Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha kinagyítjuk a képet, akkor a műszerfal visszatükröződéséből és az árnyékokból látszik, hogy photoshop.
No,meg szépet fordult az óra is ma
1 tank 23-28 euro volt.
Mindez 250-270 km-re volt elég.
Olcsó az a 429 eléggé.
Bakker ma én is 429.9-ért tankoltam Komlón
Utána meg Abaligetnél jól megcsípett egy darázs....a plexi volt felnyitva a második állásba,de betalált .
Az élményhez képest.

Letenyén tankoltam a legolcsóbban............meg is lett jegyezve.
arra vigyázz, hogy a gyári lánchoz max 2 foggal tudsz nagyobbat berakni hátra, legalább is az fzs1000 nél.
Hátra 2 utcára jó döntés lehet.
Előre -1 az már "durván" észrevehető,
A kettő együtt inkább pályára való.
De szerintem akkor se lesz olyan mint az előző motorodé.
attól függ hogy mihez képest
Nem is olyan drága.
Szia!

Itt minden kérdésedre választ kapsz

http://www.gearingcommander.co...
Gondolkodok azon, hogy nagyobb fogaskereket tegyek hatulra az fz1 Fazerre(06), mert a z1000 elodje sokkal tobbet tudott alacsony fordulaton.
A kerdesem az lenne, hogy hany foggal erdemes novelni, es mi tortenik? Hamarabb felporog, vagy nyomatekosabb lesz, es hogy nagye a kulombseg mondjuk 2 fog novelesenel.
Koszi a valaszt elore is.
sziasztok!

Mi is megjöttünk a motorozásból!Svájc, Olaszország 2000méter feletti hágói.Volt rajtunk esőruha,motoroztunk 8 fokban ködben, de ennek ellenére az időjárással szerencsénk volt.Igen fasza utak, meseszép táj és drága árak vannak
A sisakot már levettem senjben de a kesztyűig nem jutottam már megállt egy ipse és magyarul kérdezte hogy szállás kell e.
Az vagány, én inkább a biztosra megyek
Nem, ritkán foglalok, inkább elindulunk oszt alszunk ahol helyet találunk...eddig nem jártunk rosszul...illetve de, volt egy drága szállás, de többnyire jó áron jó helyet találunk...
Ezt ismered?
https://www.airbnb.hu

Főleg magánszemélyek hirdetnek
No igen, ezért nem megyünk motorral szezonban a partra.... ...oda előtte és utána kell menni.
Ok megfogadom a hasznos tanácsokat

Köszönöm
Ha tomeg van nem nagyon tudsz trukkozni.
Anyazas lesz a vege.a kapuk elott beszukul es ha rakasra allnak nem fersz be.
En kivarnam a sort.yardot nem lattam a kapuknal soha.
Bar ez nem jelent semmit.
Karlovacnal menj le es a hegyeken at a parton kozelits.
Ilyenkor tömeg van, de semmi extra, ugyanaz mint itthon viszont a szigeten nehéz szállást találni nyáron így érdemes foglalni vagy inkább maradni a vele szmben lévő Novi Vinodolski, Senj, Crikvenica környékén ahol lehet szállást találni, persze ha előre foglaltál az más. A pályán ne menj előre a sorok között, azért már fizettek páran és nem keveset.
KRK
egy kicsit tartok tőle, hogy tömeg lesz és nem tudom, mi a szokás
Nem sokat kell várni.............én nem gurulnék előre,bár pályán se mennék önszántamból.
Hova lesz a menet?
Sziasztok!

Horvát tengerpartra tervezek túrát.
Esetleg valaki tudja valaki, hogy az autópályán a kapuknál a sorok között előre lehet gurulni?
Srácok!

Kakucson mekkora gumi nyomással nyomjátok?

Én most leengedtem az M3 elöl 2,1 hátul 2.0. Kellett vagy 2 kör mire bemelegedett addig csavarta a kormányt a kezemből rendesen.....Gyári nyomása 2,7 2,9 ír a gyártó de ha arra fújnám a 4 kanyarban már szerintem a mezőn szántanék..... kb 10 kör után 2 tizedet emelkedik a nyomás az én tempómban....
De valahogy nem volt olyan meggyőző vagy én vagyok balfasz és nem érzem a gumi visszajelzését.....
Most speciel leejtettem egy asztalról tankolás közben.
Naná hogy plexire.
Fuccs is neki.
Van egy amber szín de éjszsaka olyan vagyok mint a kóválygó őszilégy.
És elkezdett sípolni ha jobbra fordítom a fejem.
Meg már karc is van rajta.
Használom sokat.
Szétszedni nem merem.
De vettem a lajosban sisakbelső tisztítót.
És rákérdezek az arcpárnákra is.
Ha úgy jön ki duzzogva használom tovább.
U.i.: a karbonnak már nincs fáradási tulajdonsága, szóval az élettartama szinte örök. Párnákat lehet benne cserélni, ergó unásig lehet használni.