En PR4-et rendeltem. A 3-mal szemben egyertelmuen jobb, tizen szazalekokban merheto es igy is szolnak a promok. Az egyik ujabb Z-vel neztem osszehasonlitast es abban is jobbnak bizonyult. Bridgestone-okat nem ismerem. Innentol kezdve a kerdes az, hogy meger-e neked ennyivel tobbet a tudasa, mert alapvetoen a PR3 is eleg jo gumi!
Úgy néz ki, a nyár közepén el fog fogyni a hátsó gumim. Kb 8ezer km van a pirelliben még 2 ezret kinézek belőle és azután már nem szívesen mutogatnám rendőrnek.
Milyen ez a pr4 csodagumi? Amit közúton megyek arra bármelyik nevesebb túragumi jó lenne. Nem kérek az életeddel játszol szövegből. A bt023, pr3, pr4, z6, roadattack gumik jöttek szóba. A pr-ek jóval drágábbak, mint a többi. Többet is mennek el? Miért kerül 10 ezzerrel többe a pr4, mint mondjuk a bt023 és a z6?
A bmwsek inkabb touratech-be nyomulnak meg gyari bmw cuccokba. Mindketto marka meglehetosen jo minosegu es sokat is tudnak. En is nezegettem rukkat, no nem azert mert kivagyi vagyok, hanem mert gyart meretemben cuccokat.
Touratech : kabat 1000 euro
Nadrag 1000 euro
Szoval en nem akadok ki ezeken az arakon.
A cikk iroja is nyilvan karasnabol es fokt-bol oltozkodik (dainese es shark)
A 10 millás motor minek?! faktorát és polgárpukkasztó mivoltát pedzegetnéd, azt még csak-csak megérteném.. de azért ezek a ruhák, nem csak azért drágák, mert rajtuk van a márkanév, van ott mögötte minőség meg tartalom is. Ha tetőtől talpig valakit Rukka szintű cuccokba öltöztetünk, az még mindig nem nagyobb összeg, mint amit egy-egy ilyen túra BMW tulajdonos egy évben elkirándulgat. Szóval aggodalomra semmi ok, aki ilyet vesz annak marad azért mg pénze kenyérre, és valószínűleg az esze se ment el teljesen.
177 egy kabát ér az nem rossz inkább ebből veszek egy kétrészes bőrruhát amennyit elkérnek ezekért a cuccokért De ha valaki épp egy ilyen bmw-t ural nem hiszem hogy ez a ruha együttes drága lenne a számára
Legutóbb akkor csalódtam a tesztmotorban, mikor a BMW K1600GT Exc.-hez megjelentettek egy "mit is viseljek, ha ilyen motorom van" cikket. Kb. az jött ki, ha drága a motorod, vegyél enyhén túlárazott (cordura) szerkót...
Itt a lista:
Shark EVOLINE 3 bukósisak 121.900 Ft
Dainese Kabát G.TEREN D-Dry 177.100 Ft
Dainese Nadrág P. TEREN D-Dry 106.200 Ft
Dainese Csizma ST TRQ-TOUR GoreTex 84.800 Ft
D-Air légzsákrendszer Kb 420.000 Ft-tól
Ja, a videóban olyan is elhangzott, hogy legalább 3-500 kilométert (ez olyan 4-7 óra viselés lehet) kell a sisakot használni, míg felveszi a fejed formáját és tágul a szűz állapothoz képest. Vagyis az első 1-2 nap lehet hogy kényelmetlen lesz, de utána beáll arra a szintre, amit aztán évekig meg is tart.
Én pl egyetlen egy okból szeretném a közeljövőben lecserélni a sisakom, mert ez a 6. szezonja.. és jobb a békesség. Ja, és nem kellett még semmit mókolni vele, egy plexicserét leszámítva.
Mi van? Igény volna a független sajtóra? Rossz országban keresgélsz
Egyébként azt, hogy mik az alapvető szempontok sisakvásárlásnál, viszonylag korrektül és függetlenül körbejárták. Az hogy ez nevezetesen az euromotornál történt.. hát istenem, valamiből nekik is meg kell venni a kenyeret.
A ruha meg sisaktesztek az más téma..(de kb az összes hazai motoros sajtótermék esetében így van) mert szerintem sem érnek sokkal többet, mint ami a gyártó saját marketingdumájából amúgy is kiderül...
Tetszőleges, egynél nagyobb számmal el kell osztani az ilyen cikkekben leírtakat, aztán próbálva ezektől a behatásoktól függetlenedni, megvenni azt ami jónak tűnik
HJC-nél is így van. XS-es most és szerintem nem volt ebből kisebb. De az van, hogy idővel összemegy a párna, amit a lejjebb említett videóban is elmondanak.
Egyébként a két próbált sisak is megfelelően szoros volt, és rászámoltam, hogy majd idővel kitágul. De az a kérdés, hogy mennyi idővel. Pl. a bolti próbálgatás szerintem elég kevés idő. És eléggé félre vezeti az embert, ha már az ott kitágult sisakot próbálgatja.
Egyébként az onroad ugyanabba a hibába esik, mint a totalcar. Pár cikk után az tűnt fel, hogy seggnyalók. Értem én, hogy az euro motor-t kell tolni, mert ők támogatják őket, de látszik, hogy ez miatt semmitérő teszteket írnak.
Erősen kétlem hogy évente kell egy sisaknak a belét cserélni. De ha szart vesz az ember akkor kitágulhat több méretet is,tapasztaltam. HJC FG15 öm volt az egy jó sisak egyedül a plexi mechanika szarabb mint a shoei. Viszont a belseje jobban ki van dolgozva és szebb mint az XR1100-nak. Sheoit 2011 óta használom és nem tágult semmit még mindig olyan mint amikor megvettem És maszkot használok de ez sokat nem számít talán
Pontosan nem tudom milyen sityakod van, de a Nolan-nál, ha van mondjuk egy M-es méretű bukód és az arcpárna nem stimmel, vehetsz kisebbet vagy nagyobbat; a kisebb egy kicsivel nagyobb, mint az S, a nagyobb meg kicsivel kisebb, mint az L-es.
Amúgy igen, attól még zajos maradt, csak a szörnyű fütyülés szűnt meg. Én is akarok egy plexit, kipróbálok egy olcsó kínait.
Csak még nem döntöttem el: a srác árul átlátszót (szerintem túl semleges), sötétfüst színűt (félek, túl sötét és kilóg) és tükör iridiumot.
Nemrég került fel az onroadra egy videós teszt, hogyan válasszunk sisakot.. vagy valami ilyesmi címmel. Ott elég jól elmagyarázzák, hogy tudjuk megtalálni a tényleg ránk való méretű sisakot.
Erről az a vicc jut eszembe, mikor az új eladó az első napján elad egy terepjárót v8as motorra, egy motorcsónakot, egy trélert, egy frankó pecafelszerelést a vevőnek. Pedig csak képeslapot akart venni.
Majd a streetfigtheren jó lesz nekem, de ezért nem fogom egyből eladni a fazert.
Még megpróbálom a buborék plexit az idomra. Az merült még fel benne, hogy a bukómban egy arcpárna csere segíthet-e rajtam. Amikor bukót próbáltam azt hangosztatták az eladók, hogy ha nem tökéletesen passzol a bukó, akkor lehet hangos. Na már most eléggé lötyög a mostanim, a párnák sokat engedtek. A próbált új bukókhoz képest tuti vesztett egy méretet. (ha nem többet)
Az viszont nagyon vicces volt, hogy XS-est próbáltam és azután raktárról előkerült egy S-es, ami persze nagy volt. Viszont nehezebben tudtam felhúzni. Ez azért volt, mert az XS-est már sokan próbálgatták és ezért kitágult. Ez kb annyit is jelent, hogy veszek most kb 70 ezer forintért egy bukót és évente cserélhetem a belsejét. Ez csak nekem szokatlan?
És morajlás van?
Nekem azzal van gondom. Ha felállok és kibújok az idom mögül, akkor jóval halkabb a sisakom. De idom mögött, minél lejjel tartom a fejem egyre hangosabb.
Normál testtartás mellett füldugóval még éppen elviselhető. HJC-ket néztem. Kb 60-70 ezerbe kerül egy jobb sisak. És sajnos semmi se garantálja, hogy halkabb lesz.
Mondjuk lehet velem van a gond, mert vacak minőségű zenét/hangsávot se bírom elviselni. Ha zajos egy felvétel azt ki nem állhatom. Munkatársaim meg leszarják, vagy észre se veszik.
@Zoli32:
Jár egy nagy hátba veregetés! Addig baszogattam a pleximechanika csavarjait, míg végül jó nem lett és a plexi már zár mindenhol. Nincs kellemetlen fütyülés.
Köszönöm a tanácsot!
Szia! Én hasonlóan jártam. Első körben az akksi cseréjét javasolták, amin igencsak meglepődtem... s végül az is volt a megoldás... Kapott egy gyárit a kisbarátom, most nagyon hálásan duruzsol és tölt
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Fz6 melegíték közben,amikor a hőmérséklet-mutató egy pöckön van a motor felső része felől fémes hangot hallok.Teljes üzemmeleg állapotban,és hidegen sem hallható.A zaj forrásaként a termosztátot gyanusítom,de ez egyelőre csak feltételezés.Találkoztatok ilyen problémával?
Feri
Milyen ez a pr4 csodagumi? Amit közúton megyek arra bármelyik nevesebb túragumi jó lenne. Nem kérek az életeddel játszol szövegből. A bt023, pr3, pr4, z6, roadattack gumik jöttek szóba. A pr-ek jóval drágábbak, mint a többi. Többet is mennek el? Miért kerül 10 ezzerrel többe a pr4, mint mondjuk a bt023 és a z6?
Touratech : kabat 1000 euro
Nadrag 1000 euro
Szoval en nem akadok ki ezeken az arakon.
A cikk iroja is nyilvan karasnabol es fokt-bol oltozkodik (dainese es shark)
A cikk ettől függetlenül szerintem elég gyengére sikerült.
Itt a lista:
Shark EVOLINE 3 bukósisak 121.900 Ft
Dainese Kabát G.TEREN D-Dry 177.100 Ft
Dainese Nadrág P. TEREN D-Dry 106.200 Ft
Dainese Csizma ST TRQ-TOUR GoreTex 84.800 Ft
D-Air légzsákrendszer Kb 420.000 Ft-tól
(cikk: link)
Olyan szintű ellenszenv fogott el...
Én pl egyetlen egy okból szeretném a közeljövőben lecserélni a sisakom, mert ez a 6. szezonja.. és jobb a békesség. Ja, és nem kellett még semmit mókolni vele, egy plexicserét leszámítva.
Egyébként azt, hogy mik az alapvető szempontok sisakvásárlásnál, viszonylag korrektül és függetlenül körbejárták. Az hogy ez nevezetesen az euromotornál történt.. hát istenem, valamiből nekik is meg kell venni a kenyeret.
A ruha meg sisaktesztek az más téma..(de kb az összes hazai motoros sajtótermék esetében így van) mert szerintem sem érnek sokkal többet, mint ami a gyártó saját marketingdumájából amúgy is kiderül...
Tetszőleges, egynél nagyobb számmal el kell osztani az ilyen cikkekben leírtakat, aztán próbálva ezektől a behatásoktól függetlenedni, megvenni azt ami jónak tűnik
Egyébként a két próbált sisak is megfelelően szoros volt, és rászámoltam, hogy majd idővel kitágul. De az a kérdés, hogy mennyi idővel. Pl. a bolti próbálgatás szerintem elég kevés idő. És eléggé félre vezeti az embert, ha már az ott kitágult sisakot próbálgatja.
Egyébként az onroad ugyanabba a hibába esik, mint a totalcar. Pár cikk után az tűnt fel, hogy seggnyalók. Értem én, hogy az euro motor-t kell tolni, mert ők támogatják őket, de látszik, hogy ez miatt semmitérő teszteket írnak.
Amúgy igen, attól még zajos maradt, csak a szörnyű fütyülés szűnt meg. Én is akarok egy plexit, kipróbálok egy olcsó kínait.
Csak még nem döntöttem el: a srác árul átlátszót (szerintem túl semleges), sötétfüst színűt (félek, túl sötét és kilóg) és tükör iridiumot.
Majd a streetfigtheren jó lesz nekem, de ezért nem fogom egyből eladni a fazert.
Még megpróbálom a buborék plexit az idomra. Az merült még fel benne, hogy a bukómban egy arcpárna csere segíthet-e rajtam. Amikor bukót próbáltam azt hangosztatták az eladók, hogy ha nem tökéletesen passzol a bukó, akkor lehet hangos. Na már most eléggé lötyög a mostanim, a párnák sokat engedtek. A próbált új bukókhoz képest tuti vesztett egy méretet. (ha nem többet)
Az viszont nagyon vicces volt, hogy XS-est próbáltam és azután raktárról előkerült egy S-es, ami persze nagy volt. Viszont nehezebben tudtam felhúzni. Ez azért volt, mert az XS-est már sokan próbálgatták és ezért kitágult. Ez kb annyit is jelent, hogy veszek most kb 70 ezer forintért egy bukót és évente cserélhetem a belsejét. Ez csak nekem szokatlan?
Nekem azzal van gondom. Ha felállok és kibújok az idom mögül, akkor jóval halkabb a sisakom. De idom mögött, minél lejjel tartom a fejem egyre hangosabb.
Normál testtartás mellett füldugóval még éppen elviselhető. HJC-ket néztem. Kb 60-70 ezerbe kerül egy jobb sisak. És sajnos semmi se garantálja, hogy halkabb lesz.
Mondjuk lehet velem van a gond, mert vacak minőségű zenét/hangsávot se bírom elviselni. Ha zajos egy felvétel azt ki nem állhatom. Munkatársaim meg leszarják, vagy észre se veszik.
Jár egy nagy hátba veregetés! Addig baszogattam a pleximechanika csavarjait, míg végül jó nem lett és a plexi már zár mindenhol. Nincs kellemetlen fütyülés.
Köszönöm a tanácsot!
Egy kis segítségre lenne szükségem! Fz6 melegíték közben,amikor a hőmérséklet-mutató egy pöckön van a motor felső része felől fémes hangot hallok.Teljes üzemmeleg állapotban,és hidegen sem hallható.A zaj forrásaként a termosztátot gyanusítom,de ez egyelőre csak feltételezés.Találkoztatok ilyen problémával?
Feri