Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kukászsák a kulcs.
Nem is meséltem még.
Élmény az alpokból: fent voltak a Givi oldaltáskáim és nagyon esősnek ígérkezett az idő, szóval feltettem rá a zsákokat. Esett is és nem tudom, mi volt a baj, de a kerék ahogy felverte a vizet, valahogy bejutott a zsák aljába és 300 km-rel később, a szálláshoz érkezve vettem észre, hogy megállt az aljában kb. 10L víz, ami alulról végig áztatta a táskákat, szóval a ruháim fele így is vizes lett. Erre figyeljetek ti is!
C4 a legerősebb, de még olvastam jókat az ecsetelős változatról is. Fogkrém-szerű tubusban árulják és van egy penzli a kupak belső végén. Érdekes lehet.
Ma egy körre valaki?
Sziasztok!
Melyik Motul lancsprayt ajanlottatok volt a muldkor, hogy rajta marad rendesen?
Megyek turara es kellene valami megbizhatobb mint a Wins....
Koszonettel.
Töltést megnézted, gondolom.
Azért nem kapásból, de nagyon szarul időzítette. Autók nem így csinálnak amikor lemerül az akksi, nem bíztam benne, hogy ennyi a baja. Persze ettől még van esély sajnos a generátor és egyéb elektronikai problémára. Ezt majd az idő eldönti.
Mondtam én, hogy akku lesz, Te meg kapásból fel akartad gyújtani.
Ahhhhha .-)
És most már indul?
Ez volt benne. Betettem az újat, ezt ki. (Nem kockáztattam, hogy Erdélyben hagy ott.) Feltöltöttem, igazából nem tudom mit kezdjek vele. Meg kellene nézni, hogy bármire jó-e még, mert akkor felajánlanám valakinek.
Nekem is ilyen van,
nagy csodát ne várj tőle, de legalább olcsó.
Kipurcant?
Sziasztok!

Eladó egy Yamaha FZ6 S2 jobb oldali tükör. S1 Fazerre vettem de arra sajna nem jó , csak felpróbálva volt a motorra, használva nem.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
Ma kiderül fehér lesz-e, mert úgy megrázom a flakont, mint Krisztus a Vargát !
Egy teszt szerint a sprezes 20%-kal noveli a lanc elettartamat, vagy vice versa, ennyivel csokkenti, ha nem fujod. Tenyleg nem kell aggodni, ha kicsit kimarad. Nekem szarazon hangosnak is tunik, en spec mindig fujkalom, ha van ra lehetosegem.
Van egy ismerős sv-s kolléga.............na ő sosem keni a láncot...............valahol igaza van mert tpasztalatai szerint sokkal nem fog kevesebbet elfutni.
Szóval ne izgulj semmi baja nem lesz.
Köszi az infót !
Úgy emlékeztem, hogy itt a Fórumon írták többen is, hogy ez kvára fehér lesz, ezért is furcsálltam ezt a színtelenséget!
Talán nem lett baja láncomnak, hogy így teflon nélkül mentem 250 km-t.
Ma addig rázom a flakont, amig elnem kopik a golóbis benne !
Rázd tovább.
Tényleg fehér.
Körülbelül 2-3 percig ráztam, fejreállítva, mindenhogyan, már a karjaim le akartak szakadni.
Jobban rázd fel.................mondhatnám hogy kurvára..............letapadt a flakonban.
Fehér az mint a rosseb.
Érdekes egy kenyőcs ez a Mol-os lánckenő!
Ráfújtam, majd vártam, hogy kifehéredjen, háát várhattam volna ítéletnapig, mert ez nem lesz fehér sose, pedig teflonos.
Inkább úgy néz ki mintha lelakkoztam volna a lánct.
Nem szárad meg, hanem erősen ragacsos marad, viszont kicsit ledobja a lánc, de ez lehet azért van, mert nem spórolósan fújtam.
Nembaj, ezért van ez a fórum, h tanácsainkkal segítsünk.
Az adatlapkommandó viszont jogos. .-)
Ezekre a kérdésekre pár perc alatt választ kapsz valami góóg, vagy góge vagy hasonló keresőprogramokkal. :-)
Mellesleg ha az adatlapkommandó becsönget hozzád, fog remegni kezed-lábad!
Főtengely pozíció érzékelő érzékelő.
Talán kontaktos vagy az ECU köcsögöl.

Próbáld meg a következőt.

-Rakd be sebességbe és lökd meg előre/hátra. Magasabb sebességben könnyebb az áttétel. Ilyenkor megforgatja a dugattyút és mozdul a főtengely és a szenzor is talán érzékel. Lehet olyan pozícióban állt meg ami pont nem jó.

- Ha ezután se megy akkor ECU-t kell resetelni. Kiveszed az akksit és 5 perc után vissza.

Szerintem menni fog.