Nem volt még Michelin gumim, volt viszont Bridgestone Battlax hátul (ezzel vettem a mocit), ami még agyonkopott állapotában is elég jól tapadt, aztán volt 2 komponensű Metzeller Roadtec Z6 elől-hátul, ami elment, viszonylag soká is húzta, de vmilyen szinten ez is kissé szögletesre kopott hátul, és amikor már csak olyan 30% körül volt, igencsak megkapart, 15 fokban, száraz, pormentes aszfalton is, szval nem tetszett! Aztán lett az, ami most van, elől-hátul Continental Conti RoadAttack. Sima egykomponensű, viszont rendkívül puha anyagú, és rohadt jó a tapadása, hideg úton is (én általában +5 fokig még mocizok ősszel). Így nyáron meg aztán nagyon tuti a kanyarokban! Persze, vannak jobbak a felsőbb kategóriákban, de nekem teljesen jól funkcionál. És inkább kopjon le hamarabb, a puhasága miatt, de ne csúszkáljon! Legközelebb is 100, hogy ilyet veszek!
Írjátok itt a fogyasztást, az 5 liter egész barátinak tűnik az FZ1-hez!
Nekem eddig a legjobb fogyasztásom az FZ6-al a múlt 7végén volt, kerek 4 liter lett! Viszonylag sík terep, kis dombos vidék, és 4 ponton szerpentin volt benne, nem húztam neki mint az ökör, csak lightosan
De legtöbbször vhol 4,5 liter körül jövök ki, de amikor agresszíven megyek is, csak 5 liter! Persze meg lehetne etetni vele tutira akár 8-at is, de ahhoz már verseny stílusban kéne szerintem húzni, pályán nem tartom kizártnak, hogy meglenne, de ebben nincs tapasztalatom!
Szerintem a piros egyáltalán nem való hozzá, a fehérrel meg olyan semmilyen... Vagy hagyd csík nélkül, vagy inkább a moci kék színéhez passzoló kék csíkot tegyél fel, akár metálos vagy fényvisszaverős változatban! Az enyémre pirosat tettem, viszont nekem fekete a moci Ezüst színű volt rajta előtte, de nem volt vmi nagy szám....
Amikor még két csik van, akkor letámasztod a motort az oldaltámaszra és átvált tartalékra. (gondolom a szintérzékelő elhelyezkedése miatt) Aztán ha megint egyenesben van, (mész vele) visszaáll egy idő után.
De én most a hétvégén már kockáztattam......menet közben váltott át tartalékra és még mentem vele tartalékon 40 km-t.....már aggódtam, hogy nem érek el a benzinkútig. Erre belement 14 liter........én sem értem....
Nekem 200-220 km után szokott tartalékra váltani, de
Ah szerencsem volt.
Jott egy ducatis vamos srac es elugrottunk benzinert.
A palyan szazotvennel tobbet eszik mint szerpentinezessel
Bar ez is valtozo.
A monte baldorol lejvet 304 km utan 4 deci maradt.
Most kb olyan 5,7 korul megyek el szazon.
De en vagyok a legkisebb igy hozzam igazodnak.
Ennek az FZ1-nek a megtankolása nagyon trükkös... Néha, mikor csak 2 csík van már benne (úgy érek haza) és másnap újra előveszem, az első 2-3 km-en villog és számol a tartalék, majd ezután felveszi a ritmust és kijelzi a valódit. Hiába megyek úgy tankolni, hogy villog és elvileg a tartalékom fele is oda, 12L körüli értéket tudok beletankolni. A tank elvileg 18 literes és egy túrán nem mindegy, hogy a távot - kilométerben és a fogyasztás tükrében - ~12 vagy ~16 literrel számolom. Az kábé +60 km megtehető út tankolás előtt.
Valaki, (pl. REDFAZER) tudna nyilatkozni a szeszélyességét illetően?
Múltkor chopperesekkel mentem, 5.1 lett a fogyasztásom. 600-ast nem tudtam ennyire letolni. Vagy talán egyszer, egy Szeged-Győr kijött 4,7-tel, de csak pályán mentünk, higgadt tempóban, emez meg közút volt sok falucskával. Alacsony fogyasztás = no fun.
Elkeltek, igen. Kedden meg is érkeztek az új gazdájához.
Givis Bálinttól rendeltem én is egy XS313-at, egy XS312 tanktáskát és 359FZ konzolt is, de nem biztos, hogy megkapom, mire mennék Ausztriába. Majd jól jön máskor, és addig meg kibekkelem egy nyeregtáskával, régebbi tanktáskával meg egy hátizsákkal, ha az előzőek netán kevesek lennének.
Az XS313 jóforma, van tartása, jól rögzíthető?
