Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol lóg a becsúszószár? Alján vagy tetején?
Kormánycsapágy vagy becsúszószár?
Nem mindegy.............bár mindkettő balesetveszélyes ha bekrepál.
Ha jobban megnèzem a becsúszó szàr loog
nagyon picit, tavasszal került bele új olaj,
nem volt rossz...
Igen,általában vasárnap délután,egy kis üdülőfaluban,ünnepnap szokott bekrepálni.
Én ránézetnék egy szerelővel.
Hello. Fzs 1000 motoromon picit lóg a kormànycsapàgy, hosszabb
túràra kèszülök. Szokott ebből gond lenni?
Annyira nem.
Ebbol az arbol felgumizom a gastrat 185 os gumikkal az olx-rol.
Bevillantam ma a gumishoz a vassal meg egy új PilotRoad4-el. Egyből kérdezte a srác, hogy: "Ilyen olcsó ez a gumi? Mert már az elmúlt hetekben vagy hatodik vagyok aki ilyen abroncsot hoz..."

Nekem végül 40.500Ft lett a vége.
Eladó: gyári plexi (Yamaha logós, számozott, E betűs, szóval tényleg origi) fekete fóliával. A fólia néhol bubis, nem tökéletes, viszont nyom nélkül eltávolítható, ha nem tetszik. Hogy alatta a plexi karcos-e, nem emlékszem, 6 évet volt használatban, tutkó nem makulátlan. Az viszont biztos, hogy nem repedt, nincs törve. Másik termék pedig egy gyári hűtőmaszk.
- Google Drive galéria
- Email: teoprs.6@gmail.com
Sziasztok!

Úgy volt, hogy eladom a szeretett Fazeremet (2002-es FZS600) és veszek egy nagyobb túraendúrót, de ahogy megnéztem a használtmotor árakat letettem róla.. A legfőbb gondom nem is a Fazerrel van igazából, hanem a szar magyar utakkal! Volt már enduróm és az sokkal jobban elnyelte a hazánk úthálózatán nem kis számban fellelhető úthibákat..
Azon gondolkodtam, hogy valamilyen módon nem lehetne a Fazer futóművét egy kicsit puhábbá-komfortosabbá tenni?! Mondjuk egy 110/80-as és hátra egy 160/70-es gumi segíthetne valamit?! Vagy ezen csak egy teljes futóműcsere segíthetne? Bár ha jól sejtem ilyen mocikon inkább feszesebbre szoktak cserélni, és még ha megoldható is lenne, nem hiszem hogy az olcsó mulatság, jól sejtem?
Ha esetleg valaki megunta az első tárcsáit, tudok segíteni egy 100$-os (+posta) beszerzési ötlettel. Ja és hagyjatok a "milyen vasból van" kezdetű városi legendákkal....
Amikre jó:
YZF 600 96-03
XJ 600 S . 98-03
XJ 600 N 98-03
YZF 600 R .R6. 99-02
TDM 900 02-08
TDM 900 05-09
FZS 1000 Fazer 01-04
YZF 1000 R 96-02
YZF 1000 R1 98-03
BT 1100 02-06
V-Max 12 93-03
FJR 1300 N/P 01-02
XJR 1300 99-09
XVS 1300 07-09
XV1700 03-05
XV 1900 06-09
Volt róla már itt szó, hogy a softbag-ek összecsikarják a fényezését a farokidomnak.
Az onroad használatról én sem tudok nyilatkozni, de soha nem felejtem el a Dnepr-t a szántásban. Gépészkedni kell keményen, de az egy másik univerzum.
A lényeg amivel kezdted, még nem vezettél....nagyon állat, talán jobb buli mint a quad....nekem volt már pár igaz szoci jószágok, de nagyon élvezetes...
Haha...

Ugyan nem vezettem még oldalkocsis motort, de nem tudom mi élvezet lehet benne onroad körülmények között
Jó persze, gyereket óvodába vinni vele például nagyon menő lehet, az a pár ritka kivétel ami dőlni is tud, már lehet hogy majdnem visszaadja a klasszikus motorozás élményét.. de fenntartom, hogy kényelmetlen és ügyetlen jármű a többség. Az meg mi már hogy elöl is van rendszáma.. még úgy ráadásnak
Arról nem baj, ha nem ér le a lábad.
Te vagy ilyen nagy pakolós
..de miért?
Dipshit! Vasárnap láttam egy oldalkocsis BMW, valamilyen GS-t, szerintem 1200-es volt. Egyből eszembe jutottál. Érdekesen mutatott
Húha., én voltam a balfasz!
Közben kiokosodtam a net bugyraiban!
A legtöbb hőálló festéket száradás után bizonyos hőmérsékletre fel kell melegíteni (ez most esetemben 300-350°) és utána hagyni kell kihűlni, és a bevonat ekkor lesz tartós!
Ezért jött le a glanc, merugye száradás után rögtön csak kapta az ölő hőt!
Felteszem a motorra a kiput, elindítom, és a melóhelyről szerzett infravörös hőmérővel mérem a hőfokt!
Húde tudok !
hehe..
kollegáim is ezt monták..
Hőálló és nem vízálló :)
.hhmm.., ennek hő se kellett, kipróbáltam, már a lehellet is majdnem oldotta!
Vettem másik márkájút tegnap, (prisma color, a motorkipu meggyőzött a flakonon), igaz ez is 600°-ig bírja, s már rá is fújtam, most 1 napos száradás után, kib.szom az esőre, s meglássuk mit tud..!
Vannak komolyabb, 800 fok koruli hoallo festekek, en azzal mennek neki. Ez a standard Motip meg egyebek biztos nem erre valok. Meg anno a robogon festettem le a kipufogo vegemet, es a hovedo konzoljat, na azt birta, de konkretan a cso iszonyu forro tud lenni, kiveve ha titanium.
Szopórolleren vagyok !
Láttatok már olyan hőálló ezüstöt amit old a sima, eső, nyál, bármilyen víz?
Iet sikerült ráfújnom a sportkipum összekötő csövére.
Ez még két hete volt, de csak most derült ki hétvégén, amikoris túrán kaptunk pár csepp esőt, s a motorról leszállva megrökönyödötten vettem észre, hogy a fekete pótsárvédő ezüstbe váltott!
..ööö.. asszem akkor kimerítettem a káromkodás szótáram..!
Most kipu le, megen, másik (nem Motip) festékkel leföst..
Nekem most nagyon szép a motor, átalakított bukócső hasidom, szép igényes matricák stb...

Sajnos egyszer az egyik unokaöcsém segíteni akart szerelni és csavarhúzóval összekaristolta a tankot. De durván. Polír sem segít csak a fényezés. Akármikor meglátom szomorú vagyok de nem haragszom a srácra ugyanis még gyerek és tényleg segíteni akart. Mondjuk csak annyit csinált hogy fogott egy csavarhúzót és ahogy a gyerekek próbált mindent csavarozni. Tankot is :P

Ha el akarnám adni nagyon druván tudnának alkudni. Majd télen megcsináltatom.