Én akkor le sem merem írni, pedig tény, hogy az előző PR2 garnitúrám 23e.-t ment végig utassal , és a mostani ami szintén pr2 , és 17e.-van benne , furcsa módon most az első már hamarosan cserés lesz, de a hátsóban simán van még egy 5 ezer km.
Nekem első guminak kellett olyan aminek tuti tapadása van. A kevés tudás mellé egy kisebb hiba is megbosszulja magát. Tahát ne csúszkáljon alatt a motor. Illetve ez volt a legolcsóbb.
Nekem akkor csúszott meg, mikor kicsit sokat váltottam vissza körforgó előtt és kicsit sok lett a nyomaték. Meg mikor 1esben elkezdtem húzni körforgóban. Na ezt a power slide cuccot meg kellene tanulni. Eléggé mulatságos dolog
Én az Angel ST-met annyira nem kedvelem. 2010-es, kicsit kopott, de már kemény a tapintása és kissé repedezett is. Egyszer egy kigyorsításnál powerslide-oltam miatta, utána pedig körforgalomban hirtelen megálló autó miatti összfékezés közben a hátulja driftelt. A Pilot Power 3 első gumim még így ~2.000 km után is kicsit tapad az ujjamhoz, ha lemosom a koszt róla, rendkívül szeretem.
Múltkor vitatkoztatok, hogy sok sportgumit a vezetője nem tud kihasználni, én is közéjük tartozom, de számomra a sportos gumi értéke és minősége vészhelyzetben jelenik meg.
Mondjuk remélem sisakot már vettél azóta hogy találkoztunk, hiába lennék egyébként teljesen beöltözve, nekem abban a sisakban a nullával lenne egyenlő a biztonságérzetem.
ez számokban mit jelent?
Ez elég sportos gumi. Egy sportgépen 6 ezer km-re saccolták a futását, a túragépen 8e km-re. Rahedli tesztet nyert meg és valóban jó gumi, csak kopik.
BMW-m van, de nem 10 millióért vettem, és a ruházatom sincs túlárazva, akkor én most antisznob vagyok?
Én inkább azon tudok elcsodálkozni, mikor nyugodt 60-90-es tempóban mocorgok, és elhúz mellettem pár újabb gép, két személlyel, de a biztonsági felszereltség megállt a "kötelező-mert-amúgy-a-fakabát-kivesz-a-sorból" szintű 1-1 bukósisaknál. Értem én, hogy "gatyarohasztó meleg van" (akárhányszor megálltam ma, és leraktam a kabátot, mindkét ujján csöpögött a víz), meg "tudok én motorozni", de amíg a nejemnek is nem szereztünk valami "több a semminél" szintű cuccot, addig nem ül föl mögém, az tuti.
"Amit viszont észrevettem, hogy általában a motor kategóriájával hasonló szinten öltözködnek az emberek" tegyük hozzá, vagy még úgyse.
Mert az emberek döntő többsége ténylegesen sznob, és úgy túlköltekezik magukat a motorozás motorvásárlás és fenntartás részénél, hogy nem marad pénzük (bár lehet igényük sincs rá) arra, hogy normálisan felöltözzenek.
Egyébként mi az hogy hasonló szint? Bekerülési költségen nézve nálam nagyjából 1-1 az aránya a motornak és a motoros ruházatnak.. nem gondolom, azt hogy "mindenki annyit ér amennyi pénze van", szóval attól hogy olcsó motorom volt és van, még nem fogok a ruházat biztonsági szintjén spórolni (komfortján esetleg), csak hogy arányban álljon a motorral.
Számomra a kis rongy életem pont ugyan annyira értékes most is, mintha 5-10 millás motoron kockáztatnám, éppen ezért nem is értem azokat akik képesek úgy motorozni, hogy csak alsó polcos termékeket vesznek és azokból is erősen hiányos készlettel rendelkeznek. Jó, azt aki egy 2 litert fogyasztó 125-ösön teszi, és azt is leginkább azért tartja mert más közlekedési eszközt nem tud megfinanszírozni, őket valahogy megértem. De azt aki hobbizgat egy akármilyen idős géppel és a ruházaton spórol, na azt nem.
