No voltunk az R17 nyílt napján Kecskeméten a nap végén a 2 X 20 percet futott a PR4-et a listaár alatt 20 %-al adták el.
Egész nap mehettél a pályán saját gumival.
Meg Mókus is ott volt a mutatványával....
Bal oldalon benézel a váz és a vízcső között, ahol láthatod, hogy a gázbowden által működtetett szerkezetet egy kis fém fül meggátolja a teljes elfordulástól. A megoldás magától értetődő.
Ebben van igazság.. mikor megvettem 4e környékén használtam, most a felsőbb tartományok valahogy csábítóbbak, bár 7-8e környékén olyan hangja van a motornak mint ha egy vadászgép készülne felszállni
FZ1 nekem is rezonál 5-6e között.
A plexi alá tettem kis ragasztót (cellux), ahol érintkezett a műanyaggal, kicsit enyhítette a dolgot, de valahol még mindig rezonál. Feladtam a megtalálását...
Nem, azok elég fixek, nem szoktam őket hajtogatni, valami konkrétan az óra környékéről jön, csak útközben nehéz beazonosítani De mikor lefogom az óra részt akkor abbahagyja.. de gondoltam hátha más is tapasztalt már ilyet és sikerült megoldást találnia
egy kollégám gondolkodik azon ,hogy megválik interphone 3 sisakbeszélőjétől(páros-2db.) ,újan vette és jelenleg be van szerelve
az egyik szett bukójába ,de az a bukó 2 alakalommal volt a fején,ha valakit érdekel összehozom vele,irány ár 35 e. doboz és minden hozzákapott kütyü meg van.
Egész nap mehettél a pályán saját gumival.
Meg Mókus is ott volt a mutatványával....
Valakit esetleg érdekel?
http://www.kepesmotor.hu/sport...
Minekazoda ha még vibrál is.
A plexi alá tettem kis ragasztót (cellux), ahol érintkezett a műanyaggal, kicsit enyhítette a dolgot, de valahol még mindig rezonál. Feladtam a megtalálását...
Km? Hidegen, melegen? Alapjáraton, fordulaton? Szelephézag, vezérműlánc...
az egyik szett bukójába ,de az a bukó 2 alakalommal volt a fején,ha valakit érdekel összehozom vele,irány ár 35 e. doboz és minden hozzákapott kütyü meg van.