Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motoroknál akkor könnyű a váltás, ha forognak a fogaskerekek,
Ha áll és nem akar vissza váltani, akkor kicsit rá szoktam engedni a kuplungot és egyből megy....
holnap Pest közelébe motorozik valaki
pllink
Helló! Ugyan igy jártam én is ha lassítás közben nincs idöm vissza kapcsolni, akkor pl,ha már megáltam nem tudok visszafele váltani.Neked jelentkezett ez a probléma késöbb is? Mivel orvosoltad?
Pár percig gondolkodtam valami frappáns válaszon, amivel ki tudom menteni magam, de nem akartam tovább mélyíteni a gödröt, amibe beleestem.
Az ábráért köszi, hasznos!
Sziasztok!

Unokatesómnak van egy 2004-es Fz6 Fazerre. Service Manual alapján mértük és gyanúsan nincsen töltése. Gyakori ennél a típusnál a generátor meghibásodás, vagy más alkatrésszel tapasztalta már valaki a hibát? Feszültségszabályzó vagy kontakt, ilyenekre gondolok. Előre is köszi :)
Világosban:
Talán azért, mert ezek a klasszikus túraenduró méretek?
Trail-be például csak 150-es és 170-es van hátulra. Valahol e két infó között kell keresni a korrelációt.
Az érdekes hogy a trail változat, amit az aszfalton használt túraendurókra ajánlanak, nemcsak hogy puhább keverékű hátul középen, de a szélén is sokkal puhább mint a sima meg a GT Nem is értem...
..egy külföldi fórum olvastam olyan véleményt/tapasztalatot, ami szerint annyit fejlődött a PR4 az elődeihez képest, kiváltképp az első gumi tekintetében, hogy azok is akik eddig pr2-pr3 hátsó és valami sport gumi első kombóval jártak letettek erről, és simán felteszik a PR4-et is előre..amitől eddig azért ódzkodtak volna.
Nem tartott sokáig, míg beleszerettem a PR4-be.
link - Ha a PR3-nál 20%-kal tartósabb és az új BMW-k egy részét is ezzel adják ki a gyárból, nem is kell több promó.
UI.: kis kavarodás, mert ellentmondást írtam.
Pilot Road 3-hoz hasonló sport-túra érdekel, vagy annál sportosabb; amikor néztem elsőket, kimondottan sportgumikat néztem. (sportgumi vs. sportos gumit felcseréltem)
Annyira nem vagyok képben egyéb gyártókkal, Michelin mindig is bejött. Pilot Road 3-hoz hasonló sport-túra, de inkább sportgumit keresnék. Mikor választottam az elsőt, akkor körülnéztem, de azok kimondottan sportos gumik voltak. Ráadásul sok olyan volt, amit valaki vagy imádott vagy utált, tehát megosztotta a közönséget.

ez durva volt sajnos és megint a vétlen(ek) : nissan ütközött 2 német motorossal
Zöld volt benne alapból, azzal használom. Sárgát még nem próbáltam.
Zöld vagy sárga pöcökkel használod?
Tegnap kipróbáltam az alpine füldugót, igaz csak 150km-ert mentem benne, de 200felett se volt olyan hangos a szélzaj, mint nélküle 120nál. Egyelőre nagyon bevált, nem akart kicsúszni/becsúszni se. Nem azt mondom, hogy abszolút nem hallod benne a szelet, de nagyon jól kiszűri és így már nem zavaró számomra.
így van, főleg ha közben két puli ugrál a hátadon, és közben megesznek a szúnyogok .-) de főleg azért lett gagyi, mert béna vagyok...
Az egyik leggenyóbb dolog a felnicsík felrakása. Jókat lehet káromkodni közben...
Zsirály!
Kérdés: gyári pufót nem lehet kiherélni?
Kipróbáltam az új láncszettel a gépet. Ahogy gondoltam, a szakaszosan "megnyúlt" lánc okozta az enyhe lökéseket a bal lábtartón.

A hátsó futóművet szétkaptam atomokra, ilyen tiszta utoljára a gyárban volt a rugóstag és környéke...

A lánc kuka, de a két lánckerék meglepően jó állapotban maradt, minimális kopás látható csak a fogakon, el is tettem tartalékba. 4%-kal hosszítottam az áttételen, és bár egyébként is elégedett vagyok a fogyasztással, kíváncsi vagyok, ezzel lesz-e mérhető változás... jövő hétig most ~800 km bele fog kerülni, lemérem pontosan.
Köcc .-)
Jó lett.
Helló, Driver. Jó döntés.
Alapból nem tetszik a naked FZ6, de ez