Nem tudom Zacky, nem szoktam ítélkezni. Másrészről irigy sem vagyok, örülök, hogy van, aki pörgesse a gazdaságot a vásárlásaival.
Amit viszont észrevettem, hogy általában a motor kategóriájával hasonló szinten öltözködnek az emberek, ebből a szempontból viszont kilógsz a sorból. Pedig van egy szint, ami alá a biztonság miatt nem szabadna adni. Múltkor láttam egy öregecske 600-as túramotor sofőrjén Yakimoto sisakot. Hiába "régi", de a teljesítménye megvan, azon is lehet nagyot esni.
Na latod ez eppen nem igaz! Az en szerkom nagyjabol ennyibol epult fel, es csak "rovidtavokra" hasznalom, gaz +4 foktol +4 fokig esoben, napon, szelben, viszont a motorom "csak" 1.280.000 HUF-ba kerult. Akkor en most sznob vagyok?
Nekem most 13 körül lehet a PR2-ben, és közel sincs még itt a vége. A PR4 a PR2-höz képest is többet mehet el (ígéret szerint) tehát én valahová 15-20 ezer kilométer köré tenném az élettartamát annak is.
Persze bármilyen gumit le lehet rúgni pár ezer kilométer alatt is, de nem hiszem hogy a feszt kipörgő kerékkel indulás és a keresztbe csúszós megállás az napi rutin szinten megjelenik
De mennyit megy el a pr3? Ha az elmegy 5000km-t a pr4 meg 6000km-t, akkor hú de nagy fejlesztés volt, és már mehet pr-ba a 20%. De ha így is van akkor is vacak teljesítmény, mert egy sport pirelli gumi jobban teljesítene.
Mennyi az annyi? Mindenkinek relatív a "jó" gumi. Valaki 100-at se lépi át.
Nekem a pirellire 8000 km-t mondtak. Azt teljesítette, elégedett vagyok. Van még benne 1-2 ezer, így túl is teljesített.
Milyen hasonló értékeket lehet elmondani a pr3-ról?
Pár hete motoroztam kicsit egy bmw evo system 6-os bukóba, hihetetlen milyen kényelmes volt, furcsállottam, hogy csak úgy tudod le illetve felvenni, hogy ki van nyitva az áll része, de ahogy belegondoltam, így tud a fejedre a legjobban illeszkedni. Illetve láttam a bmw legújabb női kabátját, kesztyűjét, kabát számomra nem volt semmi extra, de biztos jó. Viszont a kesztyűjén a bőr olyan finom volt, mintha valami elegáns női bőrkesztyűt fogtam volna, csak a protektorok árulkodtak róla, hogy motoros, kíváncsi lennék egy esésnél azért, hogy teljesít. Bár nem hiszem, hogy kiadnának egy rossz kesztyűt.
Na ja', abban nem voltam biztos, hogy csak azért, mert 10M-t költenek egy BMW motorra, csakis több százezres szerkóban érzik jól magukat (súrolja a sznobizmust), vagy mert van is mögötte tartalom, amit a hosszú (igazán hosszú) túrákon lehet haszonélvezni.
Nekem első guminak kellett olyan aminek tuti tapadása van. A kevés tudás mellé egy kisebb hiba is megbosszulja magát. Tahát ne csúszkáljon alatt a motor. Illetve ez volt a legolcsóbb.
Nekem akkor csúszott meg, mikor kicsit sokat váltottam vissza körforgó előtt és kicsit sok lett a nyomaték. Meg mikor 1esben elkezdtem húzni körforgóban. Na ezt a power slide cuccot meg kellene tanulni. Eléggé mulatságos dolog
Múltkor vitatkoztatok, hogy sok sportgumit a vezetője nem tud kihasználni, én is közéjük tartozom, de számomra a sportos gumi értéke és minősége vészhelyzetben jelenik meg.
