Köszi.
Többen ajánlották már a helyet.
Ezek szerint biztos jók...
És az áraik sem olyan félelmetesek mint például a Tommot-nak.
Bár a Somoto is esélyes még.
Az enyém nem E-betűs és nincs papírja ezért természetesen olcsóbb is mint az új papírral.
Bár már többször leírtam másnak is, hogy nekem ezzel nem volt bajom.
Voltam vele már: Ausztriában, Németországban, Olaszországban, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Montenegróban, Szlovákiában, Erdélyben.
Igaz a túrákra mindig betettem a hangtompítót, de elsősorban azért mert hosszú úton már zavart a hangja két-három nap után. Na meg többiek hátraűztek sorzárónak...:)
Idén is úgy vizsgázott, hogy rajta volt (nem volt kedvem le fel szerelni). Simán levizsgázott.
Ha érdekel küldj emailt és megbeszéljük.
Itt csináltattam : http://www.motoruleskarpit.hu
A cél a kényelem volt,de úgy alakítják ahogy akarok,ha kell levesznek belőle,ha kell magasítanak.Az huzat anyagát te választod ki (rengeteg van) illetve a mintát és a színt is amit hímeznek bele.Én zselét nem kértem rá,de természetesen tudnak tenni bele,ha kell.
Zselé nélkül az ár 35.000Ft.
Természetesen kényelmesebb lett,mint a gyári és jobban is néz ki.
Szia!
Szabad kérdezni az új ülésed hol, kivel csináltattad?
Mi volt a cél vele (kicsit alacsonyítottad az üléspozíciót, kényelem, zselés)?
Meg vagy vele elégedve?
Kb. mennyibe fáj magyar forintban?
Én Győrben műszakiztattam a múlt héten. Nem a KPM-hez vittem, mert katasztrófa náluk vizsgaidőpontot kérni, mert csak személyesen lehet, és én akkor dolgozok, és a vizsgakor minden nepper eléd tolakodik. Az ismerősökkel megy a bratyizás, veled meg mindennel kekeckednek. Nem akartam visszarakni a gyári kipufogót, a fehér indexeket és a led helyzetjelzőket sem. Persze csak egy óra szerelés, meg még egy vissza. Ezért a 4500 Ft helyett elvittem egy maszek műhelybe, ahol 9000-ért megoldották telefonos bejelentkezés után egy óra alatt. Körbefotózták, el sem indították, és megfékezték. Nagyon gördülékenyen ment, és azt éreztem, hogy szolgáltatást kapok a pénzemért, nem pedig szivatást olcsóbban.
Megvolt tegnap a vizsga a Mozaik utcában. 17.30-ra volt időpontom. 20:20-ra meg is kaptam a matricát és a forgalmit... Jó mi? :)
Verőfényes kánikula. Veszítettem 4 liter vizet míg a sorban álltam.
Kipufogó. Néztek. Elég durván. Körbenézték. Hallgatóztak. Ha kicsit sem gyári akkor papírt kérnek. Szerencsére gyárira cseréltem.
Érdekes. Tavaly ugyanitt egy másik motorral ami kurva hangos volt, teljesen leszarták.
Olyan hogy kevés áram nem lehet. Ugyanis a telefon töltés közben 5 voltot vesz fel és kb 1000mA-t Ami 5W. Na már most ha 12 V-s a töltő akkor az 400mA körül van. Annyinak a legvékonyabb vezetékben is mennie kell ami a motoron van. A helyzetjelző több áramot vesz fel.
Ha nem megy akkor itt nincs zárva az áramkor. Van szakadt vagy rosszul van bekötve.
Hello. A motoromon a telefon töltő nem tölt, autoban tölt, a gps töltő tölt is is, lehetsèges, hogy kevès az àram a lelótöltőnek? Többet is probàltam.
Fzs 1000 re most hàtra pilot road 3 at vettem meguntam 3000 kmenkènt gumiztatni, eddig power3 volt tapadt nagyon elöl power 2ct van. Köv road 4 lesz megàllja mindenhol a helyèt.
Igen nekem is az van mint neked 2,2 elöl 2,4 hátul azt utcán használom meg pályán is. Lejjebb engedem lehetett volna talán jobb de minek Slicket mondták használjam azt akkor még jobbat döntök de utcára nekem nem kell.
Neked mi a véleményed a gumiról eddig?
Észrevettem elég érzékeny az aszfalt minőségre. Lámpánál álltam 4000 nél ráengedtem a kuplungot azt forgott a kerék szép kényelmesen. szerintem széle tapad a legjobban persze ez egyértelmű, középen átlagos inkább. Meg aztán üzem melegen is 1-2-esbe erősebb kigyorsítás után szegény nem tud megtapadni. Vigyáznom kell azért sokat táncolok ezzel
Többen ajánlották már a helyet.
Ezek szerint biztos jók...
És az áraik sem olyan félelmetesek mint például a Tommot-nak.
Bár a Somoto is esélyes még.