Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Revolutionmotor-ra szavazok én is. Februárban végén vettem dec. eleji gumit.
óó, az igazán menők teljesen slick gumit használnak... Vagy valami menő ábrát vágnak a futófelületbe. Felsőtárkányon tavaly szeptemberben láttam ilyen rácokat, az egyiknek szöveg volt minta gyanánt a gumin, a másiknak meg csillagok.. rendszám se volt mindegyik motoron. Nagyon tudományosak voltak, mert mielőtt felmentek a Lillafüred felé vezető kanyargósra, megtapizták, hogy mennyire meleg a gumijuk..
R17 nél láttam hasonló áron de az 2010 es gyártásu volt
Nem tudom, mások hogy vannak vele, de a 2008-as gumi menettulajdonságai szerintem biztos, hogy romlottak az évek során.
Ezt olvasni a neten:
"Az abroncsokat általában úgy tervezik és gyártják, hogy a termék tulajdonságait teljes élettartama alatt megtartsa. Minden abroncs átesik azonban öregedési folyamatokon, amelyek a raktározás alatt is végbe mennek. A különböző profilok, gumikeverékek és szerkezeti változatok miatt az öregedési folyamat abroncsonként is különböző. Az abroncsgyártók a gumikeverékekhez olyan anyagokat kevernek, amelyek késleltetik az öregedést. Ha egy abroncsot szakszerűen raktároznak, éveken keresztül (5 évig) is megőrzi eredeti teljesítő képességét és új értékűnek lehet számítani. Az öregedés határa általában 10 év, ezután az abroncsot már nem szabad felszerelni és használni." - Motorkerekpargumi.hu
revolutionmotor.hu

a gumizás meg aszódon de az oldalon van szervíz is hasonló áron.
Le lehet velük dumálni hogy motorral mész érte.
Vágott slic.
Mai világban amúgy is a supercorsa is már kevés az utcai motorosoknak annak is amelyiknek 3 centi érintetlen a két szélén
és hol azt lehet tudni ?
Én 34-ért vettem és 1500 volt a szerelés.
Köszönöm A válaszokat megnyugtattatok a gumi nem kemény nem repedt szépen be is melegszik. Határon nem nagyon fogok vele még motorozni egyenlőre ismerkedünk :D Most váltottam erre a szörnyetegre. Egy kawa er-6N után :D Teljesen más világ a kettő úgyhogy a határon motorozás még odébb van kicsit. :D
Egyébként most ennyiért tudnék hozzá jutni 41.780 Ft és ebbe benne van a szerelés
Ja, lehet, de ad 1 az nincs a Divire való méretben hátulra, ad2 nem értem volna vele haza a túráról

Egyébként a Tourance EXP-vel szerelt BMW GSA is ugyan úgy ficánkolt már ekkor (fogócskáztunk), és az is egy nagyon jó gumi.
FR-ék rendszeresen az oldalát koptatták el előbb.
Pont ezaz ami talán nem lett volna a PP2ct-vel Következő nekem is túrásabb lesz, bőven többet tud ez a ppPure mint én
Na az az amihez már talán pálya kéne... az azért nem radírozódott szét mert ott nem terheltem kigyorsítással a gumit.. csak max 1 mm-rel beljebb. No, van még hova fejlődni

Egyébként már kicsit járt a segge a motornak amikor ennyire a szélén használva gyorsítottam ki a kanyarokból. Nagyon finoman, nagyon jól kontrollálhatóan volt finom csúszása..ami kifejezetten élvezetes volt onnantól kezdve, hogy rájöttem, hogy ez itt még nem valaminek a vége, hanem az igazi móka kezdete
Igaz.
na majd ha az a 2ct eltűnik akkor leszel kemény
Határon motorozva is hamarabb jut el utcán bárki a saját határára, mint, hogy akár csak megközelítse egy jó sporttúra gumi határát (száraz aszfalton)
Nem nevezném hibának, sőt. Kemény? Nézd meg. Repedt? Nézd meg. Ha nem, nyugodtan használd. Ha kapsz jó áron, vedd meg a párját. Ha nem határon motorozol, nem a gumi lesz a szűk keresztmetszet. Nem kell ezt túldramatizálni.
Pilot road 2 kanyartulajdonságok egy köztudottan szarul kanyarodó bálnán

Hol a majrécsík?
Miért kopik az idom?
Hol van a felirat a futófelület széléről?
Hová tűnt a nyíl baloldala?
...és miért ilyen gömbölyű a mintaárok?

Saját kezűleg a 900-as Divin elkövetve..annyira azért nem szar gumi
Tehát akkor ezt arra érted hogy nyugodt szívvel vegyem meg a hátsót hozzá ugyan úgy mert elöl az van rajta. Az első gumi tavaly szezon elején lett cserélve azóta nem sokat mentek vele olyan 90 % os de megnéztem a dot számot és 2008 as gyártású ez nem okozhat galibát esetleg bekeményedik? ilyenekre gondolok. Mert igazából nincs szívem ledobni az elsőt is, mivel a hátsó el van kopva ezért nagyon nem döntögettem vele hogy mennyire stabil, csak nem szeretnék abba a hibába esni hogy mivel az van elől csak ezért veszem meg a párját hátra.
az attól függ hogyan használod azt a gumit
Most vettem...............kár hogy nem gyártják már és ki fog futni.
Stabilabb az kanyarban, mint akárki innen a fórumról...
Mint egy tűzoltóautó.