Ezt eddig még senki nem mondta . A Leaser nem fér el, szinte bizos. Több képet is megnézetem a neten és "szemmel" láthatóan szélesebb, illetve az is árulkodó, hogy olyan képet nem találtam ahol a Leaser X hátsó csomagtartóval együtt szerepelne.....
Nem tudom némelyik emberke milyen csoda sprayt használ,de én motulból ezeket próbáltam és mindig a felnin kötött ki a nagy része Én már nem hiszek a mesében Mondjuk nem tudom összefügghet e a motorozási stílussal hogy mennyire dobja le Meg aztán nem adagolom túl és az oldalára nem is fújok csak a csapokra
Na ezt jó lett volna tudni, mert akkor szánok rá még 1500at és nem a mol sprayt veszem, ilyen pont volt a boltban, ahol vettem a láncot.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/C4_Chain_Lube_Factory_Line_la
ncspray_400ml/
Egyébként mostanában nem kapok email értesítést ha válaszoltok a kis írásaimra. Ezt más is tapasztalta?
Nehez veled. A LASER-rel (MV Agusta replica) valo kombinacio nem garantalt, de a kipufogok 90%-aval tudod parositani a tartot, a lenyeg, hogy "hagyomanyos", formaja legyen. Mivel a konzol felfekszik a gyari kipufogo muanyag burkolatara, egy a lenyeg, a sportkipufogo ne legyen annal szelesebb.
@Spre: Motul C4 - 400ml, 3700-4100,-Ft. Ez a favorit, nagyon tartos. Mernek penzt tenni ra, hogy a tartossaga behozza az arkulonbseg nagy reszet az olcsobbakkal szemben, cserebe nem is koszol. Mivel aranyszinu a lancom, a szemek kulso feluletet neha attorlom Brigivel, hogy szep fenyes legyen, de en sem tudom, a felesleget hogy lehetne leszedni (megjegyzem, ennel a sprenel nem is kell). Amikor ujrafujom, mert lekopott egy kornyi eleg, mikor pedig lemosta az eso es fenyes, akkor ketto teljes fordulat, gyors kerekforgatassal.
Na és a Leaser X-Treme esetében is igaz ez? Nagyon gondolkodom egy ilyen sport rendszerben (vagy Akrá-ban) de a képek alapján nem biztos, hogy a Leaser esetében a 4 cső miatt elfér a kipufogókat körbeölelő rögzítő elem.
Nem értem hogyan lehetne letörölni a felesleget. Annyira rajta van, hogy nem lehet. Inkább a rongy is hozzáragad. Az a cucc csak akkor jön le, ha lefújom tisztítóval vagy ha 150el csapatok
40.000-ként kell.. vagy addig garantálják az üzemszerű működést? Mert én a témában (totalbike motordoktor) olyan választ olvastam, hogy a motorkerékpárokon használt meghajtószíjak élettartama 80.000 km körül van...
Gyanítom mielőtt elszakadna már elég gatyául fog kinézni a szíj... így nem gondolom nagy felelőtlenségnek, ha 40.000 kilométernél nem cserél az ember... főleg ha nem megy messzire,vagy civilizálatlan helyre, ahol mondjuk nem terem minden sarkon a cserére felkészült szakszerviz.
Mondjuk akinek van pénze szíjas motorra, annak ez a kiadás valószínűleg nem lehet olyan fájdalmas..
a BMW-nel, pl F800S/ST-nel 40.000-kent kell a szijjat cserelni, ennek az ara 80.000 HUF plusz a munkadij. 80.000 km-nel az elso es hatso szijtarcsakat is illik (ez a neve?). Ennek darabja potom 400 EUR. Szoval anyagilag nem eri meg, de nem kell fujkalni, s eleg evente ranezni/allitani. Olyan tipikusan BMWs :)
Nem tudom a szijjas yamahaknal hogy van ez.
A szíjhajtás is olyan mint a lánc... komplett kell cserélni, nem elég csak a szíjat. Bár itt nyilván az egyedi átalakító szettet, no meg a kisszériás gyártást és a TÜV papírokat kell keményen megfizetni. Gyárilag szíjas gépre a szett szerintem kijön a harmadából.. max a feléből.
Úgy gondolom, egy gyárilag szíjas gép fenntartási költsége csak annyiban tér el egy láncos motorétól (hagyományos, nem láncolajozós üzemeltetést feltételezve), hogy nem kell az élettartama alatt (ami azt hiszem jelentősen hosszabb mint a láncszetteké) több flakon sprayt elfújni. Egál körüli lehet az állás.. a plusz kényelemről és a zajtalan üzemelésről nem is beszélve.
Láttam a dobot felraktad az apróra .....mondjuk nem sokáig volt ott .
http://olajborze.hu/spd/489/Va...
http://www.olajwebshop.hu/t
erm...
Nem akarnám kiszállíttatni, inkább személyesen átvenném PEsten valahol.
http://motoralkatresz.eu/termekek/Motul/C4_Chain_Lube_Factory_Line_la
ncspray_400ml/
Egyébként mostanában nem kapok email értesítést ha válaszoltok a kis írásaimra. Ezt más is tapasztalta?
@Spre: Motul C4 - 400ml, 3700-4100,-Ft. Ez a favorit, nagyon tartos. Mernek penzt tenni ra, hogy a tartossaga behozza az arkulonbseg nagy reszet az olcsobbakkal szemben, cserebe nem is koszol. Mivel aranyszinu a lancom, a szemek kulso feluletet neha attorlom Brigivel, hogy szep fenyes legyen, de en sem tudom, a felesleget hogy lehetne leszedni (megjegyzem, ennel a sprenel nem is kell). Amikor ujrafujom, mert lekopott egy kornyi eleg, mikor pedig lemosta az eso es fenyes, akkor ketto teljes fordulat, gyors kerekforgatassal.
Esetleg valakinek tapasztalat, hasonló kombóval?
Nekem is sportdobom van és hátul fent a doboztartó.
Nem értem hogyan lehetne letörölni a felesleget. Annyira rajta van, hogy nem lehet. Inkább a rongy is hozzáragad. Az a cucc csak akkor jön le, ha lefújom tisztítóval vagy ha 150el csapatok
Gyanítom mielőtt elszakadna már elég gatyául fog kinézni a szíj... így nem gondolom nagy felelőtlenségnek, ha 40.000 kilométernél nem cserél az ember... főleg ha nem megy messzire,vagy civilizálatlan helyre, ahol mondjuk nem terem minden sarkon a cserére felkészült szakszerviz.
Mondjuk akinek van pénze szíjas motorra, annak ez a kiadás valószínűleg nem lehet olyan fájdalmas..
Nem tudom a szijjas yamahaknal hogy van ez.
Úgy gondolom, egy gyárilag szíjas gép fenntartási költsége csak annyiban tér el egy láncos motorétól (hagyományos, nem láncolajozós üzemeltetést feltételezve), hogy nem kell az élettartama alatt (ami azt hiszem jelentősen hosszabb mint a láncszetteké) több flakon sprayt elfújni. Egál körüli lehet az állás.. a plusz kényelemről és a zajtalan üzemelésről nem is beszélve.
Mikor mar csopog az a redva nyulos zsuva a stenderen raszanom magam. Kb harom negyhavonta.....de gyorsan membanom.