óó, az igazán menők teljesen slick gumit használnak... Vagy valami menő ábrát vágnak a futófelületbe. Felsőtárkányon tavaly szeptemberben láttam ilyen rácokat, az egyiknek szöveg volt minta gyanánt a gumin, a másiknak meg csillagok.. rendszám se volt mindegyik motoron. Nagyon tudományosak voltak, mert mielőtt felmentek a Lillafüred felé vezető kanyargósra, megtapizták, hogy mennyire meleg a gumijuk..
Nem tudom, mások hogy vannak vele, de a 2008-as gumi menettulajdonságai szerintem biztos, hogy romlottak az évek során.
Ezt olvasni a neten:
"Az abroncsokat általában úgy tervezik és gyártják, hogy a termék tulajdonságait teljes élettartama alatt megtartsa. Minden abroncs átesik azonban öregedési folyamatokon, amelyek a raktározás alatt is végbe mennek. A különböző profilok, gumikeverékek és szerkezeti változatok miatt az öregedési folyamat abroncsonként is különböző. Az abroncsgyártók a gumikeverékekhez olyan anyagokat kevernek, amelyek késleltetik az öregedést. Ha egy abroncsot szakszerűen raktároznak, éveken keresztül (5 évig) is megőrzi eredeti teljesítő képességét és új értékűnek lehet számítani. Az öregedés határa általában 10 év, ezután az abroncsot már nem szabad felszerelni és használni." - Motorkerekpargumi.hu
Köszönöm A válaszokat megnyugtattatok a gumi nem kemény nem repedt szépen be is melegszik. Határon nem nagyon fogok vele még motorozni egyenlőre ismerkedünk :D Most váltottam erre a szörnyetegre. Egy kawa er-6N után :D Teljesen más világ a kettő úgyhogy a határon motorozás még odébb van kicsit. :D
Egyébként most ennyiért tudnék hozzá jutni 41.780 Ft és ebbe benne van a szerelés
Na az az amihez már talán pálya kéne... az azért nem radírozódott szét mert ott nem terheltem kigyorsítással a gumit.. csak max 1 mm-rel beljebb. No, van még hova fejlődni
Egyébként már kicsit járt a segge a motornak amikor ennyire a szélén használva gyorsítottam ki a kanyarokból. Nagyon finoman, nagyon jól kontrollálhatóan volt finom csúszása..ami kifejezetten élvezetes volt onnantól kezdve, hogy rájöttem, hogy ez itt még nem valaminek a vége, hanem az igazi móka kezdete
Nem nevezném hibának, sőt. Kemény? Nézd meg. Repedt? Nézd meg. Ha nem, nyugodtan használd. Ha kapsz jó áron, vedd meg a párját. Ha nem határon motorozol, nem a gumi lesz a szűk keresztmetszet. Nem kell ezt túldramatizálni.
Tehát akkor ezt arra érted hogy nyugodt szívvel vegyem meg a hátsót hozzá ugyan úgy mert elöl az van rajta. Az első gumi tavaly szezon elején lett cserélve azóta nem sokat mentek vele olyan 90 % os de megnéztem a dot számot és 2008 as gyártású ez nem okozhat galibát esetleg bekeményedik? ilyenekre gondolok. Mert igazából nincs szívem ledobni az elsőt is, mivel a hátsó el van kopva ezért nagyon nem döntögettem vele hogy mennyire stabil, csak nem szeretnék abba a hibába esni hogy mivel az van elől csak ezért veszem meg a párját hátra.
Ezt olvasni a neten:
"Az abroncsokat általában úgy tervezik és gyártják, hogy a termék tulajdonságait teljes élettartama alatt megtartsa. Minden abroncs átesik azonban öregedési folyamatokon, amelyek a raktározás alatt is végbe mennek. A különböző profilok, gumikeverékek és szerkezeti változatok miatt az öregedési folyamat abroncsonként is különböző. Az abroncsgyártók a gumikeverékekhez olyan anyagokat kevernek, amelyek késleltetik az öregedést. Ha egy abroncsot szakszerűen raktároznak, éveken keresztül (5 évig) is megőrzi eredeti teljesítő képességét és új értékűnek lehet számítani. Az öregedés határa általában 10 év, ezután az abroncsot már nem szabad felszerelni és használni." - Motorkerekpargumi.hu
a gumizás meg aszódon de az oldalon van szervíz is hasonló áron.
Le lehet velük dumálni hogy motorral mész érte.
Egyébként most ennyiért tudnék hozzá jutni 41.780 Ft és ebbe benne van a szerelés
Egyébként a Tourance EXP-vel szerelt BMW GSA is ugyan úgy ficánkolt már ekkor (fogócskáztunk), és az is egy nagyon jó gumi.
Egyébként már kicsit járt a segge a motornak amikor ennyire a szélén használva gyorsítottam ki a kanyarokból. Nagyon finoman, nagyon jól kontrollálhatóan volt finom csúszása..ami kifejezetten élvezetes volt onnantól kezdve, hogy rájöttem, hogy ez itt még nem valaminek a vége, hanem az igazi móka kezdete
Hol a majrécsík?
Miért kopik az idom?
Hol van a felirat a futófelület széléről?
Hová tűnt a nyíl baloldala?
...és miért ilyen gömbölyű a mintaárok?
Saját kezűleg a 900-as Divin elkövetve..annyira azért nem szar gumi