Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szardínia valóban nem nagy... tíznél is több elfér egy kicsi konzervben
Fel lehetne az oda pakolni.. a gumi belsejébe meg mehet a csomag.

Egyébként nem feltételen csak ünnepnapokon lehet ilyen helyekre menni. Egyébként nem kifejezetten szardíniára gondoltam, bár az se nagy.. bő 300 kilométer az egyik csücske a másiktól, hanem ilyen durva aszfalttal bíró nyugat európai kanyartúrákra.
Akkor megnyugodtam, minden maradt a régiben
Vagy mégsem?
Elsőnek aszondanám hogy hovategeyem?
Már ígyis málhásszamárnak éreztem magam.
A másfeles víz is gondot okozott.
A másik hogy hétvége,pünkösd és a sziget belseje nem a gumisok mekkája................szal ha vasárnap elfogy a cucc Gavoi környékén eléggé meg leszel lőve.
Nem volt ritka az ilyen tájkép.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Sajnos semmilyen motort nem vettem.
Valamiért az a sejtésem: ezzel nem arra akarsz utalni, hogy vettél egy 46-os rajtszámú motort
Flex+rota korong megoldja
rhinoeli
Viszont ha ez ilyen, én például lehet nem is gumiztatnék az út előtt, hanem csak felcsapnám hátra a két új gumit, aztán ha a meglévő elfogyott ott lecserélném. Ugyan csak sejtem, de 50 euro körül már talán ott is képesek elvégezni egy ilyen munkát. Mondjuk ha a meglévő gumik eleve kopásjelző körül vannak akkor már nem oszt nem szoroz az néhány kilométer amivel hamarabb le lesznek dobva..

Nagy öröm itthon levenni egy 3-4 milis gumit, majd hazajönni az új gumival amin megint nem lesz több, aztán ezeket nézegetni.. mert legközelebb már megint nem indulna el vele az ember messzire.. Vagy lehet pár kisebb karikával elkoptatni ezeket.. de az megint csak macera, meg szerelés.
Azésemondom.

Amúgy az élmény kárpótol.

Fz6-os kolléga powerjei a menet végére kopásjelző közelébe értek.
Most mondd, hogy inkább mentél volna fényesre kopott aszfalton, amin sokkal korlátozottabb a tapadás..

3 mili a hátsón pénzben kifejezve az alig lehet több mint két telitank az olaszoknál..
A mostani út megevett 3 milit a Pr2-ből.Mindenhol.
Így nem tom fut e 15e-ret.
Majd ha megjöttél az osztrákoktól megírhatnád, hogy teljesített, gondolkodok egy ilyenen én is, lassan cserés a hátsóm.
Ajánlanék műanyagost. nekem mikor tört a fejidom hiányoztak belőle darabok. 12000 forintért kb újraépítették a fejidomot.

http://www.muheg.hu Nekem itt csinálták. A galéria győzött meg.
Köszi!
Maradt egy ilyenem:

"1 x LSL Superbike Lenker Alu schwarz matt A01 mit ABE "

olyan 18e be volt nekem, ennyiért megkaphatod. Kicsit szélesebb mint a gyári kormány, és kell bele két pici lyukat csinálni, a markolatoknál. (vagy nem, de akkor esetleg elfordulhat, én nem csináltam...)
Az nem de a kopás a mintáknál egyenetlen lesz picit.
Reméljük nem megy tapadás rovására.
Piszoksok a minta rajta.
Tyűha, történnek a dolgok.
Jobbulást mindkettőtöknek! Már beszéltük régebben, hogy ha egy fejidomos FZ6 esik, akkor a fejidom biztos sérül, a kérdés csak az, hogy mennyire. Szóval bontókban is csak elvétve találni, az alkatrészek új árából pedig lehet venni egy fél motort....
- Fazer bontó, más mo-i bontók, indexek

Ha van rá lehetőség, nézessétek meg a motort műanyagossal is, csodát tudnak tenni, ha tényleg szakértenek hozzá!

Közben megjött a PR4 is, holnap már a motoron lesz (kép)
Sziasztok!
Nekem is alkatrészekre lenne szükségem, mivel 2 napja szépen kipenderítették alólam a motort. Szóval FZ6 S (2006) kék-fekete, de most inkább poros és karcos.
Ami érdekelne: fejidom, jobb tükör, mindkét első index, fékpedál, kormány
Sziasztok!
Van egy FZ6S-em 2006-os. A legutóbbi túrán "elcsíptem" egy nagyon durva úthibát.... következmény ---
Érdeklődnék tud-e valaki segíteni: (szükségem lenne) első lámpára, jobb első index, jobb tükör (ha lehet külön csak takaró gumi) blokk tartó csavar, főtengely takaró "dekni", fejidom.
Előre is köszi!
Szia!

2004, 1000 sokkal puhább a hátsó telója (lehet állítani de a legfeszesebb állásban sincs olyan kemény mint a Hondáé!)
Közepesen keményre volt állítva. De a csuklómnak is kényelmetlen volt.
Nahh igen elkapkodtam, nem állítottam puhára eladtam osz cá!