Egész nap voltunk! Gondolkodtam mikor megláttam a gépet meg hogy sportsmart2 van fenn neked is azt arról jutott eszembe hogy te lehetsz Pályán nem is nagyon találkoztunk szerintem nem emlékszem annyira Haver is az s1000rr-rel Tétről jött
meddig voltatok
Idén most voltam kint 3.ra,tök érdekes, hogy Kakucsra az egész ország területéről jönnek az emberek.
Múltkor találkoztam egy srácccal, aki Debrecenből jött motorral!
Ma beszéltem egy sráccal aki Szombathely mellől jött beszarás...
Holnap viszem vizsgázni. Ma ebéd után hirtelen jött ötlettől vezérelve leugrottam a garázsba és 45 perc alatt le/fel szereltem a sport/gyári kiput. Annak idején a haverral ketten 1.5 óra alatt szenvedtük össze.
Még egy valami, ami dicséretet érdemel és az a Motul C4 láncspré. 600 km után is volt a láncon anyag! Nem dobál, nem koszol és nagyon tapad! Egész úton 4x fújtam le és mindig csak egy körben (360 fokos láncfordulat).
Hazaértem én is.
Ausztria: csodálatos volt, Burgenlandon mentünk át, már az is egy hatalmas előrelépés volt MO-gal szemben, de Salzburg nagyon mély nyomot hagyott bennem. Fantasztikus hely volt, kiváló utakkal, gyönyörű tájakkal. Néhányszor eltévedtünk, és nem volt olyan út, ami ne tetszett volna. Bármerre is indultál, csak élvezet várt. Ahol nem volt jó az út, ott épp építették újra. Közlekedési kultúra sokkal magasabb, mint nálunk, de gondolom ezt tudjátok ti is. Mikor lassabban mentünk, nem tolongtak mögöttünk az autók, betartották a biztonságos távot, mikor lehetőségük volt, pedig előztek. De nem nyomultak, nem dugdosták ki az orrukat. Láttunk hegyi utakon fogócskázó autósokat is: egy új TT volt elöl, mögötte 3 Porsche, majd egy Alfa Spyder. Elképzeltem őket, ahogy összecsörögnek, találkoznak a Tecsó parkolóba és úgy mennek kalandozni, mint mi, motorosok. Salzburgban a kisebb városokon is 70-80-as sebkorlát táblák vezettek át, szóval lehetett haladni. RENGETEG motoros volt, láttam csoportokat NO-ból, Norvégiából, Angliából, Olaszo.-ból. Nagyon sok BMW és Ducati volt, szebbnél szebbek. Elég gyetva volt átérni MO-ra 5 napnyi csoda után. Különböző okok miatt se én, se faterom nem cseréltünk kipufogót, szóval az első két nap Ausztria azzal a stresszel telt, hogy mikor fognak elkapni, de szerencsére megúsztuk. Városokban hatosban 2 ezres fordulat környékén pötyögtem 55-tel, hogy elvegyüljek. Apámé meg durrogott hátul... képzelhetitek, hogy éreztem magam. Aztán átérve a motoros paradicsomba már annyira nem érdekelt. Nagyon sok gép volt, soknak volt sportkipufogója (halkabb-hangosabb), mentek el mellettünk dübörgő chopperesek is. Mi megúsztuk, de senkit nem bátorítok erre. Utak kellemesen szélesek voltak, és a széleik nem voltak sóderrel, homokkal, kavicsokkal leszórva, mint a mi idióta hegyi útjainkon. Csak a kanyar ívére kellett koncentrálj, nagyon kellemes volt! Kicsit átmentünk Németországba is, de az halljátok,... felülmúlt minden eddigit. Aszfalt ugyanolyan tökéletes volt, de az utak BRUTÁL szélesek voltak. Három kamion tuti elfért volna egymás mellett. Kanyarban volt bőven hely sodródni, ha rossz sebességet választottál. Oda még nagyon szeretnék visszamenni egyszer. Ott éreztem először azt, hogy biztonságban tudnék közúton 200 közelébe menni és szó szerint száguldozni.
Motor: Hát hegymenetben 150 kiscica lett a 150 lóból. :D Tudjátok, Alföldön máshogy megy a sebességváltás, mint más tájegységeken. 110-es átlagtempóig felváltogatok hatosba, de Ausztriában nem nagy jött ez be. Volt egy kis kellemes lankás terület, 95-tel pötyögtünk és, hogy ne bőgjön a motor, felkapcsoltam. Jött a hegy, húztam a gázt, de a sebesség csökkent... Mondom baj van. Visszanyomtam eggyel, még mindig halkult a motor. Na mondom, a következő leváltás biztos elég lesz. Hát nem, csak tartani tudtam a sebességet. Visszatoltam kettesben, a fordulat felpörgött 8 ezerre és akkor már meg se kottyant neki. A 3-4. rossz tapasztalat után hagytam 1-2-3-ban, nem erőltettem. Inkább pörgettem, de nem kellett annyit váltogatni. Egyes hegymenetben lefele kellett, a motorfék miatt. 62-ig gyorsult a motor, mikor fékkel rásegítettem. A végére hozzászoktam a pörgő motor hangjához is. Mikor egyenesbe mentünk, kezdett elgurulni a bogyó, mert ugye akkor már ment volna, mint az állat. A gumi kiválóan teljesített. Esett ránk eső, volt 12-13 és 30 fok is. Végig kiszámítható volt, nem lehetett zavarba hozni, a motorozás élményéhez jelentősen hozzájárult a gumiknak adott bizalom. Elöl Pilot Power 3-am van, hátul pedig Pilot Road 4. Próbálgattam a határaimat, volt kanyarból kigyorsítás, erősebb fékek, minden és nem volt okom aggodalomra.
Így ennyi. A kipufogón most érződött, hogy kicsit elvett alulról. 1e-ről dinamikusan indult, 2-3e között volt egy kis lendületvesztés, 4-től elkezdett húzni, majd volt egy törés megint, 7 ezer környékén, ahonnan meg kilőtt, mint egy rakéta. Valószínűleg cserélek fogaskereket elöl eggyel kisebbre, hátha csökkenti ezt a differenciát. Amúgy végül egy középkategóriás Akito Desert cordura nadrágot vettem, és nagyon megérte. ~100 km-t mentünk esőben és csak a gumis térdhajlatnál ázott át némiképp, mindenhol jól bírta. Nem fáztam benne és menet közben a 30 fokban sem izzadtam úgy, mint farmerben.
Szia! 32ezer forintot kernek a 2 napos treningert.
Kanyarodasi technikakat tanitanak (ok az egyenletes gaz allas + hatsofek hasznalat + eltolasos technikat tanitjak), illetve veszfek es akadaly elkerulest. Ket nap alatt egyre nehezedo feladatokkal.
En maximalisan ajanlom. Voltam tavaly is, es iden is boven azt erzem, hogy megeri elmenni!
Sziasztok,
Van itt valaki akinek FZ6S-en (S1) SW motech-bukócső van? Konkrét kérdés, hogy jobbos kanyarban ért már le a bukócső? Ma voltam Rili tréningen, és mondták, hogy jobbosban már ne nagyon döntsem tovább, balosban több tartalék van... felszerelve az útmutató szerint van. Még a nyomatékok is stimmelnek :P :)
Meg volt egy KTM adventure es emberke bütykös gumikkal, ő is jól nyomta