Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Memá crom mi?
Fényes legyen mint a salamon töke?
Szép, de azért még egy-két dolgot cserélnék rajta, ha ilyen komolyan venném. A leszerelt hátsó kapaszkodók sem néznek ki olyan "üresen", mint gondoltam volna. Cseréltem volna a kormányt valami sportosabbra, ezek a csőrös kipufogók nekem sosem tetszettek, inkább LeoVince SBK-szerűt akasztottam volna rá, valamint az ülés... még nagyon kilóg, nem áll jól ezen a gyári plusz 100-ért lekrómoztattam volna mindkét kereket. Ezüst színhez jól passzolna. Persze ennél sokkal többet is rá lehetne költeni, de szerényen posztolom a véleményem.
Azért biztos más lett hogy az r6 hátsó futóművét rakták bele.
Vagy szerinted nem?
A lengővilla nem lett szebb. Gondolom, sokkal jobb se.
Ma volt az első nap, hogy sikerült a fogyasztást 6 alá vinnem. 5.4et evett felpakolva meg barátnő mögöttem.
Ezek szerint olvastad az adatlapomat. Haver vagy.
Nézted a videőkat is?
De neked nem FZS600-asod van, hanem FZ6-S-ed. Tudtad?
Üdv mindenkinek
Rég írtam itt, többek közt mert a motorrevü kalantúrán voltam
https://www.youtube.com/watch?...
meg a kilómétereket faltam (idén már a 16 000.-ik is meg van).
Figyelmetekbe ajánlok egy tuning gépet figyeljétek a hátsó futó művet is. Ügyes. https://www.youtube.com/watch?...

üdv mindenkinek
Ok, értem már hogy hogyan értetted :) Te akkor tisztában vagy vele, hogy amit mutat az jobban eltér a változtatás után, mint előtte. (de nem látszik, max gps-el mérve :) )
Érdemes.................bár nem a cső "melegszik".
akkor az nem a TPS lesz feltehetőleg
Érdemes fém fékcső szettre leváltani a gyárit? Nyári melegben néha nyúlósnak érzem a féket mikor melegszik a "gumi" cső.
hát pont ez mondom én is
többet vagy kevesebbet csal az ora csak...a fordulatszám km/h arány nem változik a műszeren
A motor müködik rendesen, semmi rendellenességet nem tapasztaltam rajta.
Gyorsítok rendesen mutat a műszer, mororfék üzemmodban leaesik nullára.
És amikor lemegy nullára, akkor a sebességet is leviszi nullára?
Ha csak a váltónál van a jeladó/vevő, akkor mondjuk tudja az elektronika hogy épp 2.000 ford./perc-et forog a kis lánckerék elöl. Ebből a gyári áttétellel tudja hogy mennyivel mész, mert tudja a kerék átmérőjét, és a lánckerekek végáttételét is. Bármit módosítasz ezen, az máris elcsalja a végeredményt, mert nem tudod megmondani neki, hogy elöl egyel kisebb lánckerék van, így amikor 2.000-es fordulaton forog az első lánckerék, nem 120-al mész, csak 115-el, de ő 120-at fog mutatni továbbra is. Az igazi 120-as tempóhoz hasra ütve mondjuk 2.100-as fordulat kéne. Ahol már 125-öt fog mutatni kb. :)
Igazábból nem vettem semmi különöset észre a gép müködésében megy szépen.
Indításnál csinálja azt, hogy a fordulatot felpörgeti 3000-re majd visszaejti alapjáratra, de utánna semmi különös.
Ezt a tünetet hidegen, mlegen produkálja,
Tegnap hazafelé , ha húztam a gázt mutatott a müszer, motorféknél lement nullára.
mit is?
Publikus, Hajdúnánáson jártam, szóval a 35-ösről még letértem
Mi sem kanyarogtunk. Publikus amúgy, hogy hol jártál a 35-ösön? Csak nem triatlon nagyhét?!?
TPS szenzor meghibásodás inkább úgy néz ki, hogy melegen elmegy az alapjáratod, ha húzod neki nincs vele gond. Nyilván ennek is vannak fokozatai...
Ezt azért gondold át még egyszer
változik hát...de az orán nem látod...pont azért mert nem a kerékröl veszi...a váltó pont ugyan annyit forog mint elötte..csak a kerék nem
Hogyne változna. Honnan tudná a jeladó, hogy mennyire mentek el a gyári áttételhez képest?
A XJ-nek nem változott, mert ott az első kerékről ment a sebességmérő hajtása, de itt nekünk talán a váltóból valahonnan.
teljesen mind1 milyen fogaskerekeket pakolsz nem a kerékröl veszi a sebességjelet (FZ6 FZ1) a fordulatszám-km/h nem fog változni