Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt sose tudhatod, hogy mikor veszik elő a kis műszert és huzigálják meg a gázt, már alapjáratról észreveszik, nem hülyék ők sem...
Én voltam, ahol voltam az neked messze van. De valami 12e -t kertek.
Nyugodtan vigyed a KPM-hez. Tavaly két motort, idén egyet vittem a Vas Gereben utcába. Alvázszámról, km-óráról fénykép, gumira rápillant, fékpad, fények, duda, viszlát. Be se indítják.
dB vagy mit mérnek? Másban nem hiszem hogy változott a dolog, az meg abszolút nem sok szerintem..
nem nézek azon semmi! hallgatják
A gyáriból átalakított sportkipufogó miatt pedig alapból esélyes vagyok egy bukásra ha olyan napjuk van, nem tudom azon mit néznek egyáltalán
Ahogy olvastam nem igen éri meg oda vinni, mert ha valamit találnak akkor azonnal leveszik a rendszámot és 5x olyan költséges utána elintézni
Én a KPM-hez vittem ott 4360Ft.
Volt esetleg valaki műszakin mostanában? Hova érdemes vinni, és mennyi az annyi? Köszi
Ha talalsz meg ket masik esetet, elhiszem, hogy volt egy szeria, ami hibasan gurult le a gyartosorrol, de en ugy lattam anno, hogy ez az egy kep kering az interneten a "hibas"PR3-rol.
köszi, de nincs fazerre való gumi.
Eddig a 124 eurós ár a legolcsóbb. meg még kb 2000 forint szállítás. Kb 40 ezer.

Régebben én is olvastam erről az esetről. De már a pontos végkimenetelre nem emlékszek.
Nemtudom mennyire jok az arak, de egy par parcet megerhet:

http://www.kepesmotor.hu/sport...
Van valami trükk hogy fz6 hátsó oldal idomja ne nyomja az utas vàdliját?
Nem volt nagy kereses.
kocsigyártók megteszik néha előfordul.
Már miért röhögne ki, amikor a saját terméke hibás? Pláne egy Michelin vagy bármilyen nevesebb gumigyártó, aminek a hírneve a "biztonságot" jelenti.
Ilyenkor mit csinál a michelin? Kiröhög, hogy te milyen balfék vagy, hogy ilyen gumit vettél?
Tudja valaki, hogy a röplabdában ez a jelzés mire szolgál?
Volt 3 as amirol leszakadt a felulet.
Varok meg mig nem uj fejlesztes lesz.
Nagyon sok motoron látni már a PR4-t.Ma is láttam őket CB1000R és FZ1-n is,jól mutatnak!
A PR4 40.200,-Ft lesz, nem ér meg 5 ezerrel többet a PR2-höz képest?
náluk akkor már bevállalom a pr4-et, a csodagumit
Revolutionmotor.
Elore power 2ct ment hatra pr2.
Meg egyik sem csuszott meg.
Bar meleg van mint a dog es iszonyu franko az aszfalt.
Peremig ment meg nekem is.
Szoval ha nem vagy rossi jo lessz.
Engem is 2-3 alkalommal határozott vészféknél lepett meg a hátulja,más negatívuma-még-nem jelentkezett.
Azért ne felejtsük el, hogy 150lóerő van alattunk. Nekem continental road- és sportattack van fent (hátul-elől). De ezeken a fényesebb felületű utakon bármikor powerslide-olok vele. Szerintem rakhatunk hátra bármilyen sportgumit, ha nem ideális az út minősége bármikor elforgatja. Amúgy a erősebb fékezésnél nekem is meg-meg csúszik a segge, de legtöbbször szerintem a motorfék miatt, olyankor mindig vissza is váltok párat , viszont nem fékezek a hátuljával akkorát, mintha direkt állóra fékezném.