Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Total elbizonytalanodtam...
38 nál járok a kissé husos gyári betétekkel.., s asszem még kicsit engedem, haaddmenjen..
Budapesten néha már akkor is dudálunk ha a sárgára nem moccan meg a delikvens az első sorban
Az lehet, bár, Ti pestiek elég ostobán vezettek egy vidéki szemével (bocsi). Zöld lámpánál nagy gázzal indultok, hogy a piros lámpánál jó nagyot kelljen fékezni, és sokat várni. Akinek nem inge, ne vegye magára.
Nekem az EBC HH-kban most kb 10 ezer van, az elsőkben semmi kopás nem látszik szemre, a hátsókban 2/3 benne van még. Így ránézésre 25 ezret simán el fognak menni. És ennek kb fele város.
Akkor szinte biztos, mert az autómban 85 van és már a harmadik garnitúra első fékbetét van benne, 100-120-nál a tárcsa is cserés lesz.
Esetleg a Bp. forgalom miatt?
Persze, adtam neki pár instrukciót mikor egyik este söröztünk a helyi kocsmában.
Írd be a nevét a google keresőbe...
Az kicsoda?
Gerhard Plattner vett már tőled órákat?
Akkor Te valamit rosszul csinálsz. A kocsimon is több, mint 100 ezret kibírt a fékbetét, és még a tárcsák is eredetiek, 450-ezernél. A motoron meg kb 70-80 ezret bírt ki a gyári fékbetétem.
közben a tettek mezejére léptem és feltettem az olx-re ,ha megjelenik belinkelem- képeket is töltöttem fel.
Nekem az autómon kell 30ezrenként betétet cserélni!
Kizárt, hogy Bp.-n és a hegyek között hajtva 30-at kibírjon egy betét, hacsaknem beton kemény.
Talán 100-at is meg lehet vele tenni ha a 0-ásson furikázol csak.
A 15 ezres futást keveslem, bár gondolom azert megy el ennyit mivel, puha s ezért nem bántja a tárcsát.
Azért körülnézek még a piacon (a Ferodo komplett szett 15 be fájna), még volna a bárdinál Lucas is, de azért nem ártana ha egy 30-at kihuzna egy bármilyen márka.
Szia!

Mennyit kérsz érte?
van egy (pár)Moto Detail nyeregtáskám és gondolkodom rajta ,hogy kisebbre cserélném -csak hasonlóan masszív érdekel
Úgy úgy! Nekem a múltkor egy túrán fémig kopott a hátsó. Már amúgy is szar volt de ott egy fékezésnél kuka lett. Utána úgy jöttem haza hogy motorfék és ritkán az első :) Persze nem volt vagánykodás de jól ment.
Áhh...........hazajöttem.
Ha kezdem érezni a combtövem lehet visszamennék.
Még Olaszországból kukorékolsz?
No brake...........és nem fog fogyni.
Elég gáz lenne, ha a gyárinál hangyányival drágább fékbetétjeim fele annyit sem bírnának... Fékerőhatás-változás nem mérvadó ekkora plusz kifizetéséért, nem érzem annak. Mármint a gyakorlatban nem tapasztaltam különleges változást.
Az EBC nemigen fog elmenni 15-20 nál többet.
Van egy szettem ami szinte új volt.6,9-et mértem rajta.
Húúú mondom ez nagyon jó.
8000 km után maradt 5 milis és a kopóréteg 2 mili.
Ez KB 2x 8000.
Ne mertem elindulni vele.
A fékbetét nem olyan minta lánc, nincs jól behatárolható futásteljesítménye.. nagyban függ a motoros habitusától és stílusától is mennyit fut el.
Nekem elég soványnak tűnik az a 15.000 km egy szettel.
EBC ígérete szerint, az övéik a gyárihoz hasonló futásteljesítménnyel bírnak, ha pedig 15.000 vs 45-50.000-enként kell cserélni, több pénzt is megér egy jobb.

F.Levi:
Mert ez olyan, mint egy "elért eredmény", már gyűjtöttem bele 3400-at, sajnálnám nullázni. :) Saját hülyeség. Nem sokára megugrik 6.000 köré, nehogymá' most nullázzam. :)
FERODO PLATINUM betétet használtam még az XJ-n nem volt vele probléma. Nem ette a tárcsát, kb. 15ezret bírt, a fékhatással is elégedett voltam.