Alapvetően ott parkolhatsz motorral, ahol akarsz. A tiltótábla a kétkerekűekre nem vonatkozik. A járdán meg kell hagynod a szélesség felét és legalább másfél métert a gyalogosok számára. Az gondolom evidens, hogy kerékpárúton nem parkolhatsz. Érdemes minél messzebb állni a gyalogosok ideális ívétől, hogy ne jusson eszükbe b*szogatni.
Lehet hülye kérdés lesz, de Bp. belvárosában a nagykörúton szerintetek fognak csesztetni a leparkolok a járdán motorral? Persze nem a járda közepén, hanem kultúrált módon. Fizetni ha jól tudom így sem úgy sem kell a motoroknak parkolási díjat.
PSR-t nem ismerem, de a PR2-t bátran merem ajánlani, FZ6-on szerettem. Biztos nem jársz vele rosszul, de ha kicsit többet szánsz rá, akkor ugye vannak még annál is jobbak. Rajtad múlik, de mint mondtam, PR2-vel nem lehet nagyon mellélőni.
jön a gumirendelés project michelin pilot road 2 ct abban különbözik a pilot street radial-tól ,hogy kétkomponensű ( ezt megtaláltam)
de itt is jelent annyi különbséget a két gumi közt ,mint amit tegnap előtt írt valaki itt hogy a pr3 és pr4 között mekkora a különbség ? most ha van benne +1000 km. nagyjából az nem tudom ér-e +9.000Ft-ot. PILOT STREET RADIAL vagy PILOT ROAD2 ha van jobb ötlet akkor szívesen meghallgatom ,de a michelin-hez ragaszkodom :) -köszönöm-
Nekem eddig a legjobb fogyasztásom az FZ6-al a múlt 7végén volt, kerek 4 liter lett! Viszonylag sík terep, kis dombos vidék, és 4 ponton szerpentin volt benne, nem húztam neki mint az ökör, csak lightosan
De legtöbbször vhol 4,5 liter körül jövök ki, de amikor agresszíven megyek is, csak 5 liter! Persze meg lehetne etetni vele tutira akár 8-at is, de ahhoz már verseny stílusban kéne szerintem húzni, pályán nem tartom kizártnak, hogy meglenne, de ebben nincs tapasztalatom!
Direkt alu-blokkhoz való fagyálló kell, ami tartalmaz korróziógátló adalékot!
Gyár szerint:
De én most a hétvégén már kockáztattam......menet közben váltott át tartalékra és még mentem vele tartalékon 40 km-t.....már aggódtam, hogy nem érek el a benzinkútig. Erre belement 14 liter........én sem értem....
Nekem 200-220 km után szokott tartalékra váltani, de
Jott egy ducatis vamos srac es elugrottunk benzinert.
A palyan szazotvennel tobbet eszik mint szerpentinezessel
Bar ez is valtozo.
A monte baldorol lejvet 304 km utan 4 deci maradt.
Most kb olyan 5,7 korul megyek el szazon.
De en vagyok a legkisebb igy hozzam igazodnak.
Valaki, (pl. REDFAZER) tudna nyilatkozni a szeszélyességét illetően?
Múltkor chopperesekkel mentem, 5.1 lett a fogyasztásom. 600-ast nem tudtam ennyire letolni. Vagy talán egyszer, egy Szeged-Győr kijött 4,7-tel, de csak pályán mentünk, higgadt tempóban, emez meg közút volt sok falucskával. Alacsony fogyasztás = no fun.
Givis Bálinttól rendeltem én is egy XS313-at, egy XS312 tanktáskát és 359FZ konzolt is, de nem biztos, hogy megkapom, mire mennék Ausztriába. Majd jól jön máskor, és addig meg kibekkelem egy nyeregtáskával, régebbi tanktáskával meg egy hátizsákkal, ha az előzőek netán kevesek lennének.
Az XS313 jóforma, van tartása, jól rögzíthető?
Milyen és mennyi hűtővíz kell a paripába (fz6s 2004)?
Köszi!
Persze az esoruha a szallason.
Lehet hülye kérdés lesz, de Bp. belvárosában a nagykörúton szerintetek fognak csesztetni a leparkolok a járdán motorral? Persze nem a járda közepén, hanem kultúrált módon. Fizetni ha jól tudom így sem úgy sem kell a motoroknak parkolási díjat.
de itt is jelent annyi különbséget a két gumi közt ,mint amit tegnap előtt írt valaki itt hogy a pr3 és pr4 között mekkora a különbség ? most ha van benne +1000 km. nagyjából az nem tudom ér-e +9.000Ft-ot. PILOT STREET RADIAL vagy PILOT ROAD2 ha van jobb ötlet akkor szívesen meghallgatom ,de a michelin-hez ragaszkodom :) -köszönöm-
Pihenni mentél ,vagy motorozol is