Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A napi KM számlálóban gyűjtöm a hajtott KM-t, mióta megvan a motor, a B-ben pedig ua.-t számolja, mert még sosem nulláztam. FZ6-ból emlékszem, ha nullázom vagy az A-t, vagy a B-t, az viszi a másikat is magával. A példa kedvéért: ha nullázom a B-t, akkor nullázódik A is, másik eset: ha nullázom A-t, nullázódik B is. Valaki meg tudja erősíteni, vagy esetleg rosszul emlékeznék?
Köszi!
1 éve tettem fel a most elkopott gumit. 8000km telt el ez idő alatt. Szóval igen, belemehet 25ezer 3 év alatt. Szerintem is 3 évig lenne fent. Csak az is gáz, hogy azért veszem le, mert elöregedett és nem mert elkopott. Ez első gumi! lenne, hátsót még nem találtam konkrét példányt.

Műszakin buktathatnak öreg gumi miatt? Bár szerintem pont nem a dot számot olvasgatják rajta.
Nekem volt fent a GS-en hátul 18 éves gumi is... igaz csak 17 volt amikor felkerült Nem volt valami jó, de szárazon elment.. meg hát ugye hátul volt. Viszont rohadt gyorsan kopott.
Mennyit mész egy évben? Ha 3 év alatt beledobsz abba az első gumiba 25 ezer kilómért, akkor simán meg lehet venni (szvsz)
haveromnak volt 7-8 éves gumija és pályázott vele
3év - no para
Ti megvennétek egy 3 éves gumit?
A pr4-et tenném hátra, de előre abból nincs méret. Így lehet előre pr3 menne, hátra pr4, vagy hátra is pr3.
Ez engem is érdekelne
Köszi!
Nem egy vészes dolog beszerezni szerintem.
Csak azért kérdeztem, mert inkább egy fórumostól venném mint a multiktól.
hali

Haveroknak szoktam itthonról hozni, mert mindig panaszkodnak, hogy nem kapnak narancssárga kivitelt Pesten.
amugy 1090ft ért adják.
Sziasztok!Van valakinek tapasztalata a 40ezres szervizzel kapcsolatban?Mit cserélnek és mennyibe fáj?
Nagy mennyiségben szerzed, el is adod?
mennyi a literje?
Köszi!
Pályázáskor a lábtartó koptatót érdemes levenni?
halli

ma Brigéciol érkezik!
ehhez hasonló téma pl a kuplung,annak is van hangja, Mz-m nek is volt, yamahanak is van, suzukinak is van,,,
perzse ha valami felhangosodik akkor arra oda kell figyelni rá,,, és célszerű elvinni egy szakemberhez
De 40 ezernél.
Valószínűleg túlaggódom.
De azért elviszem szervizbe. :D

Azért kössz a választ, így nyugodtabb vagyok.
hivatalosan nem 40e nél kellett megnézni a szelepeket, láncot
ha zavar vidd vissza a szervizbe
nekem az fz6 on mindig volt egy kis lánc hang, meg a fzs1000 is, dehát ami forog,mozog ott vannak hanghatások, azért nem kell mindenen fennakadni
Sziasztok.

2004-es fz6-osom 3-4 ezres fordulatnál ciripel az alatt és felett megszűnik a zajo. Most van benne 42 ezer km (20 ezer km-nél volt hézag ellenőrzés).
Nem annyira kiugró a hang, jól kell fülelni. De zavar mert hirtelen előjött.

Ez normális? szelephézag állításra érett?

Köszönöm a válaszokat előre is.
Nem bizony, kezdtem a tempót 90-nel, de a végén lett belőle 60.
Akkor ott nem volt nagy gázcsavargatás...
Én most benzinkút híján 68 km-t mentem oroszországban tartalékon, úgy, hogy át kellett araszolgatni még Kalinyingrádban is. Volt para a nagy semmi közepén. De szerencsére lett egy benzinkút, bele is ment 19,55 liter.
25-28 fok körül volt. Kellett vízum. Fehéroroszország majd jövőre, de csak átutazóban. A tenger már fürdésre alkalmas, ki is használtuk.
Ezt en is eszrevettem a hatso meg forditva...
Köszönöm a visszajelzést!
Feltettem a kérdésem egy FZ1-es Facebook csoportban és ezek a válaszok érkeztek:
- 15,9L
- 19L
- 18L
- 18,8L
- 18 + pici

Ők most vagy kiszárították a benzint a csövekből is, vagy csúnyán átverték őket a benzinkutak.
15,9-es még hihető. Hozzátette, egy pici még maradt a tankban.
Még mindig nem tudok semmit. Nehéz volt időpontot is egyeztetni, csak kedd óta van a motor szerelőnél. Azóta nem értem el, hogy valamit megtudjak. Pedig már nagyon mennék motorozni........