Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nappal én sem..
Te viccelsz, többnyire még nappal se megyek annyival
Éjszaka csak akkor megyek tartósan 120 fölött sima országúton ha van előttem felvezetőautó, szóval nem olyan esélytelen ám engem követni
Én biztosan elaludnék mögötte, főleg éjszaka... nem hiszem, hogy az a fél perc, amíg látnám a Divi hátsó lámpáját, sokat dobna a követési motiváltságomon
Azóta sokat gyorsultam.. akkor még csak ismerkedtem a Divivel, lévén az volt az első utam vele a hegyek között Valamint akkor hátsófékem is csak mutatóban volt..
Nem ismered Dipshit kolléga tempóját? Hát, nem alszol el mögötte még éjszaka sem, az biztos...
b-star: fourious. Valahogy így hívják. Olcsó és nem rossz.
Mert te vagy a király, Dipshit.
Most megnéztem a kínálatot és a bőrnadrágok terén tényleg van egy hatalmas szakadék! Az olcsónál adnék többet érte, a drágábbért viszont csak sokkal kevesebbet.
Gondolom a B-Star is ilyen Rush-M szintjén van minőségben, mert árban igencsak. Abból pedig van helyi, szegedi forgalmazó is, lehet ott kellene kezdenem.
Cordura méretezésében több bizalmam van, de bőrkabát nem igazán szép cordura nadrággal...
Most nézem a honlapjukat, lehet hogy ez a teljes méretválaszték ma már nem áll fent. Érdemes őket felhívni azt hiszem..
Próbálni kell. De nehogy már mindig én mondjam meg a tuti megoldást

Egyébként én sokkal könnyebben találok magamra passzentos motoros nadrágot mint utcait.

Soltvadkerten a Rush-M protektoros bőrnadrágokat még mindig 20-25 ezer forint közötti összegekért vesztegetik. Ami egyrészt a fing olcsó kategória bőrből, másrészt ott a raktár, és a teljes méretskála rendelkezésre áll ha próbálni akarsz. 60 kilométer Szegedtől..

Egyébként ahhoz képest hogy a Rush-M cuccok és az alsó kategória után következő hasonló szabású normális bőrgatyák 80 körül kezdődnek, egyáltalán nem rosszak ezek 20 körül. Nekem 2011 óta van meg, azóta csak egy igazán rövid szakaszon kellett a varrást megerősíteni. Egyébként bőrből van, nem rossz... máskor is megvenném. (ja, és hogy ilyen olcsó sajnálni se kell, szóval ez egy plusz pont)
Na ugye Látom azért jól nyomod te is Jó kis kakucsi pálya, jövőhéten készülök oda ha jó idő lesz és fenn lesznek az új gumik Aztán még lehet találkozunk is!
U.i.: Nincs 1000 Eurom rá!
Köszi nemeth0507!

Más: kissé túlsúlyos kollégák milyen nadrágban motoroznak? Széles a derekam és a combjaim is, a farmerjeimnek általában le kell vágni a végéből, hogy kényelmesen hordható legyen. Még nem próbáltam semmilyen motoros nadrágot, de attól tartok, hogy a méret miatt a protektorok sem lennének a helyükön. Tutitipp?
Szerintem sehol sem írtam 25-öt. Nekem valahol 15-20 között fog elfutni a pr2, a mostani állapotából kiindulva. Ugyan akkor persze láttam már itt némelyik topicban ennél jóval többet futottat is.

25-öt arra írtam, hogyha 3 év alatt mész ennyit akkor a 3 éves gumit is lazán meg lehet venni (mert 3 éven belül úgyis elkopik)
nálam 15k-t futott de utána eladtam a motort.
jelenleg gőzöm sincs mert eddi 4500 van benne.
Viszont saját parám hogy előre csak sportgumit.Így power.
Pr széria sose lesz elöl.
Dipshit kolléga 25k-s futásteljesítménye elég meggyőző. Bár nem ismerem a tempóját. Ha csak 20k lesz nálam az is jó.
Pilot road 2-3-4 a turaszegmens de vermerseklet es motor fuggvenyeben 8-15-18 e alatt kopik el.
A pilot power -2-3 es a 2ct az sportgumi.De meg mindig tobbet megy el mint a rosso2.Bar enyhen csuszosabb is.
Viszont nekem a legidealisabb szettem amit kitapasztaltam az elore egy pilolt power hatra egy pilot road 2 tol felfele.az egy bakelit.
Ez valt be kopas/tapadas relacioban legjobban.
Elfut sokat de tapad amennyire kell.persze ha terden veszed a madaras teszko fele az osszes derekszogu kanyart akkor egy supercorsaval jobban jarsz.
Függetlenek egymástól, bármelyiket nullázod a másik megmarad!
Ez nagyon kemény: .-)

http://onroad.hu/2014/06/16/kappa_smartbar/
Én pilot road-okról beszéltem eddig. Nem pr-rel rövidítitek ezeket a gumikat?
Köszi a választ. Én is levettem és tényleg jobban ment a döntés.
Power valamelyik.
Mindenképp érdemes levenni mert nagyobbat tudsz dönteni alapből. Ha fenn hagyod abból esetleg lehet bukta is ha leér és kizökkent egy kanyarból. Nekem mindig az első dolgom ha új motorom van koptató ki az nem kell Viszont ha kiveszed számolj vele hogy kophat a lábtartó is, igaz engem nem zavart
Ez a C terv, ha véletlen nullázódna, de jól mutat... :D
Neked mindig olyan őrült nagy problémáid vannak

A figyelmedbe ajánlanám: