Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eddig imbusz kulcsal próbáltam,de az elgörbült,holnap veszek valami komolyabb szerszámot vagy megpróbálom a racsnis megoldást amit írtál.
Mozdulnia kell, szerintem egyetlen eset lehet, ha egyáltalán nem jön ki, az pedig, ha beragasztották, de kétlem, hogy bármely gyártó követne el ilyesmit! Rendes szerszámmal ki kell jönnie!
meg sem mozdul annyira szorul,de nem tudom miért
Elforog és azért nem jön ki, vagy annyira szorul, hogy meg sem mozdul? Imbusz kulcs helyett tudnám javasolni, hogy inkább racsnis hajtókarral próbálkozz, aminek a végére egy 5-ös imbusz bithegyet teszel. Az imbusz kulcs bizonyos erő kifejtése fölött hajlamos csavarodni, de a racsnis kar sokkal nagyobb erőt kibír!Én már szedtem szét a szintén 2005-ös macsekom farát, nem volt ilyen gondom, bár volt 1-2 olyan csavar, aminek eléggé neki kellett feszülnöm. Érdekes módon a kisebb csavarok jobban szorultak, mint mondjuk a lengővilláé!
Igen, volt 2 olyan csavar aminél megszültem, mire kijött, de külföldi fórumot olvasva más is, szóval igen, másnál is! :)
Leszedtem a kipufogót s a felső tartó konzol imbusz csavarjait egyszerűen nem tudom kitekerni.

Másnál is volt ilyen probléma?
Tudnál küldeni közelebbi képeket ha nem gond? :)

nyyry_kukac_freemail.hu
Köszi szépen!
Lábtartó. De egyszerűen meg lehet ezt nézni...
Van középszenderem. De sokat pályázom és félek, hogy ha leér, akkor annyi. Mi érhet le hamarabb. A középsztender vagy a lábtartó?

Olcsóbb... Max a szállítás lehet sok. Mind1. Túl vagyok rajta.
Most rákerestem, az első-hátsó sett 54 euró volt innen: RICAMBI-WEISS
Akkor te ügyesebb vagy
Ilyeneket adtam el en is 25-30e ért. Első-hátsót együtt. Még van 2 set. .-)
Ma jött meg a motoremelőm. Pöpec kis darab, bátran ajánlom mindenkinek!

Innen rendeltem. 2 nap alatt megjött.
Hmm.., a fehér se rossz !
Az enyém is foszforeszkálós.
White Power! :D
Piros felnicsíkkal vettem vasam és le nem venném róla a világért se, mert tök fekete motoron sztem kvára jól mutat.
A kék motorra viszont kéket tennék.
Kék vagy láthatósági zöld
2002-ig 83 ezer darab FZS600-at adtak el csak Európában. Kemény...
Van egy nagyon bonyolult folyamat, amivel ellenőrizni tudod a fogyasztást. De jobb szervizbe menni ezzel. Én néha meg szoktam csinálni, de nagyon parázok, hogy ne tegyek tönkre minden csavart a motorban. Egyszer voltam bevállalósabb és útszélen is megcsináltam. Arról van szó, hogy fogod a kulcsot, beledugod a tanksapkába, elfordítod, felnyitod és belenézel. Ha gondolod meg is állhatsz közben.
Ilyen hosszú túráknál egyébként is ajánlatos több pihenőt tartani, 1-2 alkalommal belekukkantasz és nincs para.

Én fzs600-nál azt tapasztaltam, hogy 17,5 liternél villan a sárga lámpa, vagyis 4,5 liter még van benne.
Mostanában meg egyre növekszik a fogyasztásom, sajnos nem tudom, hogy miért. Viszont nem akarok visszavenni. Legutóbb 6.2 volt, van kis para, hogy ez már nem normális. Bezzeg még az elején 4,5 - 4,8 is elég volt.
Ott valami nem kerek.
A pr 2 kozepes hasznalatnal 15-18 e nel ko.
Ha 30-at birt akkor finoman volt hasznalva akkormeg nem csuszik.
Meg tudod fogalmazni, miért nem tetszett? Nekem meg most az elől PR3 hátul PR olyan az eddigi gumijaimhoz képest (kivéve a Sportecet), mint a ragasztó.
Én a tök fekete motorról szedtem le a piros csíkot. Ez az ízlések és pofonok. .-)
Kövezzetek meg, de én többet Michelint nem veszek.......a mostani PR 2 -be nekem 28 ezer van.....(a hátsóban, az első 27 ezernél elfogyott)....két hete még ezzel voltam műszakin.......30 ezernél még mindig lesz rajta minta. De én sosem éreztem magam biztonságban. Kinek a pap.....kinek a paplan........