Sziasztok!
2002-es Yamaha Fazer 1000hez keresem a legmegfelelőbb gumi kombinációt. Ezek közül melyik az amelyik a legjobb tapadást, és kezelhetőséget biztosítja?:
1:elöl /hátul: Pilot Power/Pilot Power
2:pilot power/pilot power 2ct
3:power 2ct/power 2 ct
4:power3/power3(erre azt mondják, hogy szereti felszedni a kavicsot)
Saját tapasztalatokat várok, Köszönöm!
Hogy hogy elment az eleje? Milyen nyomáson használod a BT23-t?
Havernak is az volt vele a baja hogy melegben csúszkált alatta mint a
t*kony. 2,3 2,4 le kell hidegen engedni mert nem nagyon szereti a meleget. Legalább is ő ezt tapasztalta!
Na trening 2. napjan kiderult, hogy elobb megy el az elso kerek (bt023), mint a bukocso jobb oldala leerne, es kiemelne a motort... mindenesetre a labtarto az elegge jo tampontot ad, hogy annal tovabb ne nagyon akarjam donteni, foleg ne agresszivan...
Amugy a sw motech bukocso + givi v46 elegge jol megvedte a vasat. Mondjuk az is igaz, hogy elegge kis sebessegnel tortent a perec...
Jó 2 héttel korábban még heti kb 500km-eket mentem. Most redukálódott pár százra/százra.
A szinkront egy tesztben olvastam igaz jó régi volt. A hornet 12000-es való igaz, szemezek is vele, mert nem csúnya az orra mint az FZS600-nak, nagyban hasonlít a GS-re ha letekintek az órára. Csak az a sok olasz motor.... Valahol elbukik egyik másik motor. Hol ezért hol azért. Fazer(600-1000),CB600F egyelőre belefér kategória. Motorikusan SV650-1000 lenne jó, de az meg ronda motor és drága az 1000-es. A 650-es meg kicsi ugrás GS után.
Szinkront hol kell 5-6e-renként?
Szerelőországban?
Olajcsere az kb minden nem új motoron 6k-ként kell............kivétel talán pár honda..............mintha a hornet 12-nként lenne megadva de nem tuti.
Ilyen kondíciók mellett ha ennyit mész a leggazdaságosabb az ezres swift.
A karbantartási igény nem csak típus függő, 15 év körüli motorokról beszélünk, nagyon változó futásteljesítménnyel és használati stílussal. Van, amelyikhez havonta hozzá kell nyúlni, mert lehet, hogy trehány gazdája volt. Van, amelyikkel meg soha nincs semmi. Azért az FZS-ek igen jó konstrukciónak számítanak, nem jellemző, hogy minden sarkon szerelni kellene őket. Én konkrétan eddig csak kopó-fogyó alkatrészeket cseréltem a motoromon, 75 ezer km után még mindig bőven van ereje, nem eszik sokat, nem akar szétesni.
Nem sok mai új motor fog így kinézni 16 év és 75 ezer km után... és ez nem azért van, mert én már takarítom, ha rászarik a légy, hanem azért, mert jól össze van rakva. Egy kezemen meg tudnám számolni, hányszor volt A-Z-ig letakarítva a motor. Szerintem, ha találsz egy jó állapotú Fazert és megadod neki azt, amit minimálisan illik, az sokáig kiszolgál.
Fogyasztás: én országúton 100-140 tempóval közlekedek, 3,5-4 között, városban (Bp) dinamikusan 4,5-5 között fogyaszt a gép. Ökörködni nem szoktam, de értelmes körülmények között vélhetően 6 liternél többet nem könnyű megetetni vele.
Mennyire drága őket fenntartani? Pl olvastam talán a 600-nál, hogy 5-6k környékén karbi szinkron na meg olaj ha követem a gyári irányelveket. Az nálam annyit jelent, hogy 3 havonta közel 30k-t dobjak ki rá benyán kívül? Meredek lenne.
Nincs valahol valami adatbázis a fenntartási költségekről/motor?
a pilot power gumikat 6-9e km alatt megeszi....