Ebben most 12 van és nem jósolok neki sokat....
Ez elég sportos gumi. Egy sportgépen 6 ezer km-re saccolták a futását, a túragépen 8e km-re. Rahedli tesztet nyert meg és valóban jó gumi, csak kopik.
a tied gondolom sportosabb modell
Én inkább azon tudok elcsodálkozni, mikor nyugodt 60-90-es tempóban mocorgok, és elhúz mellettem pár újabb gép, két személlyel, de a biztonsági felszereltség megállt a "kötelező-mert-amúgy-a-fakabát-kivesz-a-sorból" szintű 1-1 bukósisaknál. Értem én, hogy "gatyarohasztó meleg van" (akárhányszor megálltam ma, és leraktam a kabátot, mindkét ujján csöpögött a víz), meg "tudok én motorozni", de amíg a nejemnek is nem szereztünk valami "több a semminél" szintű cuccot, addig nem ül föl mögém, az tuti.
Melyik Pirellit használod most?
Mert az emberek döntő többsége ténylegesen sznob, és úgy túlköltekezik magukat a motorozás motorvásárlás és fenntartás részénél, hogy nem marad pénzük (bár lehet igényük sincs rá) arra, hogy normálisan felöltözzenek.
Egyébként mi az hogy hasonló szint? Bekerülési költségen nézve nálam nagyjából 1-1 az aránya a motornak és a motoros ruházatnak.. nem gondolom, azt hogy "mindenki annyit ér amennyi pénze van", szóval attól hogy olcsó motorom volt és van, még nem fogok a ruházat biztonsági szintjén spórolni (komfortján esetleg), csak hogy arányban álljon a motorral.
Számomra a kis rongy életem pont ugyan annyira értékes most is, mintha 5-10 millás motoron kockáztatnám, éppen ezért nem is értem azokat akik képesek úgy motorozni, hogy csak alsó polcos termékeket vesznek és azokból is erősen hiányos készlettel rendelkeznek. Jó, azt aki egy 2 litert fogyasztó 125-ösön teszi, és azt is leginkább azért tartja mert más közlekedési eszközt nem tud megfinanszírozni, őket valahogy megértem. De azt aki hobbizgat egy akármilyen idős géppel és a ruházaton spórol, na azt nem.
Amit viszont észrevettem, hogy általában a motor kategóriájával hasonló szinten öltözködnek az emberek, ebből a szempontból viszont kilógsz a sorból. Pedig van egy szint, ami alá a biztonság miatt nem szabadna adni. Múltkor láttam egy öregecske 600-as túramotor sofőrjén Yakimoto sisakot. Hiába "régi", de a teljesítménye megvan, azon is lehet nagyot esni.
"Elöl 3,6 mm gyári mélység 4,5 volt
Hátul 5,1 mm gyári mélység 6,3 volt"
A bt023 és a z6 is elég régi gumik. Egy újabb fejlesztésű gumiban jobban megbízok.
Revolution motor-nál elég jó ára van. 124 euro ha jól emlékszek. Még a szállítást is rászámolva is olyan 7-8 ezerrel olcsóbb mint máshol.
Jó nyaram lesz, tervezett bukó és gumi csere.
Nekem most 13 körül lehet a PR2-ben, és közel sincs még itt a vége. A PR4 a PR2-höz képest is többet mehet el (ígéret szerint) tehát én valahová 15-20 ezer kilométer köré tenném az élettartamát annak is.
Persze bármilyen gumit le lehet rúgni pár ezer kilométer alatt is, de nem hiszem hogy a feszt kipörgő kerékkel indulás és a keresztbe csúszós megállás az napi rutin szinten megjelenik
Mennyi az annyi? Mindenkinek relatív a "jó" gumi. Valaki 100-at se lépi át.
Nekem a pirellire 8000 km-t mondtak. Azt teljesítette, elégedett vagyok. Van még benne 1-2 ezer, így túl is teljesített.
Milyen hasonló értékeket lehet elmondani a pr3-ról?