Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a vigasztalást, gondoltam már mindenre: a dB killer 17.000 Forint külföldről (plusz PK). Nem nórmálisak.
Én mindig azt hiszem, hogy hangos a dobom. Elmegyek egy motoros találkozóra, összejövetelre vagy kis gurulásra és az én motorom a leghalkabb. Szóval én nem parázok.
Szerintem ha nem adsz nekik okot, akkor nem cseszekednek veled. Ez szerintem inkább a kihegyezett sportos gépeknek szól.
Ha nagyon parázol szerzel db killert, és mikor kimész beteszed. Ha úgy is baszogatnának mond azt, hogy mindnt csináltál már vele, még le is vetted a dobot, de csak hangosabb lett.
https://www.youtube.com/watch?...

A sarokban látszik egy MZ motor. Kis fattopó arra sétált, kinézte, elment majd visszajött és ellopta. Már láttam megosztva, de ma kikerült a Tolvajkergetők oldalára is, hamarosan meglesz a neve és a személyazonossága. Gazdája helyében nem kímélném, huhú, de durván adnék neki! Ráadásul a Tolvajkergetők nem cicóznak, kapott infok alapján simán megosztják az elkövetők címét is.
Hát igen külföldön jobban kell figyelni és nem lesz baj. Meg ahogy láttam inkább a városba kell betartani mert eddig csak ott láttam őket mérni kinn a szerpentinen az utakon még nem.
Na ez volt a másik kérdés, amire a hölgy még nem válaszolt (tipik olyan motoros csaj, akiket csak képen látsz ), hogy az igazoltatás teljesen random, nem tetszel neki és rádvillog, vagy főképp akkor szorongatnak meg, ha okot adsz rá? 50-nél, 6-osban, 1800-as fordulaton az én motorom sem hangos, városban ki lehet bekkelni vele. Nem vagyunk száguldozósak, főképp nem külföldön.
Köszi!
Chopperes hát abból nagyon keveset látni. Inkább triumph ducati bmw amikből akad,japánból is csak kevesebb. Persze mázli is kell kit fog ki az ember. Volt olyan mikor határon átmentem Bucsu-nál fz1-el aztán az őrsön meg kinn állt a rendőr és figyelt mennyire hangos a dob. Persze ahogy megláttam lassan átcsurogtam :)
Gyári dob van fenn.
De most hogy a csomagtartó miatt lekerült törpölök egy alsó arrow-n.

De egyenlőre a No money-nál tartok.
"Reméld a legjobbat, de készülj a legrosszabbra (s fogadd el, ami jön)."
Ez az osztrák téma érdekes.
Szerencse kérdése.
Lehet kijárni évekig hangos dobbal és semmi de volt olyan akit kifogtak büntetés+motort az örsre szállítatták és dobot kellett vinni hogy hazajöjjön.
Persze a szállítást fizetve.
És csak egy túrára ment ki az illető.
Én saját szememmel láttam ahogy a gixxeres srácot elsőnek megbüntetett az oldaltáska rendszámra lógó szíjai miatt majd mutogat a kurta csőre ami a kipufogó helyett volt.
Srác értetlen hogy nem tud németül..............majd szerencsere jött lefelé lavamünd felöl egy hangos ducati ami után úgy vetette magát a yard mintha az ördög kergette volna.
A kinti chopperesek akkor mivel járnak? Még egyet sem láttam kivehető hangtompítóval.
Azért ezt a kipu dolgot nem kell ennyire túlzásba vinni szerintem. Én sokat járok osztrákokhoz de eddig csak egyszer mértek városba. Kinn az utakon nem igen vannak jelen ahogy láttam inkább városokba jobban falukba. Mariazellbe is mentünk és ott is csak a városba voltak de le se szartak. Természetesen kinn azért nem úgy megyünk mint itthon mert komolyabban megbasznak meg így nem is hallanak annyira. De sok magyar kijön a repedt fazék szar dobjaikkal ami már fülsértő ne csodálkozzon ha megbasszák érte főleg e betű és papír nélkül,nem egy ilyennel találkoztunk. De nem kell félteni az osztrákokat sem. Éppen 1 hete mikor kimentünk egy gsxr600 al ment a csávó és csak egy rövid cső volt a végén. Elképzelhetitek mit szólt Én nem aggódnék ennyire csak akinek van félnivalója
Akkor nálam az se jó.
Azt is mondta, hogy a rendszámtartó nem muszáj gyári legyen, de a dőlésszögével még csak ne is sugallja, hogy talán szándékodban áll megtéveszteni őket. Ha nagyjából úgy áll, mint a gyárin vagy teljesen látható, abból nem lesz baj.

Fasza, akkor megy vissza a gyári dob, ha nyugatra megyek nyáron. Meg lehet a gyári rendszámtábla tartót is visszarakom, akkor aztán nem szólhatnak semmiért. Köszi, hogy megírtad ezeket.
Ajajj,... érdeklődtem az osztrák rendőrök hangos kipufogóhoz való hozzáállását illetően. Úgy látszik, nekik sincs jobb dolguk, nem üldöznek betörőket és motorosokat szívatnak. Olvastam magyar véleményeket és megkérdeztem az osztrákokat is. Amelyik főszerszám nem jártas az ilyenekben, nem nézi az E betűt, csak fogja a kis köcsög hangmérőjét és szarrábőgeti a motort. Ha túlmegy a motorod vázára írt dB értéken és nem tudsz vele mit csinálni (pl. ha NINCS tompítód vagy hiába teszed be, úgy is hangos) leveheti a rendszámod és ki kell perkálj 300 EUR büntetést. Az egyik mesélő haverjával nem régen történt meg ez az eset. Következő eset, hogy a tompító nálad és úgy a hangja nem bántja a rendőr fülét, akkor előtte be kell szereld és megbüntet 35 Euróra.
Ha az E betűvel kötözködik, megnézni a kipufogód, amibe benne kell lennie a hangtompítónak is és aztán egyezteti a kipufogó certifikátjával (ami szintén nálad kell legyen), hogy tényleg a kipufogón szereplő számmal hozták forgalomba.
Egy kérdésem lenne, honnan érdemes LED-s irányjelzőt venni FZ6 S2-re, mennyi az az ár ami reális érte, illetve sportosabb tükröket is tennék rá.

Előre is köszi!
Igen, gyári a tükör, a kormánybefogón egy Yamaha logós plusz fém van, amiba kormánycsavarok bemennek. Igen ez csak az S2 modelleken van így ha jól tudom!
Legközelebb kipróbálom :)
Szakszervizben láttam, ülés leszed, tank hátsó csavarjai kivesz, tank hátra tol, tank felemel, csavar vissza és már nem is kell az egész elejét leszedni. ! ! !
Tegnapi szereléskor megnéztem mi a fasz baja lehet az rohadt drágán a bázismotortól vett dupla USB töltő. Szétszedtem azt is. Elég profi belül csak a stabilizáló tekercs nem bírja a rázkódást (mert hát motoron van) és letört mindkét lába. Visszaforrasztottam és ragasztópisztollyal úgy körberaktam, hogy egy atomtámadást kibír. Nem értem, ha tök profi nyák van benne ezt miért nem gyárilag csinálták meg?

Sajnos összerakásnál az akksi negatív csavarját beejtettem az akksi tartó doboz mellé. Akinek volt 2004 körüli FZ-ja az tudja mit jelent. A légszűrőházat is ki kellett szedni és csak azután dutam kivenni az akksi tartót úgy találtam meg a csavart...

Elbeszélgetnék azzal a mérnökkel aki ezt kitalálta. Mármint, hogy apró munkák miatt is szét kell borítani a motort. Érdekes, hogy 2-3 évvel későbbi modellen már nem kell az egész fejidom oldalburkolatot szétkapni, ha akksit akarsz cserélni. Elég csak két csavart megbontani.

Na mindegy. Fasza minden és jót szereltem. Persze motorozni újra nem tudtam.
Elírtam. Alátétes csavar.

Tegnap darabokra szedtem újra az első és hátsó féket hogy meg tudjam tisztítani a dugattyúkat. Elsőre csináltam ilyet így tudatlan voltam és nem tisztogattam meg. Annyira jól sikerült, hogy a jobb első nyeregből kiugrott az egyik dugattyú így telefröcskölte a szerszámos ládát fékfolyadékkal. Jót mosolyogtam.

Mindegy. Volt 2 flakon féktisztító és csont szárazra töröltem mindent. Megtakarítottam a dugattyúkat és visszatoltam. Szombat este hol lesz 5.1-es fékfolyadék (ugyanis elég sok elfolyt)? Hát benzinkút. Viszonylag jó áron gyorsan szereztem egy flakont. Tavaly év végén volt fékfolyadék csere így tudtam, milyen van benne. Után töltöttem légtelenítettem és azóta hibátlan a fék. Nem súrol, a dugattyúk visszamennek ahogy kell és nagyon harap a fék.
Akkor még csak most kezdheted neki igazán húzni! Én nagyon gondosan bejárattam a mocit. 7.000-nél járok mostan.
Szia
Irtam uj emailt
Nem lesz könnyű dolgod, márciusban még 16 db eladó volt a használtautón, most 6 db. Nem nagy a választék......
Sziasztok

Szeretтék vásárolni egy Yamaha FZ1 Fazer-t. Ha valaki tudd eladót nem irreális áron, akkor kérlek írjatok meg az email címemre yugarbt@freemail.hu.