Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mivel ugy tervezem hogy a gep meglesz meg minimum 3-4 evig olyan cuccot szeretnek ami kibirja ezt az idot.
Es nem tul nagy a valasztek ezekbol erre a jarganyra.......meg igazabol mivel volt a kezemben mind givi mind motech taska van osszehasonlitasi alapom hova megy az a 150-200 euro plussz.
Es ehhet a blaze-hez rogton adjak a tartot is alapbol.
Es sajnos motechfan vagyok.
Hiba: gyújtást ráadom, vagy nem történik semmi, csak világít zölden az ürest jelző lámpa és villog az immobilizer LED gyorsan mellete, vagy néha lefut a kijelző öntesztje is, (ilyenkor a Hi felirat villog a digit kijelzőn, de amúgy a víz kb 50C-os) viszont mindkét variációnál közben hátul egy relé folyamatosan zakatol. Indítózásra meg sem mozdul semmi, csak minden visszajelző kialszik. Történt mindez az után, hogy felmelegítettem állva 46C-ig, mentem vele kb 800m-t és leállítottam kettő percre.

Járt már valaki így, van valami ötlet hogy csak felgyújtsam vagy el is ássam?
Mondjuk a Givi-nek kicsit akad a cipzár két helyen. 0km-esen...
Ja és fájdalmasan drága.
De tényleg.Mint minden motech cucc.
Viszont KB örökélet+1 nap ha nem zúzod le.
Ez az én titkos favoritom............SW motech blaze.
Láttam élőben................ki...tt jó minőség prémium kivitel ötletes felszerelés.
Fogok venni egy ilyen szettet télen.
A meglévő üléstáskához pont megy.
Nos van még egy 'B' variáció. Ez nem Givi táska, de igazából attól, hogy azokon nincs ilyen "zseb" ez a távtartó rúd, megoldás is lehet jó, amit a hátsó lábtartóra tudsz feltenni. Ez mondjuk egy mozdulattal le tudod venni, ha nem használod, a Givihez kell pár csavar. Nem láttam még élőben, én azért nem mókoltam ezzel, mert nekem amúgy is megvolt hozzá a topcase mount.

http://youtu.be/6ZDG7OTF0ZM
Hello!

Én tudok neked FZ6S törött fejidommal szolgálni, sőt lámpával is, habár az sajna kettétört, de a foncsor és a búrák hibátlanok.
Nem próbáltam ki, de elvileg jobb lenne rá az N-es.
Sziasztok! érdeklődnék ,hogy hol tudnék vásárolni FZ1 vagy FZ6 fejidomot kompletten lámpával ! teljesen mindegy milyen mert R1-re akarom rárakni! Új, használt teljesen mindegy! Törött is jöhet csak a lámpa hibátlan legyen benne! Előre is köszönöm!
Pedig jobban járnál ha előre raknál -1-et. Azt megérzed a hátsót nem fogod az lófasz. Nem fog szétmenni a lánc nem kell aggódni.
ez még jó is lehet: 50, 110: -8,5 mm
csak nincs jt-nek 50es kereke Van viszont Esjot, amiről semmit se tudok és nem is nagyon lehet kapni. Egy boltot találtam.
Van valami bökkenő esetleg a hátsó nagyobb lánckeréknek? Próbálta már valaki?
Előre azért nem tennék 1 foggal kisebbet, mert kisebb helyen kellene fordulnia a láncnak, jobban kopna. Pedig azt már biztos jobban lehetne érezni.
gearingcommander.com, de legyen jó napod:

49, 110: -4,5 mm
49, 111: +3,5 mm
50, 110: -8,5 mm
50, 111: -0,5 mm
50, 112: +7,5 mm

Ne várj nagy csodát, nekem most 2-vel kisebb van hátul, nem érzek gyengülést. Ez alapján erősödést se sokat fogsz érezni. De hát logikus: 2 fog az csak 4% változás.
be kell annak kopni, azért ne add fel ilyen hamar
hali

lehet hogy én is írtam régebben, de ha jól emlékszem Krisztiánfz6 is említette ,ő talán ki is próbálta! Nekem N-es fz6om volt.

De viszont a megállapítás tényleg igaz...Az Nes kuplungot sokkal könnyebb behúzni mint az S es modellét.
max az elvezetésben kell logikázni kicsit...
Ha hátra 1-2-vel nagyobb lánckereket akarok tenni, akkor mennyire változik meg a lánc hossza? Hol találok erről egy jó leírást, táblázatot?
Igen arra gondoltam. Nekem a kipufogót körbeölelő rögzítő is megvan, illetve a váznyúlvány végébe rögzítendő "dió" is a csavarokkal. Írok elérhetőséget az e-mailodra.
Közben leesett hogy a kipu rögzítőre gondolsz balazs8818@freemail.hu címre dobj egy üzenetet és megvenném tőled!
Wow, rendesen szét kell kapni a gép farát hozzá :D Köszönöm a segítséget, így már (azt hiszem) tisztább hogy mi mindenre van szükségem egy oldaltáska rögzítéséhez
Ez talán segít.
Nem a kifpuffhoz rögzíted. Ez az íves szar. Az a baj, hogy nem vagyok gépész nem fogom tudni a szakkifejezéseket. A lényeg, hogy van az egyik végére hegesztve egy cső szerűség. A motoron az ülés alatt, a kipufogó felett van két olyan 22-es átmérőjű cső. A sett része két kúpos bizbasz, amit ebbe a 22-es csőbe beledugsz, és ahogy meghúzod a csavart, ez úgy feszül bele a cső belsejébe. így rögzíted felül az íves cuccot, amit linkeltem. Alul pedig van ezen egy lapos rész, ami ki van fúrva, ezt a rendszámtáblatartó lemezt, meg a hátsó műanyag elemet összefogó csavarhoz esik. Annyi hogy ott csavar ki, ez odailleszt, csavar vissza, és így van két ponton rögzítve a vázhoz. Meglepően stabil amúgy. Ha nagyon nem volt érthető, majd megpróbálom lefotózni.
Nagyvas.hu-n megtaláltam: gyárilag szinterrel van szerelve! Most vettem bele organikusat, és szarul fogott. Vehetek mégegy garniturát. Ha valakinek kell 100km-t futott első betétszett eladó, más típusba!
freemailpeter
korábban írtad itt a fórumon, hogy az Fz6-S-re az N-es kuplungbovdenjét érdemes tenni, mert kevesebb rajta a 90 fokos fém cső, és könnyebb lesz befűzni, és használni is. Valóban? Kipróbáltad? Most vásárolnék valamilyet, ezért lenne szükségem az infóra. köszi
2002-es Fazer 1000-ben gyárilag szinter, vagy organikus betét van?
Sajnos nincs mellettem a motor hogy meg tudjam nézni, de ezt amit linkeltél simán minden plusz eszköz nélkül hozzá lehet rögzíteni a kipufogóhoz? Amit linkeltem alább távtartót azon mintha tényleg csak ehhez rögzítenék
A távtartóra gondolsz? Tudnál valami képet küldeni hogy is néz ki? Jól jönne a kisebb utakra ez a 2x15L-es táska, szóval érdekelne az ajánlatod