Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Impresszív.
Nézőpont kérdése....de, mint tudjuk ízlésen lehet vitatkozni, csak nem érdemes , viszont cserébe roppant drága ! Valószínüleg marad így az Akra.

Láttam a dobot felraktad az apróra .....mondjuk nem sokáig volt ott .
Ezt eddig még senki nem mondta . A Leaser nem fér el, szinte bizos. Több képet is megnézetem a neten és "szemmel" láthatóan szélesebb, illetve az is árulkodó, hogy olyan képet nem találtam ahol a Leaser X hátsó csomagtartóval együtt szerepelne.....
Ne zavard össze a dolgokat másoknak. C4 a legerősebbek között van. Piros Motulom nekem is volt még régen, az nekem sem jött be.
Nem tudom némelyik emberke milyen csoda sprayt használ,de én motulból ezeket próbáltam és mindig a felnin kötött ki a nagy része Én már nem hiszek a mesében Mondjuk nem tudom összefügghet e a motorozási stílussal hogy mennyire dobja le Meg aztán nem adagolom túl és az oldalára nem is fújok csak a csapokra
Köszi!
Olajwebshop-on vettem. Pick Pack Point-on vettem át egy Relayben.
Így van. A napokban nem jött értesítés a válaszról. De a videók is problémásak néha. Valamit varázsolnak lehet.
nézd meg, hogy személyesen is át lehet-e venni
http://olajborze.hu/spd/489/Va...

http://www.olajwebshop.hu/t
erm...
Hol vettél ilyen spray-t?
Nem akarnám kiszállíttatni, inkább személyesen átvenném PEsten valahol.
Azt inkább ne! Nagyon ronda :)
Na ezt jó lett volna tudni, mert akkor szánok rá még 1500at és nem a mol sprayt veszem, ilyen pont volt a boltban, ahol vettem a láncot.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/C4_Chain_Lube_Factory_Line_la
ncspray_400ml/

Egyébként mostanában nem kapok email értesítést ha válaszoltok a kis írásaimra. Ezt más is tapasztalta?
Nehez veled. A LASER-rel (MV Agusta replica) valo kombinacio nem garantalt, de a kipufogok 90%-aval tudod parositani a tartot, a lenyeg, hogy "hagyomanyos", formaja legyen. Mivel a konzol felfekszik a gyari kipufogo muanyag burkolatara, egy a lenyeg, a sportkipufogo ne legyen annal szelesebb.

@Spre: Motul C4 - 400ml, 3700-4100,-Ft. Ez a favorit, nagyon tartos. Mernek penzt tenni ra, hogy a tartossaga behozza az arkulonbseg nagy reszet az olcsobbakkal szemben, cserebe nem is koszol. Mivel aranyszinu a lancom, a szemek kulso feluletet neha attorlom Brigivel, hogy szep fenyes legyen, de en sem tudom, a felesleget hogy lehetne leszedni (megjegyzem, ennel a sprenel nem is kell). Amikor ujrafujom, mert lekopott egy kornyi eleg, mikor pedig lemosta az eso es fenyes, akkor ketto teljes fordulat, gyors kerekforgatassal.
Na és a Leaser X-Treme esetében is igaz ez? Nagyon gondolkodom egy ilyen sport rendszerben (vagy Akrá-ban) de a képek alapján nem biztos, hogy a Leaser esetében a 4 cső miatt elfér a kipufogókat körbeölelő rögzítő elem.

Esetleg valakinek tapasztalat, hasonló kombóval?
Miért ne lehetne felrakni?
Nekem is sportdobom van és hátul fent a doboztartó.
ÉS mi volt az 5.? A fehér valvoline?

Nem értem hogyan lehetne letörölni a felesleget. Annyira rajta van, hogy nem lehet. Inkább a rongy is hozzáragad. Az a cucc csak akkor jön le, ha lefújom tisztítóval vagy ha 150el csapatok
40.000-ként kell.. vagy addig garantálják az üzemszerű működést? Mert én a témában (totalbike motordoktor) olyan választ olvastam, hogy a motorkerékpárokon használt meghajtószíjak élettartama 80.000 km körül van...
Gyanítom mielőtt elszakadna már elég gatyául fog kinézni a szíj... így nem gondolom nagy felelőtlenségnek, ha 40.000 kilométernél nem cserél az ember... főleg ha nem megy messzire,vagy civilizálatlan helyre, ahol mondjuk nem terem minden sarkon a cserére felkészült szakszerviz.

Mondjuk akinek van pénze szíjas motorra, annak ez a kiadás valószínűleg nem lehet olyan fájdalmas..
a BMW-nel, pl F800S/ST-nel 40.000-kent kell a szijjat cserelni, ennek az ara 80.000 HUF plusz a munkadij. 80.000 km-nel az elso es hatso szijtarcsakat is illik (ez a neve?). Ennek darabja potom 400 EUR. Szoval anyagilag nem eri meg, de nem kell fujkalni, s eleg evente ranezni/allitani. Olyan tipikusan BMWs :)
Nem tudom a szijjas yamahaknal hogy van ez.
Biztos, hogy kell. vezérműszíjnál sem cserélnek mindig fogaskerekeket, csak a csapágyas vezetőgörgőket és a vízpumpát.
Mind a két oldalán ugyan úgy állítottad be a rögzítést a lengővillán? Ellenkező esetben szerintem tud ilyet produkálni
Nekem eddig 34e van a láncban és még nem döglött meg.....szal ha még 5 evet bir egy uj akkor jól állok vele.
A szíjhajtás is olyan mint a lánc... komplett kell cserélni, nem elég csak a szíjat. Bár itt nyilván az egyedi átalakító szettet, no meg a kisszériás gyártást és a TÜV papírokat kell keményen megfizetni. Gyárilag szíjas gépre a szett szerintem kijön a harmadából.. max a feléből.

Úgy gondolom, egy gyárilag szíjas gép fenntartási költsége csak annyiban tér el egy láncos motorétól (hagyományos, nem láncolajozós üzemeltetést feltételezve), hogy nem kell az élettartama alatt (ami azt hiszem jelentősen hosszabb mint a láncszetteké) több flakon sprayt elfújni. Egál körüli lehet az állás.. a plusz kényelemről és a zajtalan üzemelésről nem is beszélve.
Kiváncsi lennék csak a szij árára.
Ugyan nem fazék, hanem MT-01-re való szíjhajtásra átalakító szett.. német TÜV-ös , potom 1095 euro. Ennyiért talán már komplett kardánokat is hozzávágnak az emberhez, ha olyan motorja van..
Jobbara azt se.
Mikor mar csopog az a redva nyulos zsuva a stenderen raszanom magam. Kb harom negyhavonta.....de gyorsan membanom.