karokat. Valaki vett már ilyet? Tapasztalatok?
Jó áron volt így hamar elment.
Ha az egyik kibír 200-at, a másik pedig 400+ km-t, az nem egyenesen arányos azzal, hogy jobb a tapadási képessége és kevésbé, tán egyáltalán nem koszol?
8 féle lánc sprayt használtam eddig, mind a felnin kötött ki.
Van ami 200km et bír a láncon van ami 400 és van ami többet ennyi a különbség....
Ezek a csövek egészségtelenül végkonyak is.
LEAZEAER
Tyűűűűű mekkora duda van alul.