Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alapból úgy kezdődött hogy tankpad nélkül a fehér fényezés volt használva lidlis tanktáskával.
KB 3 hónap alatt karcos lett ami nem olyan nagy gond de a kosz belemet a karcba és elég szarul nézett ki.
Hozzátenném hogy ugyis pofára volt esve vele így nem is törődtem különösebben vele.
Ujrafestették narancsra.De az olyan hülye szín hogy ezüst alapra áttetsző narancs lakk megy.
Ez olyan jól sikerült hogy kőfelverődések meglátszanak ezüst pöttyök formájában.
Namindegy lett rá karcálló fólia.
Ami fasza dolog csak kurva drága.
Na ezután sikerült eltolnoom tárcsazárral amitől repedt a sárvédő.........hál istennek a fólia összetartja.
És persze vannak részek hol a fólia nem véd így ott feszt kőfelverődéses.
Ezután egy kölcsönadás után pofáraestek vele..........

A hasidom szívja meg legjobban.............iszonyú hogy lerendezi a kövek,láncspray,padka kombó a fólia ellenére.

A tankot már leszartam 3 plusz karc nem a világ.

Jelzem hogy most ott tartok van egy tartalék tankom beszerzek hozzá 2 tenyérnyi oldalidomot,lefestetem elcsomagolom és ha eladásra kerül a dolog lesz sérülés,karc,pukimentes motorom.

A karcos cuccot meg elpasszolom ebay-en.
Ha én minden karc után elengednék 10 000 Ft-ot, én fizetnék a vásárlónak...
Ha hamarabb mondod, még meghívtalak volna egy sörre is. -
Ha tettél volna a farokidomra egy 100 ft-os öntapadós tapéta csíkot, nem hagyott volna nyomot.
Ha az FZ6-omon elengedtem volna minden karc után 10.000,-Ft-ot, sokan csalódtak volna.
Ha karcmentes szalonmotort szeretnél..................ne használd..............egyáltalán.
Nem sokkal azután, hogy megvettem a motort, leszereltem a plexit (gyári Yamaha túraplexi), mert láttam valami koszt, kopást, ragasztást (?) alatta és kíváncsi voltam mi az. Először nem értettem, így megtisztogattam és visszatettem. Ezután észrevettem, hogy a motor notoriusan rezonál 5 és 6k között, de a kettőt nem kötöttem össze. Akkor ért a meglepetés, mikor feltettem az új plexit és pont ugyanott keletkezett rajta hasonló "sérülés", mint az előzőn. Hát az a helyzet, hogy a kettő MINIMÁLISAN összeért, talán van közöttük fél mm távolság is, és a rezonancia nagyon durván károsítja a fejidomot és a plexit is, ahol érintkezik. Most a plexi és a gumitalp közé tettem kettő alátétet, így sokkal nagyobb a rés és tuti nem ér össze. Arról sokan beszámoltak, hogy a Fazer (tehát fejidomos) nekik is ugyanott (fejidom körül & plexi), ugyanúgy rezonál, tehát nem egyedi az eset. Yamaháék tesztek során nem vették észre? Második szép példa ugyancsak gyári plexivel: mivel a plexi széle nem egyenes, hanem ívben ráfekszik az idom szélére, az érintkezéstől, mozgástól (ugye a szél is tuti mozgatja) belemart a festékbe, de annyira, hogy az alap fekete szín látszik ki. Nem tudom, azt meséltem-e, hogy legutóbbi gumicserénél új archoz vittem a motort, de a péniszfejű kókány munkát végzett, és nem csak lehozta a festéket a felni széléről, HANEM belemart a FÉMbe és ujjal is érezhető, hogy a íves széle egyenes. Ocsmány lett. Még folytatom... a Givi táskák pántjai pedig a farokidomba hagytak észrevehető nyomokat, hiába van konzol hozzá, a pánt ugye ráfekszik és telekarcolta, lehozta a festéket. Hiába is vigyáz rá az ember, bakik beütnek. (eredetileg csak az elsőt akartam elmesélni, de aztán jött a többi)
280 km volt kb. De egyszer eltèvedtünk picit kerültünk ott a tücsöktanya
meg a ne menj magasra rèsz körül, mi sem figyeltünk elèggè a feladatokra.
Meggondolom ezt a lime törtènetet, mert akkor lesz az első nyiràdi motoros tali a vörös katlan party ès ez van tervben...
Nem tudom de elég igényes kidolgozás. Bár szerintem ezzel közúton nem közlekednek mert nincs tükör, index. De van króm meg minden más. Szép.
Ez így már elég vegyes gondolatokat kelt.
Ez onroad buli?
Ez egy kicsit jobb video
http://youtu.be/i0Et3-ubZlQ
Mennyi +km-t mentetek?
Mi pár helyen levágtunk pár km-t ezért néhány feladatot nem oldottunk meg ami eléggé le húzta a pontszámainkat.
Mi is biztos hogy a következőn is ott leszünk.
A Kawás lime rider-re mentek?
http://www.kawasaki.hu/hu/news...áratlan_utakon_?Uid=08EADAlZ
WApaW1wNWF0MXA1dDlAMDltfDVtcWlBbCgpfXQo
Èn voltam a bordó fazerrel, baràtom pedig B-kingel jött.
Jó túra volt, de tavaly egyszerübb volt hazai utakon...
Jövőre megyünk, megint picit eltèvedni...
egy kis off,de ha van fanatikus AS Roma fociszurkoló a fórumon akkor egy visszanemtérő alkalom - vasárnap itt a közelben játszanak (Szentgotthárdtól kb.6km.) és 15 euro a belépő . link
Na még egykis króm ha nem lenne elég
http://youtu.be/I-aWmEJc4Iw
Erre egy kicsit több kipufogót kérek. Eszméletlen, és nagyon ütős a motor, de ki költ a motor áránál többet az átalakításra? A Fazer nem egy drága modell. Erről a motorról még néznék képeket.
A Gigamachine-nél voltunk tavasszal, egy XVS1300-at alakítottak át fullosan, és az ottani féloldali lengővillás megoldás bő 2 millió Forintból jött ki. Egy ilyen (olyan) felni sem két fillér, szóval... nagyon durva pénzeket lehet rákölteni. Amúgy annak az XVS-nek a végső árát 10 és 12M közé saccolták, ha kész (eredeti motorral együtt).
Gratula az eredményért. Mi 59.- lettünk. De az élmény mindennél többet ért.
Mi voltunk a lakóautóval a gatter udvarán.
Ti nem a bordó fazerrel voltatok?
Helló!
Fzs 1000 láncfeszesség állítással kapcsolatban a kezelési útmutató azt írja, hogy hogy alul a láncvezető műanyagtól hátra fele kell mérni a lógást 135mm-re és 40-50mm kell hogy legyen, de szerintem ez baromi laza.
Ti milyenre állítjátok?
Helló. Mi is voltunk a kalandtúrán idén sikerült becsúszni a 19. helyre.
Nektek hogy sikerült?
Néztem.
én a kipufogó könyököt políroztattam volna ki.
Hadd csillogjon bázé.
Elol -1