Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is eldőlt az fzs tükör kellene a kuplungkar csak elhajlott...
Én az új kislánckerekemet is a motoralkatresz.eu-tól rendeltem, mint korábban a láncot meg még néhány apróságot is. Tetszik a honlap, a kínálat, a keresés (kiválasztom a motorom és ott van, ami kell, nincs bizonytalankodás...) és az is, hogy emailben folyamatosan kapom a tájékoztatást (rendelés rögzítése -- feldolgozása (összekészítés vagy raktárra vétel miatti várakozás) -- feladás, majd a Posta is írt, hogy feladtak egy csomagot a részemre. Ez utóbbi feláras, talán 100,-Ft a költsége, de benne van az árban. Kis semmiségnek tűnik, de jó látni, mi merre hogy.)
Szevasztok!

FZS 1000-re fékkar-ja nincs véletlenül valakinek elfekvőben?
Eldőlt a motor és sajnos letört egy darab belőle.

köszi dombi
Mind utángyártott, az is....mert hát a motor gyártója nem gyárt láncot hanem besszállítótól veszi, amit később veszel a gépre az már mindegy milyen, végtelenített vagy sem, ugyanaz a minőség.
Van, pl. az RK, de kb ugyanannyiba kerül mint a D.I.D és az utóbbit több helyen kapni.....és ott van a Czetka lánc is ami elég olcsó, de nem is annyira rossz.
Spanyol e-bay, valami utolsó darab volt.
Akkor lehet meg is ejtem a lánc cseréjét. Jó lesz ez most a gumik, bukó és ülés után
Lehet nem a gyári méretet rakom fel, hanem kicsivel több nyomatékot csikarok ki belőle.
Csak DID-et érdemes venni? Van másik ajánlott gyártó is? (előbb említett morse csak vezérműláncot gyárt, ha jól néztem)
Hol érdemes láncot venni? Magyar boltok között kit ajánlotok? Ebay játszik? Krisztianfz6, mi volt az a spanyol bolt? Mik a tapasztalatok?
Most cserélnem kellene vezérműláncot, kezd már ciceregni, lehetne húzni még, de nem akarom, mert zavar.
Melyiket vezérműláncot bele, a Morse-t vagy a D.I.D-et?

Én pont ezért veszek mindig gyári láncszettet. A csomagban végtelenített láncot adnak, de van még hozzá nittelő szem is. Én inkább kiveszem a lengővillát, nem árt ilyenkor egy kis zsír a csapágyainak. Sunstar nagylánckerék van még a dobozban, és a hangcsillapítós kislánckerék. Most egyet a spanyol e-bayen találtam, 2-3 ezer ft-al volt drágább, mint ha utángyártottat vennék.
Sokan Morse-t tesznek bele mert olcsó és lehet minden géphez kapni, hogy a gyári miben milyen a fene tudja.... ....az meg tény, hogy az említett kétféle lánckereket teszik szinte minden gépre, de az amit a gyárban tesznek fel nem ugyanaz a minőség hiába elvileg ugyanaz a gyártó mint amit utána lehet kapni....ugye a láncokhoz adnak zsírt amit a nittelő szembe kell elhasználni....mivel nem mindig kapok ugyanolyan hosszú láncot mint ami kéne így hosszabbat veszek amiből ki kell nyomni annyi szemet amennyit kell és biza a kinyomott csapok még nyomokban is alig tartalmaznak kenőanyagot míg gondolom amit a gyárnak szállítanak igen....talán ezért bírnak jóval kevesebbet mint a gyári....
Gyárilag is Sunstart nagylánckerékkel szerelik az FZ6-ost, sőt, a gyári láncszettben is Sunstar van, szóval nem lehet az olyan rossz.

Eddig nem is hallottam a Morse vezérműláncokról. Azt hittem, DID az istencsászár, mégis az FZ6-osokban ez a gyári lánc, sőt a gyári csomagolásban is Morset adnak.
Eseszka, jól mondják, az "ütést" a szakaszosan megnyúlt lánc okozza. Nekem is ugyanez volt a jelenség a csere előtti néhány ezer kilométeren. Új láncszettel meg fog oldódni.
Még van élet a mostaniban bár nem gyári az RK GWX szal remélem kibirja a szezont.
Viszont a biztosítást ujra kell kötnöm.
Azért annyira nem rosszak a lentebb említettek, én is azt használom, a jobb túl drága és annyival nem jobb....igaz az sem biztos, hogy jobbak. ..
JT 7500.-+pk
Renthal 14000.-+pk.
Gyári 21000.-
Sziasztok!

FZ6-S-hez (2006) keresek fejidom tartót, ha valaki tud nekem segíteni ne tartsa magában. Természetesen csak hibátlan érdekel, hajlott, csavarodott sajna nekem is van.
Jt vagy Sunstar van bennük....nem is tudom melyik lenne mostanában a jó?
A DID gyárt lánckereket vagy valami más gyártóét csomagolja a saját dobozba?
Mert láttam ebay-en ilyen cuccot.
És még renthal-t dobott ki a félkarú rabló.
Persze én is ilyenre ruháztam be,de amikor megláttam,hogy a felfekfő felület tiszta sorja,onteshibak,felutesek,hatttt majdnem sirva fakadtam...
ja...
Ilyen kevés km.-nél csak akkor megy tönkre ha valaki állandóan homokban jár vagy kerék visszarakáskor túlhúzzák a tengelyanyát
Ezek a sunstar,jt kerekek is eleg gagyik...pedig ezeket is a jobbak koze soroljak
nem tudom nem értek hozzá, nem értek a csapágyakhoz, pedig majdnem olyan munkám lett, akkor most penge lennék belőlük.

Az előző tulaj 12-13 ezer km-re ezelőtt azt mondta, hogy szinte az egész motor gyári.
Mi az, hogy kibírt 46 ezer km-t egy kerékcsapágy?
Hááát ha kíni szarok lennének az új alkatrészek nem lenne csoda, de sajna ez a "jobb" márkáknál is előfordul.
ilyennel én is találkoztam, amikor a pénzt nem sajnálva elkezdtem felújítani egy 250es ETZ t és amikor összraktam és a hátsó lánckerék miatt össze-vissza járt a lánc, nah kb akkor hagytam abba az egészet... meguntam az "új" selejtes alkatrészeket...