Motoroknál akkor könnyű a váltás, ha forognak a fogaskerekek,
Ha áll és nem akar vissza váltani, akkor kicsit rá szoktam engedni a kuplungot és egyből megy....
Helló! Ugyan igy jártam én is ha lassítás közben nincs idöm vissza kapcsolni, akkor pl,ha már megáltam nem tudok visszafele váltani.Neked jelentkezett ez a probléma késöbb is? Mivel orvosoltad?
Pár percig gondolkodtam valami frappáns válaszon, amivel ki tudom menteni magam, de nem akartam tovább mélyíteni a gödröt, amibe beleestem.
Az ábráért köszi, hasznos!
Unokatesómnak van egy 2004-es Fz6 Fazerre. Service Manual alapján mértük és gyanúsan nincsen töltése. Gyakori ennél a típusnál a generátor meghibásodás, vagy más alkatrésszel tapasztalta már valaki a hibát? Feszültségszabályzó vagy kontakt, ilyenekre gondolok. Előre is köszi :)
Az érdekes hogy a trail változat, amit az aszfalton használt túraendurókra ajánlanak, nemcsak hogy puhább keverékű hátul középen, de a szélén is sokkal puhább mint a sima meg a GT Nem is értem...
..egy külföldi fórum olvastam olyan véleményt/tapasztalatot, ami szerint annyit fejlődött a PR4 az elődeihez képest, kiváltképp az első gumi tekintetében, hogy azok is akik eddig pr2-pr3 hátsó és valami sport gumi első kombóval jártak letettek erről, és simán felteszik a PR4-et is előre..amitől eddig azért ódzkodtak volna.
Nem tartott sokáig, míg beleszerettem a PR4-be. link - Ha a PR3-nál 20%-kal tartósabb és az új BMW-k egy részét is ezzel adják ki a gyárból, nem is kell több promó.
UI.: kis kavarodás, mert ellentmondást írtam.
Pilot Road 3-hoz hasonló sport-túra érdekel, vagy annál sportosabb; amikor néztem elsőket, kimondottan sportgumikat néztem. (sportgumi vs. sportos gumit felcseréltem)
Annyira nem vagyok képben egyéb gyártókkal, Michelin mindig is bejött. Pilot Road 3-hoz hasonló sport-túra, de inkább sportgumit keresnék. Mikor választottam az elsőt, akkor körülnéztem, de azok kimondottan sportos gumik voltak. Ráadásul sok olyan volt, amit valaki vagy imádott vagy utált, tehát megosztotta a közönséget.
Tegnap kipróbáltam az alpine füldugót, igaz csak 150km-ert mentem benne, de 200felett se volt olyan hangos a szélzaj, mint nélküle 120nál. Egyelőre nagyon bevált, nem akart kicsúszni/becsúszni se. Nem azt mondom, hogy abszolút nem hallod benne a szelet, de nagyon jól kiszűri és így már nem zavaró számomra.
Kipróbáltam az új láncszettel a gépet. Ahogy gondoltam, a szakaszosan "megnyúlt" lánc okozta az enyhe lökéseket a bal lábtartón.
A hátsó futóművet szétkaptam atomokra, ilyen tiszta utoljára a gyárban volt a rugóstag és környéke...
A lánc kuka, de a két lánckerék meglepően jó állapotban maradt, minimális kopás látható csak a fogakon, el is tettem tartalékba. 4%-kal hosszítottam az áttételen, és bár egyébként is elégedett vagyok a fogyasztással, kíváncsi vagyok, ezzel lesz-e mérhető változás... jövő hétig most ~800 km bele fog kerülni, lemérem pontosan.
Ha áll és nem akar vissza váltani, akkor kicsit rá szoktam engedni a kuplungot és egyből megy....