arra vigyázz, hogy a gyári lánchoz max 2 foggal tudsz nagyobbat berakni hátra, legalább is az fzs1000 nél.
Hátra 2 utcára jó döntés lehet.
Előre -1 az már "durván" észrevehető,
A kettő együtt inkább pályára való.
De szerintem akkor se lesz olyan mint az előző motorodé.
Gondolkodok azon, hogy nagyobb fogaskereket tegyek hatulra az fz1 Fazerre(06), mert a z1000 elodje sokkal tobbet tudott alacsony fordulaton.
A kerdesem az lenne, hogy hany foggal erdemes novelni, es mi tortenik? Hamarabb felporog, vagy nyomatekosabb lesz, es hogy nagye a kulombseg mondjuk 2 fog novelesenel.
Koszi a valaszt elore is.
Mi is megjöttünk a motorozásból!Svájc, Olaszország 2000méter feletti hágói.Volt rajtunk esőruha,motoroztunk 8 fokban ködben, de ennek ellenére az időjárással szerencsénk volt.Igen fasza utak, meseszép táj és drága árak vannak
Nem, ritkán foglalok, inkább elindulunk oszt alszunk ahol helyet találunk...eddig nem jártunk rosszul...illetve de, volt egy drága szállás, de többnyire jó áron jó helyet találunk...
Ha tomeg van nem nagyon tudsz trukkozni.
Anyazas lesz a vege.a kapuk elott beszukul es ha rakasra allnak nem fersz be.
En kivarnam a sort.yardot nem lattam a kapuknal soha.
Bar ez nem jelent semmit.
Karlovacnal menj le es a hegyeken at a parton kozelits.
Ilyenkor tömeg van, de semmi extra, ugyanaz mint itthon viszont a szigeten nehéz szállást találni nyáron így érdemes foglalni vagy inkább maradni a vele szmben lévő Novi Vinodolski, Senj, Crikvenica környékén ahol lehet szállást találni, persze ha előre foglaltál az más. A pályán ne menj előre a sorok között, azért már fizettek páran és nem keveset.
Én most leengedtem az M3 elöl 2,1 hátul 2.0. Kellett vagy 2 kör mire bemelegedett addig csavarta a kormányt a kezemből rendesen.....Gyári nyomása 2,7 2,9 ír a gyártó de ha arra fújnám a 4 kanyarban már szerintem a mezőn szántanék..... kb 10 kör után 2 tizedet emelkedik a nyomás az én tempómban....
De valahogy nem volt olyan meggyőző vagy én vagyok balfasz és nem érzem a gumi visszajelzését.....
Most speciel leejtettem egy asztalról tankolás közben.
Naná hogy plexire.
Fuccs is neki.
Van egy amber szín de éjszsaka olyan vagyok mint a kóválygó őszilégy.
És elkezdett sípolni ha jobbra fordítom a fejem.
Meg már karc is van rajta.
Használom sokat.
Szétszedni nem merem.
De vettem a lajosban sisakbelső tisztítót.
És rákérdezek az arcpárnákra is.
Ha úgy jön ki duzzogva használom tovább.
Mindez 250-270 km-re volt elég.
Olcsó az a 429 eléggé.
Utána meg Abaligetnél jól megcsípett egy darázs....a plexi volt felnyitva a második állásba,de betalált .
Letenyén tankoltam a legolcsóbban............meg is lett jegyezve.
Hátra 2 utcára jó döntés lehet.
Előre -1 az már "durván" észrevehető,
A kettő együtt inkább pályára való.
De szerintem akkor se lesz olyan mint az előző motorodé.
Itt minden kérdésedre választ kapsz
http://www.gearingcommander.co...
A kerdesem az lenne, hogy hany foggal erdemes novelni, es mi tortenik? Hamarabb felporog, vagy nyomatekosabb lesz, es hogy nagye a kulombseg mondjuk 2 fog novelesenel.
Koszi a valaszt elore is.
Mi is megjöttünk a motorozásból!Svájc, Olaszország 2000méter feletti hágói.Volt rajtunk esőruha,motoroztunk 8 fokban ködben, de ennek ellenére az időjárással szerencsénk volt.Igen fasza utak, meseszép táj és drága árak vannak
https://www.airbnb.hu
Főleg magánszemélyek hirdetnek
Köszönöm
Anyazas lesz a vege.a kapuk elott beszukul es ha rakasra allnak nem fersz be.
En kivarnam a sort.yardot nem lattam a kapuknal soha.
Bar ez nem jelent semmit.
Karlovacnal menj le es a hegyeken at a parton kozelits.
egy kicsit tartok tőle, hogy tömeg lesz és nem tudom, mi a szokás
Hova lesz a menet?
Horvát tengerpartra tervezek túrát.
Esetleg valaki tudja valaki, hogy az autópályán a kapuknál a sorok között előre lehet gurulni?
Kakucson mekkora gumi nyomással nyomjátok?
Én most leengedtem az M3 elöl 2,1 hátul 2.0. Kellett vagy 2 kör mire bemelegedett addig csavarta a kormányt a kezemből rendesen.....Gyári nyomása 2,7 2,9 ír a gyártó de ha arra fújnám a 4 kanyarban már szerintem a mezőn szántanék..... kb 10 kör után 2 tizedet emelkedik a nyomás az én tempómban....
De valahogy nem volt olyan meggyőző vagy én vagyok balfasz és nem érzem a gumi visszajelzését.....
Naná hogy plexire.
Fuccs is neki.
Van egy amber szín de éjszsaka olyan vagyok mint a kóválygó őszilégy.
És elkezdett sípolni ha jobbra fordítom a fejem.
Meg már karc is van rajta.
Használom sokat.
Szétszedni nem merem.
De vettem a lajosban sisakbelső tisztítót.
És rákérdezek az arcpárnákra is.
Ha úgy jön ki duzzogva használom tovább.