Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azt mondják brutál gép
Ezt elnézve.................igaz mélynövésű hombár picit a pilóta.
De engem megijeszt picit.
Még mindig megvan a tankbőr, tanktáska és a gyári plexi is. Senki sem szeretné őket, jóárasítva?
Ültél már rajta? Ha akarom még nekem is leér a lábam
A 09 iszonyú magas.
Van eladó Givi Maxia E52N típusú Top Case-m eladó. 52 literes, FZS 1000-en volt. Nagyon jó állapotú, alig használt. Tartókonzollal együtt eladó. Érdeklődni e-mailben: swissmoto@hotmail.com
Gróf urat meg a WR-ét ismered? Budapest-Hamburg egy seggel.. 16h15 perc alatt.
400 km a WR-en? Bevallalos vagy, nem semmi es le a kalappal.

En egyszer (!) bevallaltam egy Budapest - Hajmasker utvonalat, de mire odaertem megakartam pusztulni... Se szelvedelem, se vegsebesseg, es meg baromi kenyelmetlen is.
Az en ulesem durvan kivan melyitve, de ezt ugy kepzeld el, hogy 2 reteg polifom van a boritas alatt. A gyari szivacs pedig felre van teve. Amcsiba gyartanak olyan ulestm, ami picit alacsonyabb de szelesebb, igy okes hosszabb tavon, de arra nagyjabol alkalmatlan a motor, mert a vegsebessege 138-140 korul van. A 100-at ugye birja tuzon, vizen at.
Rem a zart sisakodba mentel :)

En gondolkodok, hogy vagy eladom es veszek egy MT-09-et, vagy miutan lelakom a lancot, varialom hosszabb attetelre es egy kipu, PC + speedohealer komboval adventure-ositom. Nagyobb tank alapfeltetel. :)
Szia. Nėzd meg a profilkepemen,a blokk oldalan levő csövet kell levágni ès emelni,valamint beletoldani. Mi úgy csinaltuk,hogy elvágàs utan ràprobaltuk,és ràmértük s odafogattuk.
Szia! Köszi!
Ahonnan rendeltem, abszolút korrekt, és minőségi munkát csinálnak!

http://batmobil.hu/yamaha-hasi...

Bekérik a motor alvázszámát éd egy fotót a gyári színkódhoz, és konzollal, fényezve került 35000 Ft-ba!
Valaki tudna segíteni abban, képeket adna, hogy hol lehet jól megvágni a givi bukócsövet, hogy felférjen a hasidom?
tegnap megjártam azt a 400 km-es szervizes túrát. én vittem a wr-t fater a fazert.
láttam a képeiden hogy neked nem gyári ülésed van.
kényelmesebb mint a gyári?
mert mikor hazaértem már mindenem fájt plussz még el is áztunk
Gratula!
Megkérdezhetem, hogy hasidomot hol szereztél hozzá?
Tudja valaki, hogy az FZ6 gyári tömítései milyen anyagból készülnek, illetve lehet-e olyat kapni?
Nem, nem akarok gyári Yamaha tömítést, még mielőtt vki ezt vetné fel!
+1 a revolution motorrra, PR4
kerekezés csak ott, viszont a másik lapon jött ment mindenhol
Gondolom csak a pihenő előtti részen hogy lássa mindenki mekkor menőmanó?
Valami 34e x forintot fizettem volna ha nem lett volna eurom.

Ez még így is bő 5-6e fór az előzőhöz képest.
Kérdezz rá hogy számolja és vigyél forintot.
Egy jó ideje már csak lefele megy.
Pár hónapja vásároltam eBay-ről, akkor 314 Ft volt az Euro, PayPal pedig 325-tel számolt. Na az fájt, de nem volt mit tenni, így is jelentősen olcsóbb volt.
Nemrég kint voltunk Mecsek-pihenőnél... srác úgy ment fel le hogy arra tényleg csak azt lehetett mondani hogy nem utcára való...másik meg fel alá gyertyában egykerekezett az sem utcára való bármennyire ügyes pláne egy olyan hangos motorral ami már nagyon is zavaró. Utána meg csodálkozunk hogy baszogat a rendőr
revolutionel csak az euro a baj... Az árfolyam most nagyon nem kedvező :S
én is megszoktam tapizni és megállapítom hogy az 1. kanyarban is olyan meleg mint a 100.ban
Sose értettem mért megy valaki utcán akinek egy pályagumi tapadása kell.
Az életveszélyes tempó.
Ha meg csak töfög és látszik hogy a majrécsóík 1-2 centijén olvadt darabok vannak felkenődve a többi részem meg sima akkor tuti hogy nem használta ki csak az előző tulaj.
2006-os pirelli corsa olyat fogott hogy majdnem fejreálltam és a plexin csattantak a szemeim.
a rácok inkább srácok