Kiben nincs meg az a vágy, egy kicsit is kitűnjön a többi közül, hogy ha nagyobb motoros közösségben van, ne kelljen keresse, hogy "ez vajon az én Fazerem?", hanem rögtön tudja, AZ az övé! Persze lehet baktatni a motor mögé, megnézni rendszámtáblát.
Másik része pedig tényleg az, hogy a saját ízlésedre faragd, tényleg a tiédnek érezd. "Én úgy is az enyémnek érzem, ahogy megvásároltam." - jól van, persze... És itt lehet szó egyetlen felnicsíkról, a teljesen egyedi festésen át, az egész motorod modifikációjáig. Ki mit szeretne, ki mit tehet meg... Nézd meg a GSX-R-eket vagy az R6/R1-eket, többségük tucatmotor, de úgy is használják őket; sportmotorok jönnek-mennek, törnek-újjáépülnek, minek költeni bármi extrára? :) A filmben kicsit másról volt szó, ott nem csak azt szerették a motorban, hogy ment 299-et és volt benne 180 lóerő.
Itt többségében arról beszélnek, hogy a tulaj azért csinosítja a motorját, hogy elüssön és kitűnjön a többi közül. Ez elég sekélyes felfogás. Rosszul gondolom?
[Michael Baer] Anyone, that's out there, that has a motorcycle, you always try to customize it, make it yours, whether you buy one right off the showroom floor, whether you buy a used one off of somebody, most people want to add a little something to it to make it their own.
[Bodden] You customize your bike 'cause it's personal.
People don't like to be like everybody else exactly, you know.
[Cory Ness] And it's not just here in the U.S., we see it worldwide, we see it in Europe, we see it throughout Asia. People want to be noticed.
[Michael Lichter] The most reward that people get from it is a slap on the back at the bar when they went off and had bragging rights and showed off their bike.
[Michael Baer] They're all extensions of our own personality.
Én csak ennyit fűznék hozzá ahhoz, hogy ha bárki akar valami extrát tenni a motorjára, motorjával. Szóval HAJRÁ!
A fényvisszaverősnél semmi nem jobb. :)
Csak kéket leltem neten. Ha a sajátom lenne, visszaverős fehéret tennék rá, az már elüt, így kiemeli, hogy van ott valami. A sima fehér kissé beleolvadna.
igen ,próbáltam . az előző gumit újan vettem ,ami most van fent használtan -de már ez is cserés- erősen gondolkodom hogy ha meg lesz az új kiviszem ausztriába szereltetni ,kb,15 km. tőlünk egy kawasaki szerviz és akkor nem kell talán 8x centírozni
Nem tudom melyik bicajos programot ajánlották, Nekem endomondo van fent a telefonomon, az tökéletesen működik. Illetve a retrobikernél írták, hogy megoldódik a facebookos probléma, ha rajta van a telefonodon a play áruházos fb app.
Múltkor kipróbáltam a RetroBiker GPS-nyomvalrögzítés funkcióját, de csak úgy tudom visszanyerni az adatokat, ha posztolom Facebookra?
nr. 1: nem akarom, hogy mások lássák, mennyivel megyek, de végülis tudom törölni a posztot,
nr. 2: hiába nyomom a LOGIN gombot, nem csinál semmit. ,
Q3: más alternatív program ilyen funkcióval? MapMyRide-ot nem tudtam kezelni, nem azt csinálta, amit szerettem volna, a másik itt ajánlott biciklis program meg folyton lefagyott.
Észrevétel4: feliratkoztam egy ausztriai motoros adok-veszek csoportba és nem kevés hirdetett sportgépen van ám nagy torokátmérőjű (= nem csendes) kipufogó. Amőgy végre találtam egy embert, aki az enyémbe tudna hangtompítót csinálni, csak a rögzítéséhez, menetkészítéshez szét kellene szedni az egész belsejét. Szóval inkább visszarakom addig a gyárit.
http://m.cdn.blog.hu/ja/jajjde...