nekem csak 620km
De a tervben 1000 fölött lett volna. (ausztria)
Még a vészterv is ugrott. (pécs)
Így csak Alsóörs, veszprém, zala, somogy megye bejárása volt csak meg.
köszönöm mindkettőtöknek ! most mindenképpen gumi csere jön és ezúttal új ,csak aggódtam ,hogy mit kellene tenni ,ha még a következőnél is fent áll a dolog egyébként a kormánycsapágy csere is időszerű és tervezem meg a nyár folyamán !
Nekem 2 éve volt hasonló jelenségek az új gumival. Csak nekem 80 tól kezdődött és ahogy lassultam egyre nagyobb volt az amplitúdó.
A centír gép mindíg jó értéket mutatott.....9. Centírozásra múlt el.
A gumis már új garnitúrát akart hozatni hogy biztos a gumi a szar, meg láncot akart cseréltetni meg kutyafülét......Csak én meg ragaszkodtam hozzá hogy a motornak semmi baja eddig soha nem csinálta.
Érdekes idén az új gumikat felrakattam máshol azóta is simán elengedhetem a kormányt....
ha elengedem a kormányt és egyre jobban kezd szitálni a motor eleje és gumicsere után is fent áll ez ,akkor mi lehet még rossz ?
nem szoktam két kézzel elengedni csak múltkor talán itt vagy a facebook-on linkelte valaki ,hogy egy fickó menetiránynak háttal állt az ülésen és több száz métert ment így -tegnap egy kiscsajt láttam motorozni elengedett kormánnyal egy mz ts 125 -el és elkezdett zavarni a dolog ,hogy nálam ez max 1-2 méter
Nálam az volt, hogy azért kellett várnom, mert haver ódiján nem fogtak a fékek. Ott méregették, hátha átmegy valahogy. Már a tulaj mondta, hagyják, szerez gyorsan fékbetét, jön vissza és mérjék úgy. De a vizsgabiztos csak próbálgatta volna. Végül elengedte bukás nélkül, hogy jöjjön vissza aznap. És ez nem az, hogy az index-en, vagy dobon nincs E-betű, hanem a fékek nem fogtak.
Nekem se indították be, pedig szépségesen vissza tettem a gyári dobot.
De a tervben 1000 fölött lett volna. (ausztria)
Még a vészterv is ugrott. (pécs)
Így csak Alsóörs, veszprém, zala, somogy megye bejárása volt csak meg.