Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

baszik a képet feltölteni
hátha most..
Valahogy így lehet elképzelni:
A bal oldali a "perem nélküli" a jobb oldali a peremes gumi.
A perem nélküli mintha keskenyebb lenne, meg hegyesebb,
Állítólag annyi a hátránya,hogy nem nagyon lehet érezni a szélét.
köszi a tapasztalatokat!
nekem kb100km van benne, egyenlőre tetszik.
Ez a első gumi fura,de egyenlőre nem vettem észre nagy különbségeket.Még amitől tartok az a élettartama,,,
Szerintem obszerváld, aztán ha rosszabbodna, akkor hallgattasd meg egy szakival. Ahogy írtam, a ciripelés normálisan a szelephézaggal és/vagy a vezérműlánccal van összefüggésben. Előbbit otthon is tudod ellenőrizni, ha van affinitásod. 41 ezer km-nél akármelyik lehet.
Én is úgy hallottam, hogy az a plusz lóerő szinte kivétel nélkül csak fent, magasan érződik, pörgetni kell hozzá. Faterom chopperjébe is Ago szerelte a motyót és ott is lett padolva. Akkor... nem is tudom, talán 12%-os teljesítménynövekedést ért el, amire azt mondta, hogy sportmotoroknál még a 10% is ritka. Övébe így lett 65-ből ~73, ami érződött, mert choppert nem kell pörgetni, hogy húzza a belét.

Én pont úgy jártam, hogy lánccserénél azt hittem teljesen gyári a konfig és olyat is rendeltem, hát nem. Elöl eggyel kisebb volt, mint ahogy tanácsolta Gyurkesz is. Érződött, hogy másképp megy, de visszagondolva, az nekem nagyon harapós volt, szóval végül nem is bántam. Lehet, kis idő múlva, mikor jobban megszokom az erejét már vágyni fogom, de az első pár ezer km így békésebb. :P
Hidegen-melegen egyaránt. A motorban 41.000km van.
Hát lehet dicsérik de utcára felesleges. nekem pl kurva sokat kajált a motor ezután meg szinte ebből semmit nem észlelsz hogy erősebb lett mondjuk 10 lóval. Úgyhogy felejtős. Itt a motoros körbe mindenki a lánckereken variál mert az a legjobb és leghatékonyabb megoldás
Hmm, köszi. Pedig más motoroknál mindenki dicsérte miután belőtték padon. Látom agonál csináltattad, őt is dicséri mindenki. Akkor marad majd amit írtál 1foggal kisebb lánckerék előre. R1eknél is sokan ezt csinálják, majd kipróbálom.
Köhmm....................motorcsere.
Akkor tovább ne gondolkozz rajta Semmiképp se éri meg!
Phase-R_OneT kolegának leírtam felejtse el. minél közelebb kell tartani a motort a széria állapothoz mert csak szarabb lesz. Változást akarsz olcsón akkor lánccserénél -1 et ajánlok előre. Sokkal többet ér
Én is gondolkozok rajta, tapasztalataid alapján megérte?
Igen volt!
Itt az eredmény
Ezt csak peremen túl lehet dönteni
Power commander volt az fz-be? :)
Akkorezt nem lehet peremig dönteni?
Köszi!
Itt talán látod az első gumin
Jó persze mindenki máshogy használja a motorját ez egyértelmű!
Nem tudom milyen jelzőt raknék rá mert mindkettő gép fasza és szerettem az fz1-et nagyon. Csak túl huzatos volt nekem a 160-as utazóval. Erősebb a cbr és nyomatékosabb mint az fz1 ami köztudottan nyomatékszegény Más kategória mindkettő. De egyértelműen a cbr jobb mivel nekem rohadt kényelmes is napi 5-800 km nem akadály vele szóval szeressem
Nincs pereme
Egészen más kategóriában játszotok.
Ha kellene mondani egy jelzőt a Fazer és a te CBR-ed teljesítménykülönbségére, mi lenne az?
Szia!
Ma adom postara, szoval elkelt.
Hali!

Egyenlőre még bejáratós a gumi van benne 30 km hétvégén került fel. Eddig csúszós de majd lekopik a leválasztó réteg jó lesz. Cimborám bmw s1000rr-jén is ez van hátul idelinkelem mit írt róla.
Gergely Majsa
amúgy, ez a sporsmart 2 utcára telitalálat. igaz nagyon érzékeny az útminőségre kigyorsításon, nagyon érezni ahogyan oda vissza jár a motor hátulja, ahogy folyton megcsúszik a kerék elveszi a TC a gázt majd újra ráengedi, csúszik és megint elveszi, és másodpercenként ez vag 6szor
nem pályagumi az tény, de amennyit gyorsulgattam vele, és ehhez mérten a kopás középen
le a kalappal a gumi előtt...
az oldala természetesen azért jól tapad jó úton
nincs vele baj. az útminőségre érzékeny majd meglátod
tegnapi körnél kikanyarodtunk esztergom fele a 10esre, elkezdem húzni vagy 150 méteren villogott a TC
persze már csak azért se engedtem vissza. mondták a srácok végug húzta a csíkot a motor.
Én majd kakucsra elnézek aztán bekoptatom ott. Az első igen perem nélküli érdekes,de gondolom azért hogy jó mélyeket lehessen dönteni vele. Szerintem be fog válni igaz nincs elektronikai kütyüim a motorba mint cimbinek de nekem a kezembe vannak ezek :D Képet küldtem lássátok a gépet :)
Szia!
Megvan még a kipuff?
hali,
hogy vagy vele megelégedve? Francia gyártású? ennek sincs pereme a szélén?
üdv