Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a válaszokat, keresek szerintem egy MOL kutat
Még vmi Motorexet használok, 1 flakon 4000e km, s még van benne legalább két fújás, viszont jó drága volt, négyezer valamennyi, de ez is dobálódik kissé s kvalassan szárad, min. 1 éccaka.
Kiváncsi leszek erre a Mol-os cuccra, hogyan szárad, röpköd, stb.
Yamalube is olyasmi, 300 km után még szépen a láncon van. (lásd a szép gumi fotójánál lentebb), de az kisebb palackban van.
Akkor mar 3700-4.000-et meger a Motul C4, 5500 km ota hasznalom es meg a palackban benne van legalabb az 1\4-e. Az alternativak kozul a MOL-os a masodik kedvencem, de nekem dobalta azt is.
2ezer kettőért vettem a szomszéd faluba a kis Mol kúton.
Azt hittem drágábban adják, de ez igen jó ár.
3 e ft
Sziasztok! MOL kúton mennyi egy MOL 0,4-es láncspray? MOTUL-t néztem üzletben 4000ért, kicsit soknak tűnt
Esetleg tudtok mondani egy motoros boltot ahol bármelyik van jó áron? XIII vagy XIV kerület mondjuk
Jön valaki az Őrségbe szombaton a kalandtúrára?
Visszaolvasva lehet írhattam volna még pár így-et! Bocs siettem.
Lehet kicsit kókány megoldás, de 15ezer körül lett volna az új visszapillantó darabja. Így szétszedtem az enyémet, préselve van a belseje, ami a sok be illetve kicsukástól kilazult. Így raktam bele egy csavart, 2alátétet meg egy anyát. Meghúztam az anyát azóta tökéletes. Igaz nem lehet becsukni most a visszapillantót, de úgyis csak télen szoktam behajtani, így majd akkor szét kell szednem, kb 15perc. Fejidom műanyagjához se ér hozzá semmi, úgyhogy nekem jó ez így egyelőre.
A visszapillantó lötyögést mivel oldottad meg?
Az a valami ami az utolsó képen nincs rajta, az tényleg a top case konzol része, viszont nem műanyag. De tényleg kérdés, hogy hova lett a többi része. Tapasztalatból tudom, hogy bukáskor a dobozra fekszik fel a vas, a hátulja azon csúszik. Persze ettől még lehet, hogy csak levette mert nem tetszett neki a platni.
csak jobbról van fényképezve annyit amúgy gyárinak tűnik a dolog, a kipufogón az a műanyag izé nem tudom mi ( ), de az egyik képen még nincs rajta (na jó... doboztartó konzolhoz tartozik, de nekem olyanom nem volt az FZ6-on soha, a hírdetés meg nem írja, hogy az is van hozzá )
köszi, megérdeklődöm tőlük mailben, hogy mit tudnak ajánlani, Givi mondjuk a gyenge láncszem a Givi-Puig-SW-Motech hármasból mert ott az online katalógusban nem találtam MT-07-et
Üdv!

Erről mi a véleményetek? Milyen hibákat láttok rajta így elsőre. Köszönöm!
Volt már, de Givi-t én tőle szoktam: givishop@gmail.com
Hello :)
Pár év után sikerült reaktiválnom magam motorozás terén jó látni néhány ismerős "arcot" itt
Mostanában honnan érdemes SW-Motech, Givi, Puig cuccokat rendelni? Tervezek plexit meg bukógombát venni a gépre és ezekből nem biztos, hogy ragaszkodom a gyári megoldáshoz.
Köszi.
*XS313
Ha most csak gondolok egyet és eggyel kisebb kereket tennék előre, csak veszek egy fogaskereket (persze a megfelelő módon kiválasztva) és kész is, más nem kell?

Megjöttek a Givi motyók is: 359FZ, XS312 & XS312. Ugyanúgy ismét GiviShop-os Bálinttól.
Én arra leszek, ha minden jól megy, de sajnos nem motorral...
Ha valaki augusztusban erre jar szivesen latjuk egy delutani kozos motorozasra.
A mangart.
Ne hagyd ki.
koszi a valaszt
a fogyasztassal kapcsolatban hasonlokat hallottam....meglepo, de ertheto
erezhetoen van 10 km kulombseg, bar meg nem szoktam at a 0 szelvedelmu Ze'rol
minden esetre hasonlobb lett a rovid kapcsolasu Ze'hez, es erzodik, hogy akar valamit mozdittani alacsony fordulaton is.
Egyebkent most tervezgetem az idei turat, ha valaki szloveniaban tud kihagyhatatlan helyet szoljon
Visszapillantó lötyögését sikerült 100ft-ból megoldanom.

Viszont ha valakinek lenne gyári fejidom csavarja (imbuszos, lapos) arra vevő lennék. Sikeresen elhagytam...
koszi de nem ertek